• چهارشنبه / ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ / ۱۳:۴۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 93032815792
  • خبرنگار : 71468

قهرمان کوهستان ایران: با حضور مربی هلندی تمرینات دوچرخه‌سواران هدفدار شده است

قهرمان کوهستان ایران: با حضور مربی هلندی تمرینات دوچرخه‌سواران هدفدار شده است

قهرمان دوچرخه سواری کوهستان ایران می‌گوید که با حضور مربی هلندی در تیم ملی، تمرینات هدفدار شده و حتی کسب مدال بازی‌های آسیایی نیز امکانپذیر است.

قهرمان دوچرخه سواری کوهستان ایران می‌گوید که با حضور مربی هلندی در تیم ملی، تمرینات هدفدار شده و حتی کسب مدال بازی‌های آسیایی نیز امکانپذیر است.

فراز شکری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره کسب مقام قهرمانی ایران و برنامه‌های دوچرخه‌سواری کوهستان پس از حضور مربی هلندی در تیم ملی، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور امسال آن چنان سخت نبود، شاید به این دلیل بود که من پیش از مسابقات قهرمانی کشور در مسابقات ترکیه شرکت کردم، هم چنین تمرینات هری هنریکس نیز خیلی بر روی من تاثیرگذار بود تا به راحتی به مقام قهرمانی ایران برسم. البته مسیر مسابقه طراحی سرمربی تیم ملی و میزبان بود که کاملا مطابق با مسیرهای اروپایی انتخاب شده بود و به نظرم مسیر خیلی خوبی را انتخاب کرده بودند.

وی درباره برنامه‌های تیم ملی کوهستان نیز گفت: اردوی 10 روزه تا قبل از مرحله دوم لیگ برتر را خواهیم داشت . پس از آن اردوی بلند مدتی را برای پایه سازی و انجام تمرینات هوازی پیش‌رو داریم تا برای بازی‌های آسیایی آماده شویم در همان زمانها نیز به دو مسابقه در ترکیه و یک یا دو مسابقه در آسیای شرقی اعزام می شویم، چرا که بازی‌های آسیایی و قهرمانی آسیا در شرق آسیا برگزار می‌شود و آب و هوای ایران شبیه آن مناطق نیست.

شکری با بیان این که با حضور مربی هلندی تمرینات ملی‌پوشان هدفدار شده است، تصریح کرد: تمرین کردن بدون مربی سخت بود و هر کدام از ملی‌پوشان هدف‌های خاصی داشتند که در نهایت وقتی در قالب تیم ملی قرار می‌گرفتیم چون هدف‌ها مشترک نبود تنها انرژی‌ها تلف می‌شد، اما اکنون تمرینات هدفدار شده است و هری هنریکس کاملا به علم روز دنیا آگاه است. فکر می‌کنم حتی امید به مدال آوری در بازی‌های آسیایی نیز وجود دارد. اگر مربی هلندی در ابتدا قول مدال بازی‌های آسیایی را نداده، به این دلیل بود که شناختی از ملی‌پوشان نداشت و از زمانی که او قرارداد بست تا بازی‌های آسیایی فاصله کمی وجود داشت. بنابراین ریسک نکرد ، اما فکر می‌کنم رسیدن به مدال امکان پذیر باشد.

ملی‌پوش کوهستان ایران در پاسخ به این پرسش که در بخش کوهستان چقدر کمبود امکانات و تجهیزات وجود دارد؟ گفت: ضعف امکانات وجود دارد، اما آن قدر نیست که جلوی کار را بگیرد. البته رکابزنان سطح بالای ایران با اسپانسر و باشگاه‌ها قرارداد دارند.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha