• دوشنبه / ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ / ۱۴:۰۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93031206368
  • منبع : نمایندگی خوزستان

ایوب والی: پیشنهاد استقلال چندان قوی نبود/ نمی‌توانم در تیمی جز فولاد بازی کنم

ایوب والی: پیشنهاد استقلال چندان قوی نبود/ نمی‌توانم در تیمی جز فولاد بازی کنم

مدافع تیم فوتبال فولادخوزستان با اشاره به پیشنهادش از تیم استقلال تهران می‌گوید دوست دارم فصل آینده هم در فولاد باشم و تصمیمم را برای ماندن در فولاد گرفته‌ام.

مدافع تیم فوتبال فولادخوزستان با اشاره به پیشنهادش از تیم استقلال تهران می‌گوید دوست دارم فصل آینده هم در فولاد باشم و تصمیمم را برای ماندن در فولاد گرفته‌ام.

ایوب والی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: از چند تیم پیشنهاد داشتم ولی هر کسی که با من تماس می‌گرفت به آن‌ها می‌گفتم که من با باشگاه فولاد قرارداد دارم.

وی با بیان این‌که دوست دارم فصل آینده هم در فولاد بمانم و تصمیمم را در این خصوص گرفته‌ام، گفت: قرارداد من با باشگاه به صورت توافقی است و طی چند روز آینده هم به باشگاه فولاد می‌روم تا قراردادم را با آن‌ها تمدید و قطعی کنم، البته ممکن است از سوی باشگاه موارد غیر منتظره‌ای پیش بیاید ولی خودم دوست دارم بمانم.

مدافع تیم فوتبال فولادخوزستان بیان کرد: من خودم اهوازی و بچه همین‌جا هستم و تیم محبوبم فولاد است و نمی‌توانم در تیم دیگری بازی کنم. به هر حال من تصمیمم را برای این‌که امسال هم در فولاد بمانم گرفته‌ام.

وی در پاسخ به این سوال که گویا استقلال تهران هم تمایل به جذب شما دارد؟ گفت: بله، از این تیم پیشنهاد داشتم ولی این پیشنهاد آن قدر قوی نبود که من بخواهم درمورد آن فکر کنم، البته حتی اگر قوی هم بود، من بازهم فولاد را ترجیح می‌دادم.

والی با بیان این‌که دوست دارم سایر بازیکنان تیم نیز در فولاد بمانند، خاطرنشان‌کرد: فولاد سال گذشته نتیجه خوبی گرفت و من دوست ندارم که بازیکنان‌مان از تیم بروند و تیم از هم بپاشد. در این مدت استراحت هم با هر بازیکنی از تیم‌مان که صحبت داشتم به آن‌ها می‌گفتم که در تیم بمانیم و به فولاد کمک کنیم. سال گذشته پس از هر پیروزی‌ای که به دست می‌آوردیم، مردم خوشحال می‌شدند و خوزستان حال دیگری داشت.

وی در ادامه درباره جدایی فرکی از فولادخوزستان، عنوان‌کرد: در این دو سالی که فرکی در تیم بود، کارنامه‌اش گویای همه چیز است. در سال اولی که به فولاد آمد با او به سهمیه آسیایی دست پیدا کردیم و در سال دوم حضورش نیز قهرمان شدیم و در رقابت های آسیایی هم درخشش داشتیم. او زحمات بسیاری برای ما کشید و مربی بزرگی است و گردن همه بازیکنان و خوزستانی‌ها حق دارد. ما هم موارد بسیاری را طی این دو سال از او یاد گرفتیم و امیدوارم هر جا که هست سالم و موفق باشد. من پس از عملی که داشت با او تماس گرفتم و جویای حالش شدم.

مدافع تیم فوتبال فولادخوزستان در پایان صحبت‌های خود به دراگان اسکوچیچ اشاره و او را مربی با شخصیت و بزرگی دانست و گفت: سال گذشته ملوان با او نتایج بسیار خوبی کسب کرد و هر چه پیش می‌رفت، بیشتر خودش را در این تیم نشان می‌داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۳-۱۲ ۱۴:۳۳

تو رو خدا بازيکنان شهرستاني اگه ميتونيد تو تيمهاي شهرتون بازي کنيد استقلال و پرسپوليس فقط بازيکن خراب کنن.