• دوشنبه / ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ / ۱۳:۱۹
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 93031206319

اسبقی: تکواندو به آرامش رسید

اسبقی: تکواندو به آرامش رسید

قهرمان تکواندوی جهان پس از قهرمانی تیم ملی ایران در مسابقات آسیایی ازبکستان، گفت: این قهرمانی ثابت کرد که تکواندوی ایران به آرامش رسیده است.

قهرمان تکواندوی جهان پس از قهرمانی تیم ملی ایران در مسابقات آسیایی ازبکستان، گفت: این قهرمانی ثابت کرد که تکواندوی ایران به آرامش رسیده است.

بهنام اسبقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد سومین قهرمانی تیم ملی تکواندوی ایران در آسیا، اظهار کرد: تکواندوی ایران چند سالی بود که حاشیه زیادی داشت و آرامش آن بر هم خورده بود، اما خدا را شکر با نتایجی که به دست آمد این رشته مدال آور آرام آرام به آرامش رسیده است.

وی افزود: این قهرمانی حاصل تلاش همه ملی‌پوشان بود و همه برای رسیدن به آن تلاش کردند. این قهرمانی ارزش زیادی داشت، چرا که توانستیم باز هم کره که مهد تکواندوی جهان است را کنار بگذاریم.

قهرمان تکواندوی جهان در مورد کسب مدال طلایش در آسیا ، گفت: برای رسیدن به این طلا زحمت زیادی کشیده‌ام. ما حتی در ایام نوروز که همه تعطیل بودند در تمرینات بودیم و سخت تمرین می‌کردیم. وقتی تکواندو کاری مدال بیشتری می‌آورد حریفان با آمادگی بیشتری مقابل او قرار می‌گیرند و همین مساله کار او را برای تکرار مدال سخت‌تر می‌کند. خوشحالم که باز هم توانستم مدال طلا بگیرم.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله اگر خدا بخواهد و قسمتم باشد تلاش می‌کنم در بازی‌های آسیایی عضو تیم ملی باشم. می روم تا طلای بازی‌های آسیایی را نیز به افتخاراتم اضافه کنم. البته مهم‌تر از مدال من موفقیت تکواندوی ایران است.

اسبقی با تاکید بر این که این قهرمانی در آسیا که کار ما را در بازی‌های آسیایی اینچئون سخت‌تر کرد، گفت: آن بازی‌ها در کره جنوبی است و مطمئنا کره‌ای‌ها دوست ندارند قهرمانی را از دست بدهند. آنها با برنامه‌تر می‌آیند و 100 درصد با تکیه بر نفوذ داوری‌ها می‌خواهند باز هم قهرمان شوند.

وی افزود: ما باید بیشتر دقت کنیم و تمرینات سخت‌تری را انجام دهیم، چرا که مسابقاتی که در کره برگزار می‌شود سخت‌تر از هر مسابقه دیگری است. آن هم وقتی که حریفت از کره جنوبی باشد.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha