• یکشنبه / ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ / ۱۱:۴۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 93051204992

اردوی ایران و ترکیه در ماکو

جعفری پور: اگر اردو باشد، پینگ پنگ بازان از 20 مرداد تمرین می‌کنند

جعفری پور: اگر اردو باشد، پینگ پنگ بازان از 20 مرداد تمرین می‌کنند

سرمربی تیم ملی پینگ پنگ می گوید اگر اردوی تیم ملی برگزار شود، هفت پینگ پنگ باز از 20 مرداد وارد اردو خواهند شد.

سرمربی تیم ملی پینگ پنگ می گوید اگر اردوی تیم ملی برگزار شود، هفت پینگ پنگ باز از 20 مرداد وارد اردو خواهند شد.

احمد جعفری پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: برنامه ام را برای حضور در بازی های آسیایی به فدراسیون اعلام کرده ام و اگر اردوی تیم ملی آغاز شود، ملی پوشان از 20 مرداد وارد اردو خواهند شد و نیما و نوشاد عالمیان، پوریا عمرانی، افشین نوروزی، میعاد لطفی ، سروش امیری نیا و حامد باشت باوی پینگ‌پنگ بازانی هستند که به اردو دعوت کرده ام.

وی ادامه داد: در نظر داریم در صورت موافقت ترکیه، اردوی مشترک یک هفته ای را با تیم ملی بزرگسالان این کشور در منطقه آزاد تجاری ماکو داشته باشیم و پس از آن نیز حدود 20 روز به کمپ اشلایگر می‌رویم. این در حالی است که تور حرفه ای بلژیک نیز پیش از بازی های آسیایی در برنامه ما قرار دارد. البته اجرایی شدن این برنامه ها به تصمیم فدراسیون مربوط می شود.

سرمربی تیم ملی پینگ پنگ در پاسخ به این که قرار است چند پینگ پنگ باز به اینچئون فرستاده شوند، گفت: من هم اخبار مربوط به اعزام ملی‌پوشان به بازی های آسیایی را از رییس فدراسیون گرفته ام و براین اساس اعلام شده که سجادی، معاون وزیر با حضور دو پینگ پنگ باز در اینچئون موافقت کرده است اما تلاش ما این است که سه ملی پوش به این رقابت ها اعزام شوند تا بتوانیم در بخش تیمی نیز شرکت کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha