• یکشنبه / ۴ خرداد ۱۳۹۳ / ۰۰:۴۳
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 93030401446
  • منبع : نمایندگی خوزستان

مهران حاتمی: پاسخ خوبی به منتقدان دادیم/ از یک تیم خارجی پیشنهاد دارم

مهران حاتمی: پاسخ خوبی به منتقدان دادیم/ از یک تیم خارجی پیشنهاد دارم

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام می‌گوید انتخابش به عنوان مربی برتر فصل، حاصل تلاش بازیکنان و حمایت باشگاه بوده است.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام می‌گوید انتخابش به عنوان مربی برتر فصل، حاصل تلاش بازیکنان و حمایت باشگاه بوده است.

مهران حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- در ابتدا درخصوص انتخابش به عنوان مربی برتر فصل اظهار کرد: اگر عنوانی هم مطرح شده، حاصل زحمات و سعی و تلاش بازیکنانم و همچنین حمایت همه‌جانبه باشگاه پتروشیمی بندرامام بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که عنوان برتر بازیکن پست یک و دو و بازیکن اخلاق و پدیده نیز به بازیکنان تیم پتروشیمی اختصاص یافت، نظرتان در این خصوص چیست؟ گفت: ما از این انتخاب ها در بُعد انتخاب بازیکنان جوان و با تجربه مان خوشحال هستیم. به نظرم این عنوان ها پاسخی به افرادی است که می گفتند بازیکنان تیم پتروشیمی دچار افت شده اند و اکنون خوشحالیم که این بازیکنان که دچار افت شده اند، توانستند دو سه مقام که در خور شأن‌شان است، کسب کنند.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام درباره مراسم برترین‌های لیگ برتر بسکتبال عنوان کرد: مراسم خوبی بود و خوشحالم که چنین مراسمی برگزار شد، چرا که انگیزه بسیار خوبی در جوانان ایجاد می کند و همه را متوجه این موضوع می‌کند که تمام اعمال‌شان زیر ذره‌بین قرار دارد و خیلی هم خوشحال هستیم که بازیکن اخلاق نیز از تیم ما انتخاب شد که این پوئن بزرگی برای تیم ما است. به هر حال این‌که همه بدانند زیر ذره‌بین هستند نکته مهمی است، از این بابت از فدراسیون تشکر می کنم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظرتان بهتر نبود این مراسم پس از قهرمانی شما در ماهشهر و با حضور هواداران‌تان برگزار می شد؟ گفت: این‌که چه چیزی صحیح‌تر است را نمی‌خواهم در آن دخالت کنم. به هر حال این تصمیم گرفته و این حرکت انجام شد و شاید سال های آینده بهتر برگزار شود. به نظرم این مراسم باتوجه به این که سال اول بود که برگزار می شد، خوب بود و من هم از برگزاری آن بدم نیامد و مطمئن باشید که سال های آینده بهتر هم می شود.

حاتمی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم به ادامه همکاری با پتروشیمی دارید یا خیر؟ خاطر نشان کرد: ان‌شاءالله در آینده نزدیک در این خصوص تصمیم‌گیری می کنم. هنوز صحبتی در این زمینه با باشگاه نداشته ام.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این مدت پیشنهادی از تیم های دیگر داشته اید؟ عنوان کرد: بله، از یک تیم خارجی پیشنهاد داشتم اما اجازه دهید بعدا در این خصوص صحبت کنم. از تیم‌های ایرانی هم هیچ پیشنهادی نداشته‌ام. ان‌شاءالله اگر شرایط فراهم شود تمایل دارم که با پتروشیمی ادامه همکاری دهم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha