• شنبه / ۲۱ تیر ۱۳۹۳ / ۰۹:۲۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 93042111774
  • منبع : مطبوعات

وزیر اقتصاد: برای واگذاری، استقلال و پرسپولیس را تحویل گرفته‌ایم

وزیر اقتصاد: برای واگذاری، استقلال و پرسپولیس را تحویل گرفته‌ایم

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: سر نوشت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای ما مهم است و با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان، هر دو باشگاه برای واگذاری در اختیار ما قرار گرفت.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: سر نوشت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای ما مهم است و با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان، هر دو باشگاه برای واگذاری در اختیار ما قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، طیب نیا درباره زمان واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: این دو باشگاه را برای واگذاری در اختیار داریم و این کار را با هماهنگی کامل با دکتر گودرزی انجام خواهیم داد.

وزیر اقتصاد و امور دارایی در مورد زمان واگذاری دو باشگاه افزود: این کار را از مدت‌ها قبل شروع کرده ایم و بزودی در این مورد اطلاع رسانی می‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۴-۲۱ ۱۰:۳۱

ارقام زير هم بايد به صورت واقعي محاسبه و در قيمت گذاري تيم ها لحاظ بشه:1)بدهي مالياتي دو تيم از زمان تشکيل تا الان محاسبه شده بايد دارايي هاي اين دو تيم که الان در دست وزارت ورزش و ساير نهادها به صورت رايگان داره استفاده ميشه محاسبه بشه تا اونجايي که بنده اطلاع دارم استقلال(تاج سابق) زماني پس از رئال مادريد ثروتمند ترين باشگاه دنيا بود چون در تمام شهرهاي ايران تاسيسات و اموال و املاک داشت وحتي تو استانبول و انگليس. پرسپوليس هم کم اموال نداشته. يا بايد بدهي مالياتي در قبال اين دارايي ها و اموال و املاک بخشوده بشه يا اينکه اموال و املاک رو به صاحبانش يعني اين دوباشگاه‌برگردونند.2) درآمد ناشي از دارايي هاي مندرج در بند يک (حتي يک ريال در آمد رهن و اجاره اين اموال طي 33 سال اخير حساب نشده است).3) دارايي هاي نامشهود(شامل امتياز برند، امتياز تبليغات محيطي و حق پخش) در آخرين نظر سنجي برنامه نود استقلال حدود 94 درصد هواداران فوتبال را در کشور داشتند اما درآمد ناشي از امتيازات متاسفانه با نسبت غير عادلانه حتي به تيم هايي که در مجموع در کل کشور 100تاهوادار ندارند هم اختصاص مي يابد.

avatar
۱۳۹۳-۰۴-۲۱ ۱۲:۰۸

من هم با خسروي موافقم

avatar
۱۳۹۳-۰۴-۲۱ ۱۵:۰۲

من هم با حسين موافقم!