• یکشنبه / ۴ خرداد ۱۳۹۳ / ۰۸:۳۵
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 93030401472
  • خبرنگار : 71460

آنچلوتی: مهمترین جام باشگاهی دنیا را بردیم

آنچلوتی: مهمترین جام باشگاهی دنیا را بردیم

سرمربی رئال مادرید معتقد است تیمش با شایستگی به قهرمانی در لیگ قهرمانان رسیده است. او همچنین عنوان کرد از روز نخست هدفش کسب دهمین قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

سرمربی رئال مادرید معتقد است تیمش با شایستگی به قهرمانی در لیگ قهرمانان رسیده است. او همچنین عنوان کرد از روز نخست هدفش کسب دهمین قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رئال مادرید موفق شد با برتری پرگل برابر همشهری خود آتلتیکو مادرید به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یابد. رئال مادرید که تا دقایق پایانی مسابقه تیم شکست خورده بود با گل راموس به بازی برگشت و در وقت اضافه نیمه دوم نیز 3 بار دیگر دروازه حریف خود را گشود تا دهمین قهرمانی خود در اروپا را قطعی کند.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید پس از قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا گفت: بازی بسیار سختی برابر آتلتیکو‌مادرید داشتیم. می‌دانستیم که بازی با آنها در فینال بسیار سخت و دشوار است با این وجود هیچ وقت اعتقادم را به پیروزی از دست ندادم. حتی وقتی چند دقیقه به پایان بازی مانده بود نیز می‌دانستم که می‌توانیم سرنوشت مسابقه را عوض کنیم. در بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که باید قدرت هجومی خود را بالا ببریم. وقتی بازی در 90 دقیقه نیز به پایان رسید در بین وقت‌های اضافه نیز از بازیکنانم خواستم تا حمله کنند و فوتبال هجومی را به نمایش بگذارند چرا که توانسته بودیم برای آنها مشکلات زیادی ایجاد کنیم.

آنچلوتی در ادامه گفت: سخت‌ترین کار در این دیدار زدن گل تساوی بود. بازیکنان حریف به خوبی دفاع می‌کردند و فضا‌ها را بسته بودند و همین باعث شده بود تا کار ما سخت شود. خوشبختانه توانستیم گل تساوی را در دقایق پایانی به ثمر برسانیم. گلی که به ثمر رساندیم باعث شد قدرت و اعتماد به نفسمان بالا برود و انگیزه زیادی برای کسب پیروزی کسب کنیم. در کل فکر می‌کنم برای پیروزی در این دیدار خیلی عذاب کشیدیم اما فکر می کنم تیمم شایسته قهرمانی بود.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید درباره گل تساوی و تاثیر شانس در پیروزی و قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا گفت: من آدم خوش شانسی هستم اما نه برای این دیدار. قبول ندارم که تیمم روی شانس به گل برسید. ما تا ثانیه‌های پایانی مسابقه برای گل زدن در این دیدار تلاش کردیم. فوتبال همین است، بعضی مواقع شما خوش شانس هستید و بعضی مواقع اینطور نیست.

رئال مادرید با برتری برابر آتلتیکومادرید توانست به 12 سال انتظار برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و کسب "دسیما" پایان دهد.

کارلتو درباره دهمین قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا که تحت مربیگری او بدست آمد، گفت: وقتی روز اول به تالار افتخارات رئال مادرید رفتم به رئیس باشگاه گفتم جای یک جام در اینجا خالی است و من این فصل تمام تلاش خود را خواهم کرد تا بتوانم در اروپا آن را بدست آورم. از همان روز نخست به دنبال دهمین قهرمانی رئال در اروپا بودم. خوشحالم که توانستیم به این افتخار مهم دست یابیم. خیلی‌ها در باشگاه به من اعتماد داشتند و من را حمایت کردند که از آنها تشکر می کنم.

سرمربی رئال مادرید در پایبان گفت: ما مهم‌ترین تورنمت باشگاهی جهان را فتح کردیم. فصل بسیار طولانی را سپری کردیم و بعد از پیروزی برابر بایرن‌مونیخ نتوانستیم نتایج خوب خود را ادامه دهیم و در یک مقطع مشکل داشتیم اما می‌خواهم اینجا از تمام بازیکنانم تشکر کنم چرا که فصل رویایی را سپری کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha