• شنبه / ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ / ۱۱:۱۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93051808404
  • خبرنگار : 71357

رحیمی: رفتار صادقیان مورد تایید نیست/ درباره ماهینی تابع قانون هستیم

رحیمی: رفتار صادقیان مورد تایید نیست/ درباره ماهینی تابع قانون هستیم

علیرضا رحیمی با اشاره به این که رفتار پیام صادقیان مورد تایید باشگاه پرسپولیس نیست، گفت: کمیته انضباطی باشگاه درباره او تصمیم می‌گیرد.

علیرضا رحیمی با اشاره به این که رفتار پیام صادقیان مورد تایید باشگاه پرسپولیس نیست، گفت: کمیته انضباطی باشگاه درباره او تصمیم می‌گیرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره رفتار پیام صادقیان در بازی مقابل فولاد، اظهار کرد: ما از همه بازیکنانمان توقع داریم که رفتاری در شأن باشگاه پرسپولیس داشته باشند. می‌دانیم که شرایط بازیکنان به ویژه زمانی که تیم عقب است خیلی سخت می‌شود اما یک بازیکن همیشه باید آرامش خود را حفظ کند.

او ادامه داد: رفتار صادقیان مورد تایید باشگاه نبوده و من از کمیته‌ انضباطی خواسته‌ام که درباره او تصمیم‌گیری کند.

رحیمی درباره مشکل ماهینی و این موضوع که آیا این بازیکن می‌تواند در ادامه فصل برای پرسپولیس به میدان برود؟ گفت: در رابطه با ماهینی هر چه قانون بگوید می‌پذیریم. ما تلاش خود را برای حل مشکلات این بازیکن انجام می‌دهیم و اگر محرومیت او برطرف نشد با کادر فنی هماهنگ می‌کنیم که در صورت نیاز یک مدافع دیگر جذب کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین درباره آخرین وضعیت پولادی گفت: پیگیر اضافه شدن این بازیکن به تیم هستیم و فکر می‌کنم در طول این هفته‌ وضعیت او هم مشخص می‌شود.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۵-۱۸ ۱۲:۰۷

دلمون خوشه مثلا مدير عامل داريم عزيزم حتي اگه ماهيني بتونه بازي هم بکنه ما حداقل دوتا دفاع ميخوايم نکنه ميخواي با همين نورمحمدي اين همه بازي رو انجام بديم.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۱۸ ۱۲:۵۱

چرا در طول اين هفته همين امروز تکليف پولادي رو مشخص کنيد

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۱۸ ۱۳:۱۴

من ترافدار تراكتور هستم پيراهن قديم پرسپوليس را به تن كرده اند چقدر زيبا است همه ايران تراكتور

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۱۸ ۱۳:۳۸

کميته انضباطي بايستي بازيکناني مثل صادقيان رو تحت هيچ شرايطي به ميادين فوتبال راه نده که تا ديگران همچين کاري رو انجام ندن

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۱۸ ۱۳:۴۰

بايد جمع کنيد برويد اين هفته آخرين مهلت شماست

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۱۸ ۱۳:۴۴

سال گذشته صادقيان چهار بار چنين حرکتي را البته با بازيکنان حريف انجام داد و هيچگونه برخوردي با وي نشد متاسفانه نتيجه گرا شده اين . آقاي دايي دو ماه مصاحبه نکرد گفتيم امسال قطعا از حاشيه و جنجال دور هستيم اما در نيمه اول بازي با نفت سر دو تا اوت دستي آنقدر اعتراض کرد و بعد از بازي آنقدر مصاحبه کرد که تلافي آن دو ماه را در آورد . در پرسپوليس دايي همه کاره است و هئيت مديره دنبال مطرح شدن خودشان هستند و رحيمي هم پشتوانه اي ندارد که با دايي برخورد کند و پشت او قايم شده است. استرس اصلي را دايي به تيم وارد مي کند که همه جنجالي و پرخاشگر شده اند دو بازي و 2 کارت قرمز و 8 کارت زرد...