• یکشنبه / ۴ خرداد ۱۳۹۳ / ۱۰:۴۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 93030401652
  • منبع : نمایندگی خوزستان

در آستانه دور برگشت فینال لیگ برتر

اخلاق‌پسند: در باد پیروزی بازی رفت نمی‌خوابیم

اخلاق‌پسند: در باد پیروزی بازی رفت نمی‌خوابیم

‌محمدرضا اخلاق‌پسند شانس بسیاری را برای قهرمانی پتروشیمی در لیگ برتر کشور قائل است.

‌محمدرضا اخلاق‌پسند شانس بسیاری را برای قهرمانی پتروشیمی در لیگ برتر کشور قائل است.

بازیکن تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- در ابتدا درباره دیدار رفت فینال تیمش مقابل دانشگاه آزاد تهران در ماهشهر اظهار کرد: بازی بسیار سختی بود و البته خوشبختانه برخلاف بازی های مرحله دوره ای که دوم شدیم، توانستیم در این دیدار آن نتایجی که باید در بازی های رو در رو به دست می آوردیم را کسب کنیم و با نتیجه 6 بر 2 پیروز شویم و تقریبا یک قدم به قهرمانی در لیگ نزدیک تر شویم.

وی در پاسخ به این سوال که قبل از این دیدار پیش‌بینی‌تان از بازی چه بود؟ گفت: از قبل فکر نمی کردیم که بتوانیم در این دیدار برنده شویم، چرا که بازیکنانی که دانشگاه آزاد جذب کرده است، خوب هستند. تقریبا همیشه ما با این تیم رقیب هستیم و هیچ وقت هم نمی توان گفت که ما صد درصد مقابل آن ها به پیروزی می رسیم.

پینگ‌پنگ‌باز المپیکی ایران در المپیک 2004 آتن افزود: در چنین رقابت هایی به ویژه زمانی که به صورت پلی آف برگزار می‌شوند، آن تیمی که انسجام بیشتر و تمرینات بیشتری را پشت سر گذاشته و همچنین حرفه ای تر رفتار کرده است، قاعدتا باید نتیجه بهتری کسب کند و فکر می کنم تیم ما از این نظر از دانشگاه آزاد سرتر بود.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به نتیجه بازی رفت به نظر می رسد در دیدار برگشت بازی راحت‌تری پیش رو داشته باشید؟ نظرتان در این خصوص چیست؟ گفت: قاعدتا باید به همین صورت باشد ولی ما بردی را که در ماهشهر کسب کردیم فراموش کرده ایم. معمولا پیروزی هایی که با این نتیجه به دست می آیند باعث می شوند که در خواب غفلت فرو برویم و به همین علت است که ما آن برد را فراموش کرده ایم و محکم پا به دیدار پایانی می گذاریم تا نتیجه بگیریم.

اخلاق‌پسند درباره روند تمرینات تیمش پیش از بازی روز دوشنبه این هفته عنوان کرد: در حال حاضر در تهران هستیم و روزی یک جلسه تمرین می کنیم، چرا که تمرینات اصلی مان را انجام داده ایم و اکنون باید بدن مان را حفظ کنیم که افت نکند و دوشنبه بتوانیم با سلامت کامل مقابل دانشگاه آزاد بازی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر به قهرمانی تیم‌تان امیدوار هستید؟ گفت: با توجه به شرایطی که تیم مان دارد، درصد بالایی را برای قهرمانی آن قائل هستم.

این پینگ‌پنگ‌باز تیم پتروشیمی بندرامام در ادامه خاطر نشان کرد: حسنی مربی تیم است و در طول لیگ زحمات بسیاری را برای تیم کشید. تیم ما را می توان با تیم های بزرگ فوتبال مانند استقلال و پرسپولیس که تمام بازیکنان برای نشان دادن خود مقابل آن‌ها انگیزه دارند، مقایسه کرد که این موضوع کار مربی را سخت می کند. فشارهای روانی بسیاری بر حسنی وارد شد که خوشبختانه او با سعه‌صدر، متانت و تفکرات حرفه ای توانست بازیکنان تیم را جمع کند و خوشبختانه در آن جایی که فکر می کردیم باید باشیم، هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha