• شنبه / ۲۱ تیر ۱۳۹۳ / ۱۱:۵۵
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 93042112026
  • خبرنگار : 71463

حسن رنگرز: مقایسه این فدراسیون با قبلی‌ها قیاس مع‌الفارق است

حسن رنگرز: مقایسه این فدراسیون با قبلی‌ها قیاس مع‌الفارق است

سرپرست جدید تیم ملی کشتی فرنگی اعتقاد دارد که مقایسه فدراسیون فعلی با فدراسیون قبلی، قیاس مع الفارق است.

سرپرست جدید تیم ملی کشتی فرنگی اعتقاد دارد که مقایسه فدراسیون فعلی با فدراسیون قبلی، قیاس مع الفارق است.

حسن رنگرز در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: من در فدراسیون قبلی ذی‌نفع بودم و در بعضی جهات از عملکرد آن دفاع می‌کنم، اما معتقدم مقایسه فدراسیون فعلی و قبلی قیاس مع الفارق است، چون اتفاقاتی که امروز در فدراسیون کشتی افتاده بسیار خوب بوده و خیلی از تصمیمات با خرد جمعی گرفته می‌شود. تعداد زیادی از پیشکسوتان خوشنام کشتی در حوزه اجرایی و فنی حضور دارند که جمع کردن چنین ظرفیتی بسیار سخت است.

او در پاسخ به این سوال که چه شد دوباره به فدراسیون برگشت، گفت: من در هر جایی که احساس کنم می‌توانم به کشتی خدمت کنم بدون در نظر گرفتن شان و جایگاه به خاطر دینی که به کشتی دارم حاضر خواهم شد. الان هم احساس کردم که حضورم می‌تواند کمک کند، ضمن این که حضور شخص خادم در راس فدراسیون و برنامه‌ها و اقداماتی که داشته تکلیف مضاعفی را روی دوشم قرار داد.

رنگرز با اشاره به شرایط بسیار سخت این روزهای کشتی فرنگی، افزود: در مقطع بسیار حساسی حضور داریم. از یک طرف رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی نزدیک است و از طرفی با توجه به فرایند انتخابی که چون طرحی جدید بود مقاومت‌هایی صورت گرفته و باعث حاشیه هایی شده، ولی مطمئنم فدراسیون می‌تواند با برنامه‌ریزی مشکلات را حل کند.

وی اضافه کرد: خو‌شبختا‌نه فدراسیون خیلی از دغدغه‌ها مثل اعزام‌ها، تغذیه، حقوق و مزایا را به خوبی پوشش داده و تیم امروز فرنگی هم با حضور کشتی‌گیران بزرگی مثل سوریان تیم بسیار خوبی است. بابک و پازاج هم بسیار خوشنام و صاحب تجربه هستند و کارنامه قابل قبولی دارند. با فضای موجود و مدیریتی که صورت می‌گیرد امیدوارم کشتی فرنگی بتواند افتخارات گذشته را تکرار کند.

رنگرز همچنین درباره وضعیت سعید عبدولی بیان کرد: عبدولی کشتی‌گیر بسیار شایسته‌ای است که امسال بسیار با انگیزه بوده و نتایج ایده‌آلی کسب کرد اما متاسفانه اتفاقات حاشیه‌ای برای او به وجود آمد. در تلاشیم با شرایطی که ایجاد می‌کنیم و با احترام به شخصیت فدراسیون و افراد، بتوانیم از ظرفیت‌های فنی این کشتی‌گیر استفاده کنیم، چون کادر فنی هم نظر ویژه‌ای روی او دارد.

او در ادامه یادآور شد: مهم‌ترین ویژگی فدراسیون این است که با وجود حجم برنامه‌های فنی، رشد چند برابری داشته است. من می‌دانم که تامین اعتبار چقدر سخت است و وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک هم بودجه محدودی دارند، اما خواهشم از مسئولان این است که پای کار بیایند تا فضای خوب حاکم بر فدراسیون به همین منوال ادامه پیدا کند.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی در پایان اظهار کرد: من روزی که از نایب رییسی فدراسیون استعفا دادم می خواستم دست خادم را برای انتخاب همکارانش باز بگذارم و امروز هم افتخار می‌کنم در چنین فدراسیونی می‌توانم خدمت کنم. امیدوارم با حمایت مسئولان و رسانه‌ها آرامش در فدراسیون حاکم باشد تا بتوانیم به کشتی ایران کمک کنیم.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha