• یکشنبه / ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 93031105447

سرمربی تکواندو بانوان: ناداوری دو طلای ایران را گرفت

سرمربی تکواندو بانوان: ناداوری دو طلای ایران را گرفت

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان ایران گفت: ناداوری‌ها دو مدال طلای ایران در مسابقات آسیایی را گرفت.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان ایران گفت: ناداوری‌ها دو مدال طلای ایران در مسابقات آسیایی را گرفت.

مینو مداح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد قضاوت‌ها در مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان، اظهار کرد: داوری‌ها همان طور که در بخش مردان تاثیرگذار بود، در بخش بانوان هم وجود داشت و همین ناداوری‌ها باعث شد دو مدال طلای تیم ملی ایران از دست برود. اگر این داوری‌ها درست بود می تونستیم در وزن شش و هشت دو مدال خوش رنگ بگیریم. متاسفانه داوران دو بازیکن خوب ایران را مقابل حریفان چینی مغلوب کردند.

وی افزود: اکرم خدا بنده که به فینال رسید مبارزات خوبی را انجام داد و تا اواخر راند سوم هم پنج بر سه از حریف پیش بود،اما داوران چند امتیاز را به حریف دادند و امتیازات او را ندادند تا شکست بخورد و نقره بگیرد. شکرانه ایزدی هم تا مرحله نیمه نهایی خوب مبارزه کرد، اما در این مرحله به حریف چینی خورد که اگر از سد او می‌گذشت در دیدار فینال مبارزه راحت‌تری را پیش‌رو داشت. داوران اجازه ندادند تا او به فینال برسد تا بتواند حداقل رنگ مدالش را بهتر دهد.

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان با اشاره به این که داروی‌ها باعث شکست پریسا فرشیدی شد، گفت: فرشیدی با حساب 9 بر 7 از حریف جلو بود، اما متاسفانه داور وسط در فاصله اندکی شش اخطار به او داد و باعث شد شکست بخورد. اگر داور فشار را به ورزشکار نمی‌آورد شرایط خیلی فرق می‌کرد.

مداح ادامه داد: ما از شش وزن که نماینده داشتیم در چهار وزن مدال گرفتیم و این خوب است. ما عزم خود را جزم کردیم و با انگیزه‌ای بالاتر می‌خواهیم در مسابقات بعدی موفق شویم.

وی افزود: به طور کلی و با در نظر گرفتن همین ناداوری‌ها، شرایط فنی تکواندوکاران ما خوب بود، چرا که آنها تنها حدود دو ماه و نیم در اردو بودند.

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان در مورد عملکرد سوسن حاجی پور گفت: حاجی پور با اختلاف امتیاز به حریف کره‌ای خود باخت که به جرات می گویم اگر این حریف هر جای دیگر هم مسابقه دهد پیروز می‌شود. شرایط فیزیکی این حریف خیلی خوب بود و به عنوان فنی‌ترین بازیکن انتخاب شد.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha