• دوشنبه / ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ / ۱۳:۱۹
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 93031206318

یوسف کرمی: کارمان برای بازی‌های آسیایی سخت‌تر شده است

یوسف کرمی: کارمان برای بازی‌های آسیایی سخت‌تر شده است

کاپیتان تیم ملی تکواندو بعد از قهرمانی ایران در مسابقات آسیایی ازبکستان گفت: این قهرمانی کار ما برای بازی‌های آسیایی اینچئون را سخت‌تر کرد.

کاپیتان تیم ملی تکواندو بعد از قهرمانی ایران در مسابقات آسیایی ازبکستان گفت: این قهرمانی کار ما برای بازی‌های آسیایی اینچئون را سخت‌تر کرد.

یوسف کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: قهرمانی تیم ایران در مسابقات آسیایی ازبکستان ارزش زیادی دارد. این قهرمانی خیلی سخت به دست آمد و ملی‌پوشان برای کسب آن زحمت بسیاری کشیدند.

وی افزود: ما تمرینات بسیار سختی را سپری کردیم و همه ملی‌پوشان برای کسب این قهرمانی یک دل بودند و از تمام وجود خود مایه گذاشتند. این قهرمانی کار ما را برای بازی‌های آسیایی سخت‌تر کرد، چرا که کره‌ای‌ها قطعا در آن بازی‌ها می آیند که قهرمانی را از ما بگیرند.

کاپیتان تیم ملی تکواندو با اشاره به این که مشکل ناداوری در بازی‌های آسیایی اینچئون نیز وجود خواهد داشت، گفت: به همه ملی‌پوشان گفته‌ام که کار ما سخت است، همین طور که در ازبکستان می‌جنگیدیم و به ما امتیاز نمی‌دادند در آنجا هم ممکن است این اتفاق رخ دهد. ما وظیفه داریم تا آخرین لحظه بجنگیم و از کار خود دست نکشیم.

قهرمان تکواندوی جهان در پاسخ به این سوال که آیا در بازی‌های آسیایی اینچئون هم حضور خواهد داشت؟ گفت: مطمئن باشید که در آن بازی‌ها حضور خواهم داشت و با تمام توان می‌آیم که خوش‌رنگ‌ترین مدال را بگیرم. مدال طلا در بازی‌های آسیایی اینچئون ارزش زیادی دارد، چرا که رده بندی کشورها تنها با مدال طلا تغییر می‌کند.

کرمی در مورد مدال نقره‌ای که در مسابقات قهرمانی آسیا کسب کرد، گفت: داوران می‌خواستند هر طور که شده اجازه ندهند که من به مدال برسم. آنها در همان بازی اول با حریف چینی چند امتیاز من را ندادند و قصد داشتند کاری کنند که به فینال نرسم. بعد از آن بازی پیش‌بینی می‌کردم که فینال مبارزه بسیار سختی باشد. تجربه مبارزات سنگین را داشتم و تمام تلاشم را انجام دادم، اما واقعا داوری ضعیف بود.

وی ادامه داد: تجربه حضور در میادین زیادی را دارم، اما این داوری واقعا ضعیف ترین داوری بود که تا به حال دیده‌ بودم. به جرات می گویم که 9 امتیاز بی‌خودی به حریفم دادند. از این شکست ناراحت شدم، اما با تمام توان جنگیدم و خوشحالم که این امتیاز من به قهرمانی تیم ایران کمک کرد.

کاپیتان تیم ملی تکواندو در پاسخ به این سوال که آیا تیم کره جنوبی با نفرات اصلی خود به این مسابقات آمده بود، گفت: از شش ملی‌پوش کره‌ای‌ها چهار نفرشان قهرمان جهان بودند که آنها را به خوبی می‌شناختم، ولی مهم‌تر از نفرات کره‌ای‌ها این است که بگویم من، علیرضا نصر و شیری به هیچ وجه نباختیم و داوران کاری کردند که ببازیم.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha