• سه‌شنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۰۰:۳۶
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 93023018930
  • خبرنگار : 71463

احد پازاج: اردوی تیم ملی بعد از رقابت‌های انتخابی برگزار خواهد شد/ سوریان نابغه است

احد پازاج: اردوی تیم ملی بعد از رقابت‌های انتخابی برگزار خواهد شد/ سوریان نابغه است

سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی گفت: اردوی تیم ملی بعد از رقابت های انتخابی برگزار خواهد شد.

سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی گفت: اردوی تیم ملی بعد از رقابت های انتخابی برگزار خواهد شد.

احد پازاج پس از انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در گفت و گو با خبرنگار کشتی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: بعد از برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی، اردوی خود را برای رقابت های جهانی و بازی های آسیایی برگزار خواهیم کرد. با توجه به نزدیکی زمان این مسابقات به هم، کار سختی در پیش داریم.

او ادامه داد: رقابت های انتخابی تیم ملی 29 و 30 خرداد برگزار خواهد شد و نفرات برتر در اردوها شرکت خواهند کرد. هنوز مشخص نیست که کدام نفرات به رقابت های جهانی و بازی های آسیایی اعزام خواهند شد. هر دو رقابت برایمان مهم است و سعی می کنیم نفرات را تقسیم کنیم چون دو تیم قدرتمند نداریم و مجبوریم برای کسب نتیجه مناسب برنامه ریزی خاصی داشته باشیم.

پازاج همچنین درباره دلیل کشتی نگرفتن حمید سوریان در رقابت های انتخابی وزن 59 کیلوگرم بیان کرد: سوریان یک نابغه است و به دلیل مصدومیت شدیدی که دارد برای حفظ او، قرار شد در انتخابی کشتی نگیرد ولی فرآیند برای او هم اجرا می شود چون قرار است نفرات اول و دوم این وزن به همراه سوریان در یک تورنمنت بین المللی شرکت کنند و هر کس که نتیجه بهتری گرفت انتخاب شود.

وی با بیان این که خودش دستیارانش را معرفی کرده است، گفت: من همکارانم را به شورای فنی معرفی کردم و با تایید این شورا از این به بعد آقایان ناصر نوربخش، سعید شیرزاد، مهرداد اسفندیاری فر، مهدی محمدی و مسعود هاشم زاده به عنوان مربیان تیم ملی در اردوها حضور خواهند داشت.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در پایان اظهار کرد: آقای بابک که من را معرفی کرد و شورای فنی که این پیشنهاد را تایید کردند مسئولیت سنگینی را به عهده من گذاشته اند. امیدوارم با حمایت مسئولین و رسانه ها بتوانم در این راه موفق باشم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۲-۳۰ ۰۱:۲۱

آقاي پازاج با کدام روزمه مربيگري مي خواهيد جاي محمد بنا را بگيريد ؟شما که فرد تحصيل کرده اي هستيد وقهرمان بزرگي هم بوده ايد بايد مواظب پوست خربزه اي که زير پايتان گذاشته اند باشيد . شما بهتر از هر کسي ميدانيد کشتي فرنگي ايران را محمد بنا احياء کرده واکنون زمان کنار گذاشتن او نبود آيا بهتر نبود بجاي آنکه جاي او را بگيريد شرايط برگشتش به تيم ملي را فراهم مي کرديد ؟ همانطور که گفته ايد مسئوليت سختي را بگردنتان انداخته اند ، آنهم ناحق ! مطمئن باشيد دارند از نام واعتبارتان سوء استفاده مي کنند. خود دانيد !