• شنبه / ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ / ۱۰:۵۹
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 93031708047
  • خبرنگار : 71419

کارشناس والیبال: مقابل برزیل در اجرای تاکتیک های دفاعی موفق بودیم

کارشناس والیبال: مقابل برزیل در اجرای تاکتیک های دفاعی موفق بودیم

کارشناس والیبال با اظهار خشنودی از کسب نخستین امتیاز تیم ملی ایران در لیگ جهانی 2014، اجرای تاکتیک های دفاعی ملی پوشان را تحسین کرد.

کارشناس والیبال با اظهار خشنودی از کسب نخستین امتیاز تیم ملی ایران در لیگ جهانی 2014، اجرای تاکتیک های دفاعی ملی پوشان را تحسین کرد.

ناصر شهنازی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری انشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: افتخار ما این است که موفق شدیم در برزیل یک امتیاز از حریف بگیریم. برزیلی ها هنوز در رنکینگ جهانی اول هستند. آن ها سابقه بارها قهرمانی در المپیک و لیگ جهانی را دارند. بازیکنان ما نیز نشان دادند که در کار گروهی یکدل هستند. بر خلاف بازی دوم مقابل ایتالیا خیلی هماهنگ و منسجم کار کردند. بازیکنان ایران برای برد مقابل برزیل جنگنده ظاهر شدند. امیدوار شدیم که در آینده برزیل را شکست دهیم. ما در گروه A مسابقات لیگ جهانی هستیم. همه حریفان ایران در این گروه از قدرت های برتر والیبال جهان هستند. بازی پایاپای برابر این تیم ها برای ما افتخار است.

وی درباره عملکرد کواچ در بازی برابر برزیل افزود: خودم در بازی های اول واقعا تعویض هایی را که در روند مسابقه انجام می شد را نمی پسندیدم. با توجه به شناختی که از تیم ملی والیبال ایران داشتم فکر می کردم در بازی های مقابل ایتالیا بازیکنان تعویضی کارایی لازم را نداشتند. اما مقابل برزیل تعویض ها و تایم ها به موقع بود و بازیکنان از نظر ذهنی کاملا آماده بودند. هر یک از بازیکنانی که تعویض شدند کاملا موثر کار کردند. به ویژه اینکه ما در پیاده کردن تاکتیک های دفاعی بهتر از برزیل بودیم.

مربی سابق تیم ملی والیبال خاطر نشان کرد: ما در مجموع با اختلاف تنها دو امتیاز به برزیل باختیم. این در حالی است که تعداد اشتباه بازیکنان برزیل بیشتر از ایران بود. ما در سرویس و دفاع خیلی خوب بودیم. اما در حمله برزیل بهتر کار می کرد. ما 16 امتیاز روی دفاع و 9 امتیاز از سرویس گرفتیم. طبق آمار در این دو فاکتور بهتر از برزیل کار کردیم. فکر می کنم می توانیم با تمزکز بیشتر و بهره بردن از سرویس های خوب باز هم نمایش خوبی مقابل برزیل داشته باشیم و در ادامه مسابقات بازی های بهتر از این را هم از بازیکنان ایران ببینیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha