• سه‌شنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۰۰:۰۲
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 93023018910
  • خبرنگار : 71463

محمد نوربخش: تمرین کردن با سوریان باعث پیشرفتم می‌شود

محمد نوربخش: تمرین کردن با سوریان باعث پیشرفتم می‌شود

فرنگی‌کار وزن 59 کیلوگرم ایران می‌گوید که تمرین کردن با حمید سوریان باعث پیشرفت کشتی‌اش خواهد شد.

فرنگی‌کار وزن 59 کیلوگرم ایران می‌گوید که تمرین کردن با حمید سوریان باعث پیشرفت کشتی‌اش خواهد شد.

محمد نوربخش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: تمام تلاش من این است که روزی بتوانم به حمید سوریان برسم. تمرین کردن با او لذت‌بخش است و به من خیلی کمک می‌کند چون من تجربه زیادی در رقابت‌های بین‌المللی ندارم. تمرین کردن با سوریان باعث می‌شود که پیشرفت کنم. او هم کمک زیادی در تمرین‌ها به من می‌کند و ریزه‌کاری‌ها را به من می‌گوید.

او درباره رقابت‌های جام جهانی و قهرمانی ایران گفت: خدا را شکر که تیم ملی در این مسابقه‌ها به قهرمانی رسید. بچه‌ها همدل بودند و خدا هم کمک کرد تا در ایران شرمنده مردم نشویم و جام را بالای سر ببریم. سطح این مسابقه‌ها بسیار بالا بود و تیم‌ها با نفرات شاخص خود آمده بودند.

نوربخش افزود: من تنها در مسابقه با کره به روی تشک رفتم که خوشبختانه موفق شدم این کشتی‌گیر را شکست دهم. سعی کردم همه توان خود را بگذارم و غیرت به خرج دهم تا این حریف را از پیش رو بردارم. کشتی‌گرفتن در این وزن همیشه سخت است اما من همه تلاشم را می‌کنم تا بتوانم به سطح اول وزن 59 کیلوگرم برسم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در مراسم معارفه او به روی تشک می‌رفت اما حمید سوریان کشتی می‌گرفت بیان کرد: چون قرار بود سوریان در کشتی اول به میدان برود، مشغول گرم کردن خود و پوشیدن دوبنده می‌شد به همین دلیل من به جایش در مراسم معارفه شرکت می کردم. البته در یکی دو کشتی هم قرار بود من کشتی بگیرم اما در آخرین لحظات تصمیم عوض شد و سوریان به روی تشک رفت.

ملی‌پوش وزن 59 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در پایان اظهار کرد: کمتر از یک ماه دیگر قرار است رقابت‌های انتخابی تیم ملی برگزار شود که فکر می‌کنم فاصله آن تا جام جهانی بسیار کم است. ما از شورای فنی درخواست کرده‌ایم که اگر می‌توانند این رقابت‌ها را برای مدتی به تعویق بیندازند تا ملی‌پوشان حاضر در جام جهانی بتوانند با آمادگی در این مسابقه‌ها شرکت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha