• چهارشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۱:۵۹
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 93023120021
  • خبرنگار : 71460

مسی: می‌خواهم در جام‌جهانی جبران کنم

مسی: می‌خواهم در جام‌جهانی جبران کنم

لیونل مسی اعتراف کرد که امسال سال خوبی در بارسلونا نداشته است. او همچنین عنوان کرد می‌خواهد در جام جهانی 2014 برزیل این شرایط را تغییر دهد.

لیونل مسی اعتراف کرد که امسال سال خوبی در بارسلونا نداشته است. او همچنین عنوان کرد می‌خواهد در جام جهانی 2014 برزیل این شرایط را تغییر دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا روز گذشته (سه شنبه) پس از پایان رقابت‌های لیگا به کشورش آرژانتین بازگشت. او اعتراف کرد که دوران خوبی را در بارسلونا سپری نکرده است، اما انگیزه زیادی دارد تا در جام جهانی 2014 برزیل همه چیز را تغییر دهد.

لیونل مسی در بازگشت به کشورش در مصاحبه با خبرنگاران گفت: به تازگی به آرژانتین آمده‌ام. باید اعتراف کنم که شرایط خوبی در بارسلونا نداشتم و اکنون انگیزه زیادی دارم تا بتوانم در جام جهانی 2014 برزیل عملکرد خوبی داشته باشم. شرایط در گذشته متفاوت بود و من در بارسلونا عملکرد خوبی داشتم، اما در تیم ملی آرژانتین به اندازه کافی موفق نبودم. اکنون امیدوارم که شرایط کاملا متفاوت با قبل شود.

برنده چهار توپ طلای فوتبال جهان در ادامه گفت: او تنها بازیکن این فصل بارسلونا نبود که عملکرد ضعیفی از خود نشان داده است. امسال سال خوبی در بارسلونا نداشتم. دوست داشتم پایان خوشی در لیگا داشته باشیم، اما این طور نشد.

فوق ستاره بارسلونا درباره تمدید قراردادش با این تیم، گفت: بارسلونا خانه من است اما اگر روزی کسی در باشگاه من را نخواهد از بارسلونا می‌روم. در غیر این صورت بارسلونا همیشه خانه من است. من بارسلونا را خیلی دوست دارم. اگر کسانی در باشگاه به خواست من شک کنند من بارسلونا را ترک خواهم کرد و مشکلی نخواهم داشت. بعضی از مواقع در زمین مسابقه اعتراض هایی را می‌شنوید که طبیعی است و مشکلی با آن ندارم.

لیونل مسی با تمدید قراردادش با بارسلونا سالی 20 میلیون یورو کسب خواهد کرد که او را پر درآمدترین بازیکن فوتبال جهان می‌کند.

این بازیکن آرژانتینی در 425 بازی برای بارسلونا موفق شده است 354 گل را به ثمر برساند.

آرژانتین در گروه F جام جهانی 2014 برزیل با تیم‌های ایران، نیجریه و بوسنی و هرزگوین همگروه است.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۲-۳۱ ۲۰:۳۳

اوهههههه فکر کنم 4 تا گل براي ما جدا کرده

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۰۱ ۱۴:۰۱

همانطور که کي روش به درستي اشاره کرده است تمام اعضاي تيم ملي بايد از هر بازي در جام جهاني لذت ببرند. بازي کردن در مقابل ابر ستاره فوتبال جهان "مسي" هميشه پيش نمي آيد. دروازه بان و خط دفاعي ايران بايد بسيار خوشحال باشند که مقابل يکي از بهترين خط حمله هاي فوتبال جهان بازي خواهند کرد و مي توانند تمام توانايي هاي خود را به نمايش بگذارند. با آرزوي موفقيت براي تيم ملي ايران.