• دوشنبه / ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ / ۱۳:۲۹
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 93031206334

دبیر فدراسیون تیراندازی: سالی یکبار به ملی پوشان لباس می‌دهیم!

دبیر فدراسیون تیراندازی: سالی یکبار به ملی پوشان لباس می‌دهیم!

دبیر فدراسیون تیراندازی می‌گوید فدراسیون تیراندازی سالی یکبار به ملی پوشانش لباس می‌دهد و ورزشکاران باید از لباس خود خوب نگهداری کنند تا در تمام رقابت‌های سال از این لباسها استفاده کنند.

دبیر فدراسیون تیراندازی می‌گوید فدراسیون تیراندازی سالی یکبار به ملی پوشانش لباس می‌دهد و ورزشکاران باید از لباس خود خوب نگهداری کنند تا در تمام رقابت‌های سال از این لباسها استفاده کنند.

احمد هامونی حقیقت در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا، درباره اعزام تیم ملی بدون لباس به مسابقات جهانی مونیخ اظهار کرد: ممکن است لباسی را برای اعزام ملی پوشان به این رقابتها در اختیار آنها قرار ندهیم البته ما در مسابقات قهرمانی آسیا که مهرماه سال گذشته برگزار شد به آنها لباس داده‌ایم و اصلا اینطور نیست که بخواهیم برای هر اعزامی لباس در اختیار ملی پوشان قرار دهیم.

وی ادامه داد: فدراسیون تیراندازی هرگز چنین کاری را نکرده است و معمولا یکسال یکبار به ملی پوشان لباس می‌دهد و البته ما به دلیل مشکلات مالی نمی‌توانیم چنین اقدامی را انجام دهیم.

حقیقت در پاسخ به اینکه آیا در کشورهای دیگر هم اینگونه است که تنها سالی یکبار به ورزشکارشان لباس داده می‌شود گفت: ممکن است در کشورهای دیگر این موضوع متفاوت باشد البته من کشور قطر را بررسی کردم مشخص شد که آنها سالی یکی دو دست لباس به ورزشکاران خود می‌دهند و این بحث به مسائل مالی فدراسیون‌ها بستگی دارد.

دبیر فدراسیون تیراندازی با بیان اینکه لباس موردنظر لباس زمان مسابقه نیست افزود: ملی پوشان برای زمان مسابقه لباسهای مخصوص خود را دارند اما بحث درباره لباسهای تیم ملی است که برای حضور در محوطه مسابقات باید ورزشکاران در اختیار داشته باشند که ما به ورزشکاران اعلام کرده بودیم لباسهای خود را تمیز نگه دارند و در این مسابقات از لباسهای قبلی خود استفاده کنند.

وی در ادامه درباره تخمین زمان تمرین به شکل ساعت برای تیمهای ملی هم گفت: کمیته فنی با توجه به کیفیت ورزشکاران و نظر سرمربی همچنین هزینه های تمرین سهمیه مشخصی را برای رشته‌های مختلف در نظر گرفت که بر این اساس در رشته تفنگ سه هزار و 200 نفر روز و برای تپانچه نیز دو هزار و 200 نفر روز در نظر گرفته شد که مربیان این رشته ها موظف بودند ساعات تمرین خود را بر اساس این زمانبندی تعیین کنند.

حقیقت در پاسخ به اینکه با توجه به این زمانبندی تنها 600 ساعت تمرین تا بازیهای آسیایی باقی مانده یعنی پس از پایان این زمان تیم ملی دیگر تمرینی نخواهد داشت گفت: هدف ما از تعیین این روش است که رشته‌ها را با هم مقایسه کنیم و تا بازیهای آسیایی هم تعداد تیراندازانی که در اردوی تیم ملی هستند کاهش می‌یابد به هر حال یک مربی باید این اصول را رعایت می‌کرد.

دبیر فدراسیون تیراندازی مدعی شد که مربی تیم باید در این مورد جوابگو باشد نه من و او در استفاده از زمانبندی تعیین شده اشتباه کرده است به هر حال پس از مسابقات مونیخ جلسه ای را با کمیته فنی خواهیم داشت و درباره برنامه های تیم ملی و این موضوعات هم صحبت می‌کنیم اگر نیاز باشد زمان بیشتری را برای تمرین تیم ملی اختصاص می‌دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha