• شنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۱:۱۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93022716957

افشارزاده مدیرعامل استقلال شد

افشارزاده مدیرعامل استقلال شد

بهرام افشارزاده به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شد.

بهرام افشارزاده به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به دنبال برگزاری نخستین نشست هیات مدیره استقلال در حضور امیررضا خادم، نماینده تام الاختیار وزارت ورزش برای خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس، بهرام افشارزاده به عنوان مدیرعامل انتخاب شد.

هیات مدیره جدید باشگاه استقلال صبح امروز (شنبه) در وزارت ورزش و جوانان اولین نشست خود را برگزار کرد و در نهایت پس از بررسی گزینه‌های مختلف برای مدیر عاملی باشگاه آبی پوشان، افشارزاده به عنوان مدیر عامل جدید این باشگاه معرفی شد. افشارزاده با 9 رای سکان هدایت استقلال را در دست گرفت.

بهرام افشارزاده سال‌ها دبیرکل کمیته ملی المپیک بوده است. او ریاست فدارسیون وزنه‌برداری را نیز در کارنامه مدیریتی‌اش دارد و هم اکنون هم به عنوان مشاور عالی وزیر در امور بین الملل مشغول به فعالیت است.

به گزارش ایسنا، همچنین کامران صاحب پناه با 5 رای در مقابل 4 رای مقداد نجف نژاد، به عنوان رییس هیات مدیره باشگاه استقلال منصوب شد.

رضا صادق‌ پور نیز به عنوان نایب رییس هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب شد.

همچنین سید سعیدرضا افجه‌ای نیز به عنوان سخنگوی هیات مدیره استقلال انتخاب شد. منصور پورحیدری گزینه اول سخنگویی باشگاه بود که انصراف داد تا افجه ای به عنوان سخنگو انتخاب شود.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۲-۲۷ ۱۱:۳۹

اميدوارم رضايت هواداران رابدست اورد ومديري موفق باشد

avatar
۱۳۹۳-۰۲-۲۷ ۱۱:۵۱

مدر محبوب ما--حاج علي فتح الله

avatar
۱۳۹۳-۰۲-۲۷ ۱۱:۵۴

فتح الله زاده حيف شد حق اون بود

avatar
۱۳۹۳-۰۲-۲۷ ۱۱:۵۷

جدا از خوب يا بد بودن آقاي افشارزاده بايد به نحوه انتخاب ايشان نگاه كرد ، آقاي خادم كه حالا با استقلال پرسپوليس حسابي تو بورس افتاده اول نفراتي كه بايد به گزينه ايشون و وزارت ورزش راي ميدادن انتخاب فرمودند بعد گفتند حالا بياييد در حضور من راي گيري نماييد تا مديرعامل انتخاب شود، اي امان از اين سياست ...

avatar
۱۳۹۳-۰۲-۲۷ ۱۲:۰۰

مدير محبوب ما حاج علي فتح الله

avatar
۱۳۹۳-۰۲-۲۷ ۱۲:۲۷

مديرمحبوب ما حاج علي فتح الله اگر به حاجي مثل آقايون پول ميداديد خيييييييلي بهتر کار انجام ميداد مثل اين که يادتون رفته که حاجي چطور با دست خالي تيم استقلال جمش کرد و سوم آسيا شد حاجي هميشه دوستت داريم

avatar
۱۳۹۳-۰۲-۲۷ ۱۷:۵۱

حاج فتل دوستت داريم استقلال بي تو معنا نداره