• یکشنبه / ۴ خرداد ۱۳۹۳ / ۱۵:۰۷
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 93030402009

قایقرانی کاپ 3 جهانی/ مجللی نهم شد،حکیمی بیست و چهارم

عادل مجللی با قرار گرفتن در رده نهم جهان بهترین نتیجه قایقرانانی ایران در طول تاریخ حضور در کاپ جهانی آبهای آرام در یک ماده المپیکی رابدست آورد.

عادل مجللی با قرار گرفتن در رده نهم جهان بهترین نتیجه قایقرانانی ایران در طول تاریخ حضور در کاپ جهانی آبهای آرام در یک ماده المپیکی رابدست آورد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ادامه رقابت ها قایقرانی کاپ 3 جهانی مجارستان عادل مجللی در کانوی یکنفره 200 متر که برای اولین بار به فینال A راه پیدا کرده بود با زمان 42.131 در جایگاه نهم قرار گرفت. با این نتیجه عادل مجللی بهترین نتیجه قایقرانانی در یک ماده المپیکی در مسابقات کاپ جهانی از ابتدای حضور نمایندگان ایران در این رقابت ها را بدست آورده است.

در این فینال نمایندگان فرانسه، لیتوانی، پرتغال، ژاپن، روسیه، مجارستان، کانادا و آلمان حضور داشتند که نماینده ژاپن در جایگاه اول قرار گرفت.

آرزو حکیمی هم در فینال C کایاک 200 متر یک نفره با نمایندگانی از کشورهای ژاپن ،صربستان،آرژانتین،انگلیس،دانمارک ،قزاقستان و چین رقابت کرد که در پایان با زمان 43.94 ثانیه دررده ششم قرار گرفت و در مجموع بیست وچهارم شد.

در این مسابقه نمایندگان چین،صربستان و آرژانتین اول تا سوم شدند.

شاهو ناصری دیگر پاروزن کشورمان هم به نیمه نهایی صعود کرد اما در این مرحله نهم شد و از راه یابی به فینال بازماند.

علیرضا علیمحمدی و افشین شعبانی در مرحله نیمه نهایی کایاک یکنفره 200 به ترتیب نهم و هفتم شدند و به کار خود پایان دادند.

مینا عبدالهی دیگر نماینده کشورمان در این ماده در رقابت مقدماتی با زمان 49.26 ثانیه هفتم شد و به نیمه نهایی رفت. او در دور نیمه نهایی با زمان 46.42 ثانیه نهم شد و از حضور در ادامه مسابقات باز ماند.

در کایاک دونفره 200 متر مردان افشین شعبانی و آرمین بخشی زاد در دور مقدماتی با زمان 35.65 ثانیه هفتم شدند.

علیرضا علیمحمدی و امین بوداغی نیز با زمان 36.91 ثانیه هفتم شدند. نمایندگان کشورمان در این ماده از راه یابی به نیمه نهایی راه یافتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha