• یکشنبه / ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ / ۱۱:۲۹
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 93031808864
  • خبرنگار : 71419

مهرانپور: والیبالیست ها حرفی باقی نگذاشتند

مهرانپور: والیبالیست ها حرفی باقی نگذاشتند

سرمربی سابق تیم ملی والیبال با تحسین عملکرد ملی پوشان گفت: والیبالیست های ایران جای هیچ حرفی را باقی نگذاشتند و اگر همین طور بازی کنند می‌توانیم دوبار در تهران برزیل را شکست دهیم.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال با تحسین عملکرد ملی پوشان گفت: والیبالیست های ایران جای هیچ حرفی را باقی نگذاشتند و اگر همین طور بازی کنند می‌توانیم دوبار در تهران برزیل را شکست دهیم.

حسین علی مهرانپور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: بازیکنان تیم ملی والیبال ایران مقابل برزیل آنقدر عالی و خوب بودند و در تمام قسمت ها حرفه ای کار کردند که دیگر جای حرف و حدیث نمی ماند. کم داشتن امتیاز منفی کم و زدن سرویس های موجی کنترلی عالی موجب شد که تیم ایران کاملا برتر از برزیل باشد. در مجموع همین که عملکرد مثبتی مقابل برزیل داشتیم عالی بود و خوشحالم که از برزیل چهار امتیاز ارزشمند گرفتیم. تیم ایران 5 امتیاز سرویس مستقیم و حدود 30 امتیاز دفاع عالی گرفت. این آمار در برابر تیم برزیل عالی است.

سرمربی سابق تیم ملی خاطر نشان کرد: انتظار از موسوی زیاد است. او عالی بازی می کند و انتظارات کادر فنی و مردم را هم برآورده می کند. در برابر برزیل سعید معروف پاس های بی نقصی فرستاد و شهرام محمودی هم خوب حمله می کرد. به هر حال از این بازیکنان انتظار همین بازی بدون اشتباه است. اما بازیکنان جوان تر ایران نظیر میرزاجانپور و تشکری هم خیلی خوب کار می کردند. تشکری در تیم ملی تازه در بین نفرات اصلی قرار گفته ولی عالی کار می کند. علیزاده هم به عنوان یک بازیکن با تجربه در تیم ملی خیلی خوب درخشید.

وی افزود: ما می توانیم از "رزنده" (سرمربی برزیل) درس بگیریم که این همه استرس و عصبی بودن نتیجه نمی هد. او بعد از بازی اول با بازیکنانش شام نخورد و مصاحبه نکرد. همین موضوع تخریب روانی تیمش را به همراه داشت. می توانیم از این رفتار درس بگیریم. مربی که سال ها قهرمان شده اصلا عکس العمل های برازنده و مناسبی کنار زمین نداشت.

مهرانپور تاکید کرد: گاهی تیم ها خارج از خانه بهتر بازی می کنند. اگر همین بازی تیم ملی مقابل برزیل را در تهران هم شاهد باشیم قطعا موفق می شویم. توانایی برزیل همین بود که دیدیم. اگر خوب سرویس بزنیم و توپ هم خوب برسد قطعا می توانیم در تهران باز هم پیروز شویم. اگر همین روش را دنبال کنیم و خوب سرویس بزنیم طبیعتا می توانیم به دفاع خوب برسیم. می توانیم هر دو بازی با برزیل را در تهران ببریم. باید از تیم ملی و مربی جوان تیم حمایت کرد. بازی اول ایران با آخرین بازی‌اش فرق داشت و این نشان می‌دهد که کادرفنی خوب کار کرده است. باید به سرمربی جدید تیم ملی اعتماد کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha