• چهارشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۱:۵۲
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 93023120010
  • خبرنگار : 71419

نصیری: به شرط حضور در انتخابات هندبال، سرپرستی را قبول کردم

نصیری: به شرط حضور در انتخابات هندبال، سرپرستی را قبول کردم

سرپرست جدید فدراسیون هندبال با تاکید بر این که قصد شرکت در انتخابات را دارد گفت: سعی دارم از وجود بزرگان و چهره های شاخص هندبال در تیم جدید مدیریت فدراسیون استفاده کنم.

سرپرست جدید فدراسیون هندبال با تاکید بر این که قصد شرکت در انتخابات را دارد گفت: سعی دارم از وجود بزرگان و چهره های شاخص هندبال در تیم جدید مدیریت فدراسیون استفاده کنم.

خسرو نصیری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: من از چهار سال قبل تصمیم داشتم رئیس فدراسیون شوم. هنوز هم همین تصمیم را دارم و قطعا در انتخابات شرکت می کنم. من با این شرط سرپرستی فدراسیون را قبول کردم که بتوانم در انتخابات شرکت کنم. وزارت ورزش هم اعلام کرد، می‌توانم دقیقا قبل از انتخابات از سرپرستی انصراف دهم و به عنوان کاندیدای ریاست در مجمع شرکت کنم.

وی افزود: در زمان ریاست کوزه گری اگرچه من در تصمیم گیری ها نقش داشتم اما چون فرد اول فدراسیون نبودم نمی توانستم نظرم را اعمال کنم. بیشتر هدفم این بود که کمک کنم و کارها را پیش ببرم. حالا هم باید برنامه های فدراسیون را با جدیت دنبال کنیم. اردوی تیم ملی را پیش رو داریم. خوشبختانه حدود 90 درصد بازیکنان به صورت کتبی اعلام آمادگی کرده اند. باید تمرینات را محکم زیر نظر ماجک ادامه دهیم. ماجک در زمان کوزه‌گری با فدراسیون و کمیته ملی المپیک به توافق رسیده و فعلا باید با او کار را ادامه دهیم.

سرپرست جدید فدراسیون هندبال همچنین از معرفی تیم جدید مدیریتی فدراسیون تا سه روز آینده خبر داد و گفت: هنوز زمان انتخابات به صورت دقیق مشخص نیست. باید تقسیم وظایف انجام دهیم. سعی دارم از بزرگان و کارکشته ها در مدیریت هندبال استفاده کنم. در حال بررسی هستیم و با مشورت دوستان، تیم جدید مدیریت فدراسیون در روزهای آینده اعلام می شود.

وی در پایان گفت: مهمترین گام پیش رو قبل از برنامه های تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی، میزبانی تبریز برای جام قهرمانی جوانان آسیا است. باید تمرکز خود را روی برنامه تیم ملی جوانان و برگزاری هرچه بهتر این مسابقات متمرکز کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha