• چهارشنبه / ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ / ۱۲:۴۷
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 93032111346

ناطق‌نوری: هیچ قولی برای مدال گرفتن در اینچئون نداده‌ام

ناطق‌نوری: هیچ قولی برای مدال گرفتن در اینچئون نداده‌ام

رییس فدراسیون بوکس در مورد مسائل مختلف پیرامون این فدراسیون توضیحاتی ارائه کرد.

رییس فدراسیون بوکس در مورد مسائل مختلف پیرامون این فدراسیون توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، احمد ناطق نوری در جمع خبرنگاران در مورد مسائل مختلف پیرامون این فدراسیون گفت:‌ برای بحث بودجه روز گذشته به وزارت ورزش و جوانان رفته بودیم که متاسفانه اعلام کردند بودجه امسال ما نه تنها زیاد نشده بلکه در مواردی هم کاهش داشته است.

وی افزود: سال گذشته بودجه‌ی ما 700 میلیون تومان بود که از این مبلغ 200 میلیون تومان را بابت اجاره اماکن به مجموعه‌ی شیرودی پرداختیم. آن هم در حالی که این ساختمان‌ها را خودمان ساخته بودیم. در جلسه دیروز بر سر ما منت گذاشتند و گفتند که بودجه شما یک میلیارد و 400 میلیون تومان است، آن هم در حالی که ما بازیهای آسیایی را پیش رو داریم. این بودجه بسیار اندک است.

رئیس فدراسیون بوکس در مورد برنامه‌های پیش روی فدراسیون گفت: ماه آینده تیم‌های لیتوانی و داغستان به ایران می‌آیند و اردوی مشترک خواهیم داشت. اعزام به تورنمنت ترکیه را هم مد نظر داریم و در کنار آن تورنمنت چین هم از برنامه‌های قبلی ماست. همه این ها در حالی است که ما هنوز هم اردوی ایتالیا را در برنامه‌های خود نگه داشته‌ایم چرا که این اردو قبل از بازیهای آسیایی اهمیت زیادی دارد.

ناطق نوری از تشکیل تیم امید به هدایت حسین نهرودی و علیرضا استکی خبر داد و گفت: این تیم به منظور پشتوانه سازی برای تیم بزرگسالان تشکیل می‌شود و تصمیم گرفته‌ایم تا هر کسی که از تیم بزرگسالان کنار می‌رود جایی داشته باشد تا خودش را نشان دهد.

وی با اشاره به انتساب روح‌الله حسینی به عنوان نایب رئیس جدید فدراسیون بوکس گفت: او قهرمان سابق آسیا و دکترای تربیت بدنی دارد و موافقت اولیه او را برای فعالیت در پست نایب رئیسی گرفته‌ایم. ما در فدراسیون بوکس تغییرات گسترده‌ای انجام خواهیم داد اما هیچ کس را دفع نمی‌کنیم و از هر کسی بر اساس توانمندی‌اش در جایگاه مناسب استفاده خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون بوکس باز هم از عدم پخش تلویزیونی بوکس توسط صدا و سیما انتقاد کرد و گفت: یکی از مشکلات بزرگ ما نداشتن پخش تلویزیونی و تمایل نداشتن اسپانسرها برای حمایت از بوکس است که امیدواریم مسئولان نگاه ویژه‌ای به این رشته مظلوم داشته باشند. متاسفانه بوکس در آموزش و پرورش، آموزش عالی، نیروهای مسلح و کارگری هم وارد نشده که این هم معضل بزرگی است. همین جا قول می‌دهم که بوکس می‌تواند شانه به شانه کشتی پیش برود به شرط آن که بودجه‌ی آن فدراسیون را به ما هم بدهند.

وی ادامه داد: بوکس تهران در چند سال اخیر هیچ رشدی نداشته و متاسفانه همان مکان‌هایی که رینگ بوکس بسته شده بود حالا تبدیل به سالن بدنسازی شده است. همه‌ی اینها باعث می شود بوکس ما ضربه ببیند.

رئیس فدراسیون بوکس در مورد انتخاب حسین نهرودی به عنوان مدیر فنی تیم‌های ملی گفت: نهرودی مدرس فدراسیون آسیایی است و مربیان فعلی تیم ملی هم شاگردان او هستند. ما قطعا از توانمندی نهرودی استفاده خواهیم کرد. او قرار است روی تیم ملی نظارت داشته باشد و نظراتش را به ما انتقال بدهد.

وی در مورد اختلاف او و مقصودی نایب رئیس سابق فدراسیون هم گفت:‌ رفتن مقصودی از فدراسیون بوکس هیچ پشت پرده‌ای نداشت. زمانی که ریاست من در فدراسیون تمام شده بود گفت که می‌خواهم بروم و من هم موافقت کردم. از وجود او در اتاق فکر فدراسیون استفاده خواهیم کرد ضمن آن که باید بگویم رفتن او از فدراسیون ربطی به دعوت مظاهری و دلاوری به اردوهای تیم ملی ندارد چرا که رئیس کمیته ملی المپیک خواسته بود این دو نفر به اردو بیایند.

ناطق نوری در مورد این که در بازیهای آسیایی اینچئون قول کسب چند مدال را داده است گفت: هیچ قولی در این رابطه نداده‌ام و تنها گفته‌ام که اگر امکانات لازم را بدهند دست خالی بر نمی‌گردیم.

در بخش دیگری از این نشست اکبر احدی سرمربی تیم ملی در مورد پیش بینی عملکرد تیم ملی در بازیهای آسیایی گفت: پیش بینی کردن برای بوکس کار اشتباهی است چرا که این رشته تک حذفی است و قرعه در آن اهمیت زیادی دارد. من این را می‌گویم که بوکس ایران در چند وزن شانس کسب طلا را دارد اما باید نگاه ویژه‌ای به بوکس انجام شود. ما تمام کارها را روی برنامه انجام می‌دهیم و امیدواریم بهترین نتیجه را بگیریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha