• یکشنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۳:۰۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 93022113965

داوری: نگران حدادی نیستیم

داوری: نگران حدادی نیستیم

رییس فدراسیون دوومیدانی می‌گوید از اواخر خرداد احسان حدادی را یک پرتابگر متفاوت خواهید دید.

رییس فدراسیون دوومیدانی می‌گوید از اواخر خرداد احسان حدادی را یک پرتابگر متفاوت خواهید دید.

افشین داوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره عملکرد نه چندان خوب حدادی در مرحله اول لیگ "الماس" اظهار کرد: رکوردی که حدادی در این مسابقات ثبت کرده است، جای نگرانی ندارد. او ریتم تمریناتش را تغییر داده و به همین دلیل از توانایی بدنی‌اش کاسته شده است.

افشین داوری

وی ادامه داد: حدادی هیچ زمستانی مانند زمستان امسال تمرین فشرده و سخت نداشته و به همین دلیل هنوز تمرینات خود را سبک نکرده است. اواخر خرداد به بعد قطعا او را یک پرتابگر متفاوت خواهید دید.

رییس فدراسیون دوومیدانی اضافه کرد: حدادی هنوز دیسک‌های سنگین پرتاب می‌کند و نیاز به مرور تمرین و تکنیک دارد، به همین دلیل امیدواریم با سفر به روسیه و تمرین زیر نظر بوخونسف بتواند به سطح ایده‌آل برسد.

وی با بیان این که ورزشکاران ما در آغاز فصل رکوردهای خوبی نداشتند، افزود: در سال‌های 91 و 92 دوومیدانی کاران در آغاز فصل بسیار خوب ظاهر شدند، چون می‌خواستند ورودی مسابقات جهانی و المپیک را کسب کنند، اما به همین دلیل در مسابقات بعدی رکوردهایشان افت کرد و نتوانستند رکوردهای خوب خود را تکرار کنند.

رییس فدراسیون دوومیدانی اضافه کرد: با توجه به شناختی که از شرایط ورزشکاران خود داریم در جلسه کمیته‌ فنی به مربیان تاکید کردیم که نباید شرایط ایده‌آل آن برای مسابقات آغاز فصل باشد. ورزشکاران ما در حال حاضر هنوز تمرینات پر حجمی دارند و رکوردهای خوبی را ثبت نمی‌کنند، اما از اواخر تیر ماه به بعد به شرایط ایده‌آل خواهند رسید.

وی در ادامه درباره گله‌های رضا قاسمی مبنی بر این که به دلیل مشکلات مالی ممکن است دوومیدانی را کنار بگذارد، گفت: قاسمی در حال حاضر یک اسپانسر در آلمان پیدا کرده که می‌خواهد او را به 10 مسابقه بفرستد هر چند ما توصیه کردیم که او در چهار یا پنج مسابقه حضور یابد.

داوری گفت: ما اردوهای ملی‌پوشان را هر جا که مربیان آنها صلاح بدانند مهیا می‌کنیم و از هشتم آذر ماه 92 هم ورزشکاران خود را تحت پوشش قرار داده‌ایم و نگذاشته‌ایم که هزینه‌های خود همچون کفش و مکمل و ... را پرداخت کنند.

داوری اضافه کرد: حقوق ورزشکاران حدود سه، چهار ماه عقب افتاده که این موضوع با توجه به مشکلات مالی نسبت به سایر فدراسیون‌ها هم آنقدرها شرایط بدی نیست، اما تلاش ما این است که وضعیت ملی‌پوشان خود را بهتر کنیم.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha