• چهارشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۱:۳۲
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 93023119968
  • خبرنگار : 71419

متین دیگر با ملی‌پوشان والیبال قرارداد نمی‌بندد!

متین دیگر با ملی‌پوشان والیبال قرارداد نمی‌بندد!

مدیر عامل باشگاه ورزشی متین ورامین گفت: در اعتراض به عدم حمایت از سوی مسئولان فدراسیون والیبال و شهر ورامین، دیگر با هیچ یک از ملی‌پوشان والیبال قرارداد نمی‌بندیم و همچنین به شهر دامغان کوچ می کنیم.

مدیر عامل باشگاه ورزشی متین ورامین گفت: در اعتراض به عدم حمایت از سوی مسئولان فدراسیون والیبال و شهر ورامین، دیگر با هیچ یک از ملی‌پوشان والیبال قرارداد نمی‌بندیم و همچنین به شهر دامغان کوچ می کنیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از قهرمانی متین ورامین در لیگ برتر والیبال ایران و کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا، دچار حاشیه هایی در اعزام به مسابقات باشگاه های جهان شد و در نهایت این باشگاه نتوانست موافقت فدراسیون را برای در اختیار داشتن ملی پوشان خود جلب کند.

حالا این شرکت که همین دو، سه هفته قبل حتی برای اسپانسرینگ تیم ملی والیبال ایران هم اعلام آمادگی کرده بود، بنا به اعلام علیرضا فداکار مدیرعاملش دیگر حاضر نیست هیچ یک از ملی پوشان را به خدمت بگیرد.

علیرضا فداکار با بیان این خبر، در نشستی خبری یادآور شد: مسائل بسیاری در سال گذشته بوجود آمد تا در نهایت مجبور شدیم این تصمیم را بگیریم. همانطور که می دانید، شرکت کاراساز متین یک بنگاه اقتصادی فعال در حوزه عمرانی است. ما در کنار فعالیت های اقتصادی در شهرهای مختلف، از نظر اخلاقی خود را ملزم به انجام فعالیت های فرهنگی می دانیم. سرمایه گذاری در زیرساخت های فرهنگی شهر یک درخواست عمومی است. معتقدیم بخش خصوصی به عنوان بازوی اجرایی فدراسیون های ورزشی می توانند در جهت پویایی ورزش و حمایت از ورزشکاران و استعدادهای بومی گام های موثری بردارند. اما متاسفانه مسئولان بیشتر به بخش خصوصی به چشم عابربانک نگاه می کنند.

وی افزود: متاسفانه در بخش تیم داری باشگاه های خصوصی اتحادیه صنفی وجود ندارد. واقعا جا دارد که مسئولان بررسی کنند چه اتفاقی می افتد که معمولا بخش خصوصی بعد از یکی دو سال سرمایه گذاری در ورزش، سرخورده می شود. ما به عنوان یک باشگاه خصوصی بعد از دو سال سرمایه گذاری در والیبال و جذب بهترین بازیکنان، قهرمان ایران و آسیا شدیم اما همکاری لازم با باشگاه متین برای حضور در جام باشگاه های جهان صورت نگرفت. فدراسیون والیبال اجازه همراهی بازیکنان ملی پوش ما را در مسابقات جام باشگاه های جهان نداد. هر چه گفتیم تحقیق کرده ایم و همه تیم ها با ملی پوشان و بازیکنان شاخص می آیند گوش آقایان بدهکار نبود. تیم پورتوریکو با 11 ملی پوش، آرژانتین با 7 ملی پوش، روسیه با 4 ملی پوش و برزیل با 5ملی پوش همه با آمادگی در مسابقات باشگاه های جهان شرکت کردند.

مدیرعامل باشگاه متین ورامین خاطرنشان کرد: همه کارشناسان اذعان دارند که سطح مسابقات باشگاه های جهان از لیگ جهانی بالاتر است. آیا بهتر نبود که بازیکنان ملی پوش متین در این مسابقات شرکت می کردند. بازی دوستانه با استرالیا مهم تر بود یا حضور نماینده ایران در جام باشگاه های جهان؟

وی با اعتراض به برخورد مسئولان با بخش خصوصی گفت: ما در حرکتی اعتراضی نسبت به این موضوع تصمیم گرفتیم که برای فصل جدید لیگ برتر والیبال دیگر با هیچ یک از ملی پوشان قرارداد نبندیم. هدف ما حمایت از بازیکنان مستعدی است که محروم مانده اند. بهترین مربیان را از ایران و جهان جمع می کنیم و از استعدادهای بومی و گمنام والیبال حمایت می کنیم. البته هنوز در باره کادر فنی به جمع بندی نرسیده ایم.

فداکار همچنین از کوچ این باشگاه از شهر ورامین خبر داد و گفت: با توجه به پایان سرمایه گذاری موسسه کاراساز متین در شهر ورامین، تصمیم گرفتیم تا از این شهر کوچ کنیم. سال آینده متین در ورامین نخواهد بود. ما به دنبال سرمایه گذاری فرهنگی و اقتصادی در شهرستان هایی هستیم که ظرفیت های بیشتری داشته باشند. برای جوانان پرشور ورامینی هم آرزوی موفقیت می کنیم. امیدوار هستیم که مسئولان فرهنگی و سیاسی این شهر احساس تکلیف کنند و بتوانند از سایر سرمایه گذاران بهره ببرند.

مدیرعامل باشگاه متین ورامین همچنین درباره حضور تیمش در سال آینده باشگاه های جهان گفت: ما برای حضور در آن مسابقات پروتکل ویژه ای داریم. می توانیم از بازیکنان خارجی هم استفاده کنیم. البته همانطور که گفتم فعلا هدف ما بهره گیری از استعدادهای محروم بومی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha