• پنجشنبه / ۱ خرداد ۱۳۹۳ / ۱۱:۵۴
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 93030100118
  • خبرنگار : 71418

اظهار نظر برترین های لیگ برتر بسکتبال: "این مراسم انگیزه را در بسکتبال بالا می برد"

اظهار نظر برترین های لیگ برتر بسکتبال: "این مراسم انگیزه را در بسکتبال بالا می برد"

بهترین های لیگ برتر بسکتبال با تشکر از برگزاری مراسم تقدیر از برترین ها درباره تاثیر این نوع مراسم ها در رشد بسکتبال صحبت کردند.

بهترین های لیگ برتر بسکتبال با تشکر از برگزاری مراسم تقدیر از برترین ها درباره تاثیر این نوع مراسم ها در رشد بسکتبال صحبت کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مراسم تجلیل از برترین های لیگ های بسکتبال شب گذشته در هتل المپیک برگزار شد که در این مراسم از قهرمانان و پیشکسوتان نیز تجلیل به عمل آمد. در این جشن برترین بازیکنان لیگ برتر نیز معرفی شدند که به ترتیب مهدی کامرانی، حامد آفاق، صمد نیکخواه بهرامی، اوشین ساهاکیان و حامد حدادی بازیکنان فیکس تیم ملی به عنوان 5 بسکتبالیست برتر فصل معرفی شدند. همچنین بهنام یخچالی نیز به عنوان پدیده لیگ انتخاب شد. مربی برتر فصل نیز مهران حاتمی سرمربی پتروشیمی بود.

نفرات برتر این فصل از لیگ برتر بسکتبال پس از انتخاب شدن به جمع خبرنگاران آمدند و گفت و گوهایی انجام دادند که در ادامه می خوانید.

مهدی کامرانی: این مراسم انگیزه را در بازیکنان بالا می برد

گارد راس نخست تیم ملی ایران که در این فصل عملکرد درخشانی در تیم پتروشیمی داشت و توانست قهرمانی لیگ را نیز کسب کند درباره این مراسم گفت: جا دارد از فدراسیون بسکتبال که چنین مراسمی را برگزار کرد تشکر کنم. لیگ خوبی داشتیم که کیفیت بالایی داشت و این مراسم با شکوه نیز پایان آن را شیرین تر کرد. به نظر من چنین مراسمی انگیزه بازیکنان را بالا می برد. حالا بسیاری از بسکتبالیست های جوان که امروز دیدند بازیکنی جوان چون بهنام یخچالی به عنوان پدیده معرفی می شود با انگیزه تر کار می کنند تا در فصل‌های آینده بدرخشند. خیلی خوشحالم که گروه انتخاب بازیکنان من را به عنوان بهترین پست یک انتخاب کرده اند. باید بگویم کاری که ما در پتروشیمی انجام دادیم تیمی بود و همه بازیکنان زحمت کشیدند.

حامد آفاق: امیدوارم همیشه با قدرت برای کشورم مبارزه کنم

بازیکن پست دو تیم بسکتبال پتروشیمی که در این فصل دومین قهرمانی در لیگ را با این تیم جشن گرفت هم بهترین بازیکن پست دو شد و هم بازیکن اخلاق در فصل. او درباره این مراسم اظهار کرد: مراسم با شکوهی بود که با آمدن مسوولان کمیته ملی المپیک با شکوه تر نیز شد. جا دارد از همه کسانی که این برنامه را عملی کردند تشکر کنم چرا که واقعا کاری شایسته در بسکتبال بود. به نظر من بسکتبال انقدر افتخار کسب کرده که باید مراسم تقدیرش نیز اینچنین با شکوه باشد. این برنامه ها لازم است تا خانواده بسکتبال کنار هم جمع شود. این می تواند انرژی را در ما بیشتر کند. خیلی ممنون هستم که برای دو موضوع انتخاب شدم و امیدوارم بتوانم در ادامه راه ورزشی ام نیز با قدرت برای کشورم مبارزه کنم.

صمد نیکخواه بهرامی: مراسمی شایسته برای بسکتبال بود

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران که به عنوان بهترین پست سه لیگ انتخاب شد درباره این مراسم گفت: مراسم خوبی بود و همه خانواده این رشته در کنار هم جمع شدند. به نظرم برنامه شایسته ای بود و انشالله با ادامه دار شدن در فصل های آینده می تواند خیلی به بسکتبال ما کمک کند. مسوولان ورزشی نیز حضور داشتند و همین موضوع باعث افزایش انگیزه نیز می شود. زمانی که بازیکنان ببینند کارشان در لیگ دیده می شود با انگیزه و توان بیشتری مبارزه می کنند تا بتوانند خودنمایی کنند. این افزایش انگیزه برای بسکتبال ما خوب است. امیدوارم ما نیز بتوانیم در رقابت های پیش رو نتایج شایسته ای برای بسکتبال بدست بیاوریم.

اوشین ساهاکیان: انشالله قهرمانی های بسکتبال ادامه دار شود

بهترین پست چهار آسیا که به عنوان بهترین پست چهار لیگ نیز معرفی شد درباره این مراسم گفت: از فدراسیون برای برگزاری این مراسم تشکر می کنم. اینکه از پیشکسوتان و بهترین های لیگ تجلیل شود برای بسکتبال خوب است. این رشته خانواده بزرگی دارد که همه در آن زحمت می کشند. این مراسم ها نیز که اینچنین شایسته انجام می شود روحیه بسکتبال را بالا می برد. من نیز خوشحالم که توانستم عملکرد خوبی در لیگ داشته باشم و امیدوارم بتوانم در رده ملی نیز خوب کار کنم تا همیشه نام بسکتبال ایران سرفراز باشد.

حامد حدادی: کار خوبی بود که فدراسیون انجام داد

بهترین پست پنج لیگ در این مراسم اظهار کرد: کار خوبی بود که فدراسیون انجام داد و جا دارد از تمامی کسانی که در این مراسم زحمت کشیدند تشکر کنم. انشالله در سال های آینده هماهنگی بیشتری نیز در مراسم ایجاد خواهد شد تا هر سال بهتر و بهتر برگزار شود. بهترین ها از روی آمار انتخاب شدند اما به نظرم همه در این فصل زحمت کشیدند.

از او درباره بازگشتش به NBA نیز پرسیدند که او گفت: از اسپانیا و ترکیه پیشنهاد دارم اما هدف اولم این است که به آمریکا بازگردم.

بهنام یخچالی: خیلی خوشحال هستم

پدیده لیگ که در این فصل در پتروشیمی عملکرد خوبی داشت گفت: خیلی خوشحال هستم که به عنوان پدیده لیگ معرفی شدم. از باشگاه و کادرفنی پتروشمی تشکر می کنم که به من اعتماد کرد. تمام هم تیمی هایم در کنارم بودند و فضای کار به من می دادند. از فدراسیون نیز برای برگزاری این مراسم تشکر می کنم. واقعا انگیزه بازیکنان با این کار بالا می رود و امیدوارم بتوانم در ادامه نیز با تمام توان مبارزه کنم و درخدمت تیم کشورم باشم.

مهران حاتمی: نتیجه حاصل تلاش یک تیم در پتروشیمی بود

سرمربی پتروشیمی که به عنوان مربی فصل انتخاب شد نیز در جمع خبرنگاران صحبتی کوتاهی انجام داد و اظهار کرد: از فدراسیون برای برگزاری این مراسم تشکر می کنم. این قهرمانان شایسته چنین تقدیرهایی هستند که واقعا کار خوبی انجام شد. من نیز از باشگاه و بازیکنانم تشکر می کنم که در طول فصل زحمت کشیدند. تمام نتایجی که بدست آمد حاصل یک کار تیمی در باشگاه پتروشیمی بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۳-۰۱ ۱۳:۴۰

پس گيبسون چي؟؟؟؟؟