• جمعه / ۹ خرداد ۱۳۹۳ / ۰۱:۱۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 93030903933
  • خبرنگار : 71468

سومی بانوان ایران در جام ملت های شطرنج آسیا/ تیم مردان پنجم شد

تیم ملی شطرنج بانوان ایران الف مقام سوم جام ملت های آسیا را از آن خود کرد و تیم مردان ایران الف نیز در رده پنجم قرار گرفت.

تیم ملی شطرنج بانوان ایران الف مقام سوم جام ملت های آسیا را از آن خود کرد و تیم مردان ایران الف نیز در رده پنجم قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مرحله پایانی جام ملت های شطرنج آسیا که به میزبانی تبریز برگزار شد، در بخش بانوان تیم ملی شطرنج ایران الف با شکست قزاقستان به مقام سومی این رقابتها دست یافت. تیم مردان ایران الف نیز با شکست برابر چین به مقام پنجمی رسید. تیم ایران ب نیز در رده ششم قرار گرفت.

در دیدار رده بندی مسابقات بانوان، ایران الف با نتیجه 3 بر یک قزاقستان را از پیش رو برداشت. در این دیدار آتوسا پورکاشیان و غزل حکیمی فرد به تساوی رسیدند، سارا سادات خادم الشریعه و میترا حجازی پور پیروز شدند.

چین نیز با نتیجه 2.5 بر 1.5 هند را مغلوب کرد و قهرمان جام ملت های آسیا در بخش بانوان شد.

تیم ایران ب نیز که در دیدار تشریفاتی به مصاف ویتنام رفته بود با نتیجه 3.5 بر 0.5 شکست خورد. مینو عسگری زاده،درسا درخشانی و آناهیتا غلامی شکست خوردند. آناهیتا زاهدی فر نیز به تساوی رسید.

در بخش آقایان نیز تیم ایران الف برابر چین با نتیجه 2.5 بر 1.5 مغلوب شد. در این دیدار احسان قائم مقامی، الشن مرادی و اصغر گلی زاده به تساوی رسیدند. همایون توفیقی بازی خود را واگذار کرد.

ایران ب نیز در مصاف با عراق با نتیجه 3.5 بر 0.5 به پیروزی رسید. پوریا درینی،امیر رضا پوررمضانعلی و سید خلیل موسوی موفق به شکست حریفان خود شدند. احمد عسگری زاده به تساوی رسید.

رده بندی جام ملت های آسیا در بخش مردان

1-چین(16امتیاز)

2-هند (16 امتیاز)

3-ویتنام (14امتیاز)

4-قزاقستان(12 امتیاز)

5-ایران الف(11 امتیاز)

6-ایران ب(9امتیاز)

7-اردن(5امتیاز)

8-سریلانکا(5امتیاز)

9-عراق(2امتیاز)

10-عمان(صفر)

در بخش برق آسا نیز در بخش مردان تیم چین با پیروزی مقابل هند به مقام قهرمانی رسید و تیمهای ایران ب و ویتنام مشترکاً سوم شدند.

در قسمت بانوان نیز تیم هند در بازی فینال ویتنام را مغلوب کرد و به مقام قهرمانی دست یافت و تیمهای چین و قزاقستان مشترکاً سوم شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha