• یکشنبه / ۴ خرداد ۱۳۹۳ / ۰۹:۲۰
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 93030401520
  • خبرنگار : 71463

"با بابک مشکل ندارم"

علی اشکانی: در تیم ملی نوجوانان می‌مانم

علی اشکانی: در تیم ملی نوجوانان می‌مانم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان گفت: با حسن بابک هیچ مشکلی ندارم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان گفت: با حسن بابک هیچ مشکلی ندارم.

علی اشکانی پس از حاشیه‌های به وجود آمده درباره نحوه انتخاب مربیان تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: ما تلاش داریم به اتفاق هم و با همفکری بزرگان، کشتی فرنگی پایه را رشد دهیم. شاید در جاهایی اختلاف نظر وجود داشته باشد اما من با مدیر تیم‌های ملی مشکل ندارم. آقای بابک استاد و بزرگتر من است و به او احترام می‌گذارم.

او ادامه داد: فدراسیون قانونی را در نحوه انتخاب مربیان تیم‌های ملی مشخص کرده و ما هم طبق همین فرآیند باید پیش برویم. تنها مشکل این است که تعداد قهرمانان در کشتی فرنگی نسبت به کشتی آزاد کمتر است و ا نتخاب مربیان سخت‌تر خواهد شد. من در این مدت به دنبال بعضی مربیان بودم ولی یا فعالیتی نداشتند و یا نمی‌خواستند در این رده سنی کار کنند به همین دلیل دستمان بسته بود.

اشکانی با اشاره به اینکه از مدیر تیم‌های ملی دلخور نیست اضافه کرد: نه دلخور هستم و نه کارهایی که آقای بابک انجام داده را دخالت می‌دانم. قرار است همه ما با همفکری کار را پیش ببریم. من خودم را مدیون بابک می‌دانم. البته ممکن است در یک خانواده اختلاف نظر وجود داشته باشد که این مسئله با صحبت کردن قابل حل است.

وی با بیان اینکه تا رقابت‌های قهرمانی جهان در تیم ملی کشتی فرنگی خواهد ماند یادآور شد: روز اولی که از من دعوت شد مشکلات را می‌دانستم و به عشق کار در کشتی پایه در این تیم حضور پیدا کردم. الان هم قصد رفتن ندارم و حتی سومین روز اردوی خود را هم پشت سر گذاشته‌ایم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در پایان اظهار کرد: من به اجبار نیامده‌ام. شرایط کار را هم می‌دانم و فعلا مشغول فعالیت هستم. تنها حرفی که زدم این بوده که اگر هماهنگی وجود نداشته باشد انگیزه‌ها از بین می‌رود. ما باید بتوانیم در کنار هم از پس مشکلات بربیاییم و طبق قوانینی که فدراسیون تصویب کرده پیش برویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha