• شنبه / ۲۱ تیر ۱۳۹۳ / ۱۱:۴۶
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 93042112011

اعلام سرمربی تیم فوتبال بانوان تا هفته‌ آینده

شجاعی: از ناچاری به گزینه مربی داخلی رسیدیم

شجاعی: از ناچاری به گزینه مربی داخلی رسیدیم

نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال از معرفی سرمربی تیم ملی فوتبال تا هفته‌ آینده خبر داد.

نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال از معرفی سرمربی تیم ملی فوتبال تا هفته‌ آینده خبر داد.

فریده شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: گزینه اول ما برای مربیگری تیم ملی مربی خارجی بود و حالا هم اعلام نکرده‌ایم که مربی خارجی نمی‌خواهیم، اما مربی به ما معرفی نشده است. ما نمی‌توانیم در تیم ملی از یک مربی خارجی معمولی استفاده کنیم، چون مربیان داخلی ما بهتر هستند، ولی آوردن مربی خوب هم کار آسانی نیست. در دنیا تنها چهار – پنج مربی خوب زن فوتبال وجود دارد که آنها هم وقتی می‌توانند به تیم‌های صاحب نام بروند، دیگر ایران را انتخاب نمی‌کنند.

شجاعی افزود: ما از سر ناچاری به مربی داخلی بسنده می‌کنیم و به همین دلیل نامه‌ای به کمیته‌ آموزشی و فنی زده‌ام و خواسته‌ام تا یک مربی خوب را به ما معرفی کنند. فکر می‌کنم مجبوریم تا هفته‌ آینده سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان رامعرفی کنیم و احتمالا از شهریور ماه اردوها آغاز می‌شود.

وی با بیان این که تیم ملی فوتسال بانوان و فوتبال زیر 16 سال با توجه به مسابقات که در پیش‌رو دارند در اولویت هستند، افزود: ما همزمان نمی‌توانیم تمام تیم‌های خود را در اردو داشته باشیم، مگر این که اردوهای خود را در شهرستان برگزار کنیم که به دنبال این موضوع نیز هستیم.

شجاعی در پاسخ به این سوال که آیا در تیم ملی فوتبال جوانگرایی می‌شود ؟ افزود: این موضوع بستگی به نگاه مربی دارد، ما دو ، سه بازیکن ایرانی داریم که در کشورهای خارجی توپ می‌زنند و معتقدم که آنها باید جذب تیم ملی شوند. همچنین باید بازیکنان از دل لیگ به تیم ملی بیایند که این موضوع نیازمند شناخت کامل مربی از لیگ است.

شجاعی در پاسخ به این سوال که آیا با بازیکنان ایران خارج از کشور تماسی دارید؟ گفت: به هر حال ما از آنها با خبر هستیم و می‌دانیم که دو بازیکن ایران که در آمریکا حضور دارند تمریناتشان را انجام می‌دهند، اما از وضعیت بازیکنی که در سوئد هست بی‌اطلاعیم و باید با او تماس بگیریم تا از وضعیت این بازیکن نیز با خبر شویم.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha