• یکشنبه / ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ / ۱۳:۱۹
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 93031809052
  • خبرنگار : 71419

مومنی مقدم: موفقیتهای والیبال وابسته به شخص نیست

مومنی مقدم: موفقیتهای والیبال وابسته به شخص نیست

مربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با تحسین عملکرد ملی‌پوشان در پیروزی مقابل برزیل گفت: والیبالیست های ایران نشان دادند که راه خود را پیدا کرده‌اند و پیروزی های تیم ملی وابسته به یک شخص نیست.

مربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با تحسین عملکرد ملی‌پوشان در پیروزی مقابل برزیل گفت: والیبالیست های ایران نشان دادند که راه خود را پیدا کرده‌اند و پیروزی های تیم ملی وابسته به یک شخص نیست.

رضا مومنی مقدم در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: در این سه چهار سال اخیر تیم ملی چنین بازی بی نقصی را ارائه نداده بود. از نظر اجرای تکنیک و تاکتیک واقعا بازی بی نقصی داشتند. کواچ به ارنجی رسید که بهترین نمایش را داشتند. تیم ملی نسبت به بازی های قبلی اش بهتر کار می کرد. خطا در توپ های برگشتی کم بود. آمار در دریافت و سرویس خوب بود. میرزاجانپور و تشکری عالی کار کردند. تیم ملی نشان داد اگر بخواهد می تواند برزیل را هم شکست دهد.

وی افزود: حالا بازیکنان باید ثابت کنند که این یک اتفاق نبوده است و در تهران هم می توانیم این تیم را شکست دهیم. مطمئن باشید که برزیل تیم دست و پابسته ای نیست. آن ها برای فرار از بحران و دفاع از آبرو برای برد به تهران می آیند. بازیکنان ما هم باید به هوش باشند که خیلی جدی تر و بهتر بازی کنند.

مربی تیم ملی والیبال نوجوانان تاکید کرد: سعید معروف مثل یک کامپیوتر بازی کرد و نشان داد در سطح یک جهان مهارت بالایی دارد. او مهارت خود را به رخ جهانیان کشاند. او بهره هوشی بسیار بالایی دارد و به نحو احسن بازی کرد. در قطر پاسور شهرام محمودی نشان داد که خوب می داند چطور توپ بخواباند. تیم ملی ایران حالا دریافت کننده های خوبی مثل میرزاجانپور دارد که ثابت کردند که می توانند ستون محکمی باشند.

وی ادامه داد: در سرعتی هم آرمین تشکری عالی سرویس زد. سرویس مستقیم گرفتن از برزیل نشان دهنده توانایی اوست. در دفاع هم عالی بودیم. علیزاده در توپ گیری خوب بود. کادر فنی هم خوب ارنج کرد. تیم والیبال ایران راه خودش را پیدا کرده. نشان دادیم که شرایط تیم ملی مختص کواچ نیست. معدنی و کواچ مکمل هم بودند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۳-۱۸ ۱۴:۰۴

چطور ميشه به ايتاليا باختيم همه گفتن كواچ شايسته نيست و ازاين حرفا.بس كنيد توروخدا ميبرن فقط بازيكنا ميبازن مشكل سرمربي تو 6 سال اخير 4سال بهترين مربي انتخاب شده كشك كه نيست.