• چهارشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۴:۲۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93023120253
  • خبرنگار : 71506

شمسایی: افتخاری فقط آدم خوبی است!/ شاید خسوس در تیم بانوان موفق شود!

شمسایی: افتخاری فقط آدم خوبی است!/ شاید خسوس در تیم بانوان موفق شود!

بهترین گلزن فوتسال جهان می‌گوید بهتر است خسوس کاندلاس سرمربیگری تیم ملی فوتسال بانوان ایران را برعهده بگیرد تا شاید بتواند در این تیم مثمرثمر باشد.

بهترین گلزن فوتسال جهان می‌گوید بهتر است خسوس کاندلاس سرمربیگری تیم ملی فوتسال بانوان ایران را برعهده بگیرد تا شاید بتواند در این تیم مثمرثمر باشد.

وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره بحث‌های مطرح شده در جلسه با افتخاری، رییس کمیته‌ فوتسال اظهار کرد: ما درباره کلیات فوتسال و اتفاقات آن صحبت کردیم. به نظر من افتخاری صحبت‌هایی کرد که بعضی از آنها منطقی بود و برخی دیگر از آنها را منطقی نمی‌دانم. من به او گفتم این راهی را که شما می روید درست نیست که البته او هم نظرات خودش را داشت که برایم بسیار جالب بود. با توجه به مباحث مطرح شده در این جلسه متوجه شدم که خسوس کاندلاس حالا حالاها در تیم ملی فوتسال ماندگار خواهد بود. به نظر من افتخاری تنها یک آدم خوب است و دید وسیعی نسبت به فوتسال ایران ندارد.

سرمربی تیم فوتسال دبیری افزود: افتخاری در این جلسه علت مشکل من با سرمربی تیم ملی فوتسال را پرسید که من نیز در جواب گفتم شما باید مربی‌ای به ایران بیاورید که حداقل از مربیان داخلی بهتر باشد. به نظر من خسوس ارزش حمایت شما را ندارد، چرا که نتوانسته چیزی به تیم ملی فوتسال ایران اضافه کند و این موضوع را در جام ملت‌های آسیا نشان داد. اگر مسئولان کمیته‌ فوتسال بخواهند با همین شیوه و طرز تفکر ادامه دهند، مطمئن باشید حتی در مقدماتی جام جهانی آینده نیز تیم ایران به مشکل خواهد خورد و نمی‌تواند جوابگوی انتظارات مردم باشد. به او گفتم شما علی‌رغم این که یک ورزشی هستید به نظر من دیدتان نسبت به فوتسال وسیع نیست.

وی خاطرنشان کرد: افتخاری در این جلسه به من اعلام کرد همه مردم از عملکرد خسوس کاندلاس رضایت دارند و خواهان ماندن او در تیم ملی هستند که من در جواب به او گفتم حاضرم با شما از فدراسیون فوتبال تا میدان ونک پیاده راه بروم و نظر مردم را در این باره بپرسم. اگر حتی 20 درصد از مردم هم موافق ماندن خسوس در تیم ملی بودند، حاضرم تمام ایران را شام بدهم!

شمسایی تصریح کرد: آن طور که از بحث‌های مطرح شده در این جلسه فهمیدم این بود که مسئولان کمیته‌ فوتسال منتظرند ببیند که عملکرد من همراه با تیم دبیری در جام باشگاه‌های آسیا چگونه خواهد بود. آنگاه درباره پیشنهاد سرمربیگری به من اقدام کنند. به نظر من علی‌رغم این که مسئولان حمایت‌های زیادی از خسوس انجام می‌دهند، اما تیم ملی در جام ملت‌های آسیا روی کاکل یکی، دو نفر مانند حسین طیبی می‌چرخید و سیستم‌ بازی تیم ملی نیز به دوره فتحعلی شاه بر می‌گشت و همان استعدادهای بازیکنان بود که تیم ملی را به فینال مسابقات بالا آورد نه طرز تفکر خسوس. او متخصص نابود کردن بازیکنان بزرگ فوتسال ایران است. همان طور که در این جلسه به افتخاری گفته‌ام بهتر است خسوس، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان شود تا شاید در این بخش بتواند مثمرثمر باشد؛ چرا که در تیم ملی آقایان نتوانست کاری انجام دهد.

بهترین گلزن فوتسال جهان در پایان از علی کفاشیان و مسئولان فدراسیون فوتبال خواست نگاه ویژه‌تری نسبت به تیم ملی فوتسال ایران داشته باشند تا این تیم را از وضعیت کنونی و اسف بارش نجات دهند.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۲-۳۱ ۱۴:۴۴

شما كه ديدت وسيعه چرا به فوتسال بانوان توهين ميكني؟

avatar
۱۳۹۳-۰۲-۳۱ ۱۵:۲۷

آقاي شمسايي نشان دادند شان چنداني براي سايرين قائل نيستند. توهين ايشان به فوتسال بانوان در جملاتشان مشهود است. اميدوارم برخورد رسانه‌ها و بانوان با اين جملات محکم باشد تا به اشاعه ادبيات مناسب در ورزش اميدوارتر شويم.

avatar
۱۳۹۳-۰۲-۳۱ ۱۵:۳۱

افتخاري از بقيه‌شون بدتره

avatar
۱۳۹۳-۰۲-۳۱ ۱۶:۰۳

روزي 3 تا مصاحبه ميکنه تو همش به خسوس فحش ميده! روزي که به ژاپن باختيم شرط بستم تا شب يه مصاحبه ميکنه به خسوس فحش ميده! حالا 4 تا پيرمردو دعوت نکرده که تيم جوون بشه بده؟ شمسايي فک ميکنه تا 50 سالگي بايد توي تيم ملي باشه و واسش سند بزنن مثل دايي!

avatar
۱۳۹۳-۰۲-۳۱ ۱۸:۱۶

اين بابا با اين فرمايشات ، اولا به بانوان توهين كرد ، دوما" مثل اينكه علم غيب دارد و سوم اينكه خسوس نيز مثل كي روش چقدر دوستدار !!! دارد .

avatar
۱۳۹۳-۰۲-۳۱ ۱۹:۱۹

جناب شمسايي، اتفاقا تيم خسوس خيلي بهتر از تيم زمان شما بازي مي کنه و به اصطلاح تيم تر هست و متکي به 1 يا 2 بازيکن نيست. به همين خسوس اگر وقت بدن ميتونه تيم بسازه که در جهان حرفي براي گفتن داشته باشه.

avatar
۱۳۹۳-۰۲-۳۱ ۲۰:۳۵

فقط آقاي شمس شايسته مربي گري تيم ملي

avatar
۱۳۹۳-۰۲-۳۱ ۲۲:۱۳

اين آقا چقدر در باره خسوس حسادت ميکنه ؟ايشان بهتره ازاين کار ناپسند دوري کنند

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۰۱ ۰۱:۲۴

جناب آقاي شمسايي! منم بلدم گنده گنده حرف بزنم.

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۰۱ ۰۸:۴۱

آقاي شمسايي يكي از اسطوره هاي اين سرزمين هستند كه متاسفانه طبق معمول قدرشونو نميدونيم.

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۰۱ ۱۰:۰۶

حسودي هم حدي داره نه؟

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۰۱ ۱۳:۱۵

چراشمس كه بهترين كارنامه رادارد كفاشيان نمياره غيراز لجبازي چه دليلي داره كفاشيان فوتسال را نابود ميكنه

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۰۱ ۱۳:۵۳

به نظر مي رسد آقاي شمسايي با آقاي خداد عزيزي و علي دايي در تخريب شخصيت ورزشي ارزشمند خود رقابت دارد.

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۰۱ ۱۵:۰۵

آقاي شمسايي شما بااين مصاحبه نشان داديد به هيچ وجه از نظر اخلاقي فردي مناسب براي تيم ملي نيستيد چون مربي اول بايد ادب و احترام را ياد بگيرد !! بحث شما چه ربطي به بانوان داشت که شما به آنها توهين ميکنيد؟؟ از رفتار خودتان خجالت بکشيد

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۰۱ ۱۵:۲۰

اقاي شمسايي لايق بهترين ها است