• یکشنبه / ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ / ۰۰:۰۵
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 93031808538
  • خبرنگار : 71419

دستیار سابق ولاسکو: خوشحالم که کواچ به شناخت مناسبی از تیم ملی رسید

دستیار سابق ولاسکو: خوشحالم که کواچ به شناخت مناسبی از تیم ملی رسید

دستیار سابق خولیو ولاسکو پس از موفقیت تیم ملی ایران مقابل برزیل گفت: خوشحالم که کواچ به شناخت خوبی از بازیکنان ایران رسید.

دستیار سابق خولیو ولاسکو پس از موفقیت تیم ملی ایران مقابل برزیل گفت: خوشحالم که کواچ به شناخت خوبی از بازیکنان ایران رسید.

احمد مساجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: به عنوان عضوی از خانواده والیبال خیلی خوشحالم که چنین بازی تماشایی و بی‌نقصی را از تیم ملی دیدم. هنوز به بازیکنان احساس نزدیکی می‌کنم و کاملا خود را در پیروزی آن‌ها و خوشحالی آن‌ها شریک می‌دانم. ما مستحق برد بودیم زیرا بهتر از برزیل بازی کردیم و حتی در بازی اول هم این حق تیم ایران بود که برنده شود.

وی افزود: خوشحالم که کواچ بیشتر بازیکنان ایران را شناخت نه اینکه بازیکنانی مانند عبادی پور و فائزی خوب نیستند اما کواچ فهمید که چگونه و کجا باید از آن‌ها استفاده کند. به نظرم بازی‌های تدارکاتی قبل از شروع مسابقه‌های لیگ جهانی اگر بیشتر بود و کواچ هم فرصت داشت کنار تیم باشد، شناختش از بازیکنان به مراتب بیشتر می‌شد اما حالا بعد از سه بازی رسمی دیدیم که سرمربی تیم ملی جایگاه هر بازیکن را در میدان مسابقه به خوبی شناخته و ترکیب بسیار خوبی را به میدان فرستاد.

مساجدی همچنین گفت: خوشحالم که تیم ملی خیلی راحت و روان مقابل برزیل بازی کرد. ما در سرویس و دفاع بهتر از حریف بودیم. آرمین تشکری واقعا عالی بود و با سرویس‌های خوب خود حریف را تحت تاثیر قرار داد. همچنین محمد موسوی نیز بی‌نقص کار می‌کرد و دفاع محکمی را پدید آورده بود. در دریافت علیزاده و قائمی به خوبی به هم کمک می‌کردند و در حمله نیز مجتبی میرزاجانبپور و شهرام محمودی موثر بودند. من واقعا از تماشای بازی تیم ملی مقابل برزیل لذت بردم و فکر می‌کنم تیم ملی در مسیر درستی پیش می‌رود.

دستیار خولیو ولاسکو خاطر نشان کرد: مطمئن باشید که از این پس کار تیم ملی سخت‌تر می‌شود. نباید با این ذهنیت که برزیل را درخانه‌اش بردیم پس کار راحتی مقابل این تیم در تهران داریم، روز جمعه هفته آینده بار دیگر مقابل شاگردان رزنده بازی کنیم. برزیل در تاریخ ثابت کرده که همیشه خارج از خانه بهتر کار می‌کند. مطمئنا آن‌ها در خانه خود پس از باخت‌های متوالی زیر فشار و استرس زیادی بودند. البته نباید ارزش کار بازیکنان ایران را نادیده بگیریم اما قطعا آن‌ها در بازی‌های بعدی مقابل ایران با شناخت بیشتر و همچنین انگیزه زیاد برای جبران این شکست خانگی بازی خواهند کرد. در مجموع فکر می‌کنم که تیم ملی شرایط خوبی دارد و کواچ به شناخت بیشتری از بازیکنان رسیده و ما می‌توانیم مقابل همه حریفان حتی لهستان هم در تهران نتیجه بگیریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha