• دوشنبه / ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ / ۱۱:۳۹
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 93031206180
  • خبرنگار : 71418

ملی‌پوش بسکتبال جوانان: به دنبال بهترین نتیجه در قهرمانی آسیا هستیم

ملی‌پوش بسکتبال جوانان: به دنبال بهترین نتیجه در قهرمانی آسیا هستیم

عبدالصمد سرودی با اشاره به عملکرد جوانان در رقابت‌های بسکتبال قهرمانی بزرگسالان غرب‌آسیا تاکید کرد که جونان باید با قدرت به کار خود ادامه دهند تا در قهرمانی آسیا به بهترین نتیجه برسند.

عبدالصمد سرودی با اشاره به عملکرد جوانان در رقابت‌های بسکتبال قهرمانی بزرگسالان غرب‌آسیا تاکید کرد که جونان باید با قدرت به کار خود ادامه دهند تا در قهرمانی آسیا به بهترین نتیجه برسند.

ملی‌پوش تیم بسکتبال جوانان ایران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره عملکرد جوانان در رقابت‌های غرب‌آسیا و کسب مقام نایب قهرمانی، اظهار کرد: رقابت‌های خوبی بود که توانستیم در آن شرکت کنیم و قبل از رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا محک بخوریم. خب حریفان ما از نظر سنی در رده بزرگسالان قرار داشتند. رقابت با آنها فرصت خوبی بود تا هم از نظر فنی و هم از نظر روانی رشد کنیم. به نظر من عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم به مقام دوم برسیم. برابر همه تیم ها برنده شدیم و برابر اردن هم که باختیم اسیر تجربه آنها شدیم و نتوانستیم از فرصت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم.

عبدالصمد سرودی با اشاره به دیدار با اردن بیان کرد: اردن تیم کاملی داشت و همه بازیکنان اصلی‌اش زمان زیادی در بازی بودند. می‌توانستیم برنده باشیم اما در لحظه‌های حساس اسیر تجربه حریف شدیم و نتوانستیم موقعیت‌هایمان را به امتیاز تبدیل کنیم و شکست خوردیم. با این حال میدان خوبی تجربه کردیم که به همه بازیکنان کمک کرد تا خودشان را محک بزنند و رشد کنند. انشالله با همین شرایط کارمان را ادامه دهیم و راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا شویم.

او در پاسخ به این سوال که حریفان شرقی را چطور ارزیابی می‌کند؟ بیان کرد: به نظر من تیم های شرقی سطح بالاتری نسبت به تیم های غرب‌آسیا دارند و باید خیلی بیشتر کار کنیم تا در قطر نتیجه بگیریم. اصلی‌ترین حریفان ما کره و چین هستند که با آمادگی کامل در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت می‌کنند. هدف ما کسب بهترین نتیجه است.

ملی‌پوش جوان بسکتبال ایران در پاسخ به این سوال که برنامه‌های تیم ملی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا چطور است؟ تصریح کرد: حضور در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان غرب آسیا که اتفاق خوبی بود. حال باید برای قهرمانی جوانان منطقه آماده شویم که فکر نمی کنم در این مسابقات به مشکلی برخورد کنیم و راحت قهرمان غرب آسیا می‌شویم. البته نباید هم غفلت کنیم. طبق برنامه‌ها گفته شده که به اردوی اروپایی می‌رویم که انشالله با حضور در این کمپ‌ها و برگزاری چند بازی تدارکاتی به اوج کارمان می‌رسیم و می‌توانیم در دوحه خوب کار کنیم.

سرودی در ادامه بیان کرد: خدا را شکر همه بازیکنان می‌دانند چه میدان بزرگی پیش‌رویمان قرار دارد و باید برای رسیدن به موفقیت تلاش کنیم. انشالله تا آغاز رقابت‌ها بدون مشکل پیش می‌رویم و از شان و شخصیت بسکتبال ایران دفاع می‌کنیم.

او در پاسخ به این سوال که عملکرد خود را چطور ارزیابی کرد: من خیلی باید رشد کنم. اهداف بزرگی در سرم دارم و باید بیشتر از همیشه تلاش کنم. در بسکتبال همیشه باید یاد بگیریم و به عنوان بازیکن پست دو و سه می‌دانم باید خیلی تلاش کنم. هدف خودم رسیدن به کالج‌های آمریکا و حضور در لیگ NBA است که می‌دانم برای رسیدن به این هدف بزرگ باید زحمت بکشم و تلاش کنم. امیدوارم بتوانم در این راه موفق شوم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha