• یکشنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۲:۴۱
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 93022113936
  • خبرنگار : 71368

تفاهم‌نامه پزشکی - ورزشی هلال‌احمر و وزارت ورزش

تفاهم‌نامه پزشکی - ورزشی هلال‌احمر و وزارت ورزش

وزیر ورزش و جوانان امروز با حضور در بیمارستان نورافشار جمعیت هلال‌احمر تفاهم‌نامه‌ای در خصوص درمان ورزشکاران که دربازی‌های ورزشی دچار جراحت شدند، منعقد کرد.

وزیر ورزش و جوانان امروز با حضور در بیمارستان نورافشار جمعیت هلال‌احمر تفاهم‌نامه‌ای در خصوص درمان ورزشکاران که دربازی‌های ورزشی دچار جراحت شدند، منعقد کرد.

به گزارش خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، دکتر محمد فرهادی در مراسم امضای تفاهم‌نامه فیمابین وزیر ورزش و جوانان در مورد حضور ورزشکاران در بیمارستان بازتوانی و درمانی نورافشار با بیان اینکه متولی بیمارستان نورافشار جمعیت هلال احمر است، گفت: امضای این تفاهم نامه قطعا شروعی برای گسترش فعالیت‌های بیشتر است.

وی با بیان اینکه بیمارستان نورافشار در زمینه پزشکی ورزشی در سطح منطقه نمونه است گفت: جمعیت هلال‌احمر به عنوان یکی از اعضای فدراسیون صلیب سرخ و عضو هیئت حکام در بخش‌هایی که دارای تجربه است از جمله امداد و نجات و پزشکی می‌تواند و آمادگی دارد که با سایر کشورهای سطح فدراسیون ارتباط موثری داشته باشد.

وی با بیان اینکه به غیر از بیمارستان نورافشار وزارت ورزش و جوانان نیز می‌تواند با سازمان جوانان این جمعیت در بخش‌های مختلف فعالیت کند، گفت: این مجموعه می‌تواند بهترین خدمات را ارائه کرده و مرکز کمک کننده وزارت بهداشت در امر پزشکی ورزشی ورزشکاران باشد.

همچنین دکتر گودرزی - وزیر ورزش و جوانان نیز در این مراسم طی سخنان کوتاه با بیان اینکه این فضای بیمارستانی فراهم شده است تا دغدغه مردم و ورزشکاران در زمینه آسیب‌های ورزشی رفع شود گفت: انتظار داریم فرهنگ عمومی مردم به سمت ورزش گرایش پیدا کند چرا که در حال حاضر در همه دنیا ورزش قهرمانی تقریبا منسوخ شده است و تمرکز بر روی ورزش همگانی و شعار ورزش برای هر نفر سرلوحه کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ارتباط مستقیم و معناداری بین افزایش سرانه ورزش با کاهش بزه و آسیب‌های اجتماعی وجود دارد، گفت: این مرکز در حوزه آسیب‌های ورزشی تاسیس شده است تا محلی امیدوار کننده برای ورزشکارانی که امکان درمان در داخل کشور را ندارند و نمی‌توانند در خارج از کشور نیز درمان شوند، فراهم کند.

وی همچنین با اشاره به پتانسیل سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: این سازمان می‌تواند در زمینه‌های مشترک با معاونت جوانان این سازمان همکاری داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha