• چهارشنبه / ۷ خرداد ۱۳۹۳ / ۰۰:۱۷
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 93030703017

نوشاد عالمیان: اعزام به بازیهای آسیایی برایمان انگیزه است

نوشاد عالمیان: اعزام به بازیهای آسیایی برایمان انگیزه است

پینگ پنگ باز المپیکی ایران می گوید اگر لیگ های خارجی شرایط خوبی داشته باشند، فصل بعد در این لیگ ها بازی خواهد کرد.

پینگ پنگ باز المپیکی ایران می گوید اگر لیگ های خارجی شرایط خوبی داشته باشند، فصل بعد در این لیگ ها بازی خواهد کرد.

نوشاد عالمیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره قهرمانی تیمش در لیگ برتر پینگ پنگ، اظهار کرد: مسابقات بسیار خوبی بود و در فینال هم بازی سختی را برابر دانشگاه آزاد داشتیم، اما توانستیم بدون آن که شکستی داشته باشیم قهرمان شویم.

وی ادامه داد: لیگ امسال از نظر کیفیت خوب بود ولی تعداد تیم ها کم بوده است اگر تیم های بیشتری به لیگ بیایند، به پیشرفت پینگ پنگ کمک می کنند.

عالمیان درباره وضعیت روحی و فنی خود پس از مسابقات جهانی گفت: مسابقات جهانی خوب نبودم اما این موضوع دلیل خاصی ندارد و هیچ مشکل خاصی نبوده است. ممکن است که یک ورزشکار در چند مسابقه خوب باشد و در چند مسابقه هم خوب نباشد و این موضوع به این معنی نیست که مشکلی وجود دارد. البته در حال حاضر وضعیتم بهتر است.

پینگ پنگ باز المپیکی ایران درباره حضور در لیگ اتریش گفت: برنامه ام این است که به لیگ کشورهای دیگر بروم اما باید ببینم که شرایط لیگ های خارجی چطور است. باید همه شرایط خوب باشد و از نظر مالی هم وضعیت خوبی باشد تا به این لیگ ها بروم و پس از بازگشت از دوران آموزشی سربازی در این باره تصمیم می گیرم.

وی درباره حضور در بازی های آسیایی هم گفت: اگر به بازی های آسیایی اعزام شویم انگیزه بسیار خوبی برای ماست . همچنین در حال حاضر تیم ایران از نظر کیفی بسیار بالاست و من هم تلاش می کنم که نتیجه خوبی در این مسابقات بگیریم.

عالمیان به اردوهای تیم ملی در کمپ اشلایگر اشاره کرد و گفت: فکر می کنم یکی، دو هفته اردو زمان خوبی برای اردوهای برون مرزی است اما اگر دفعات این اردوها تکرار شود، نتیجه خوبی می بینیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha