• یکشنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۱:۰۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 93022113793
  • منبع : مطبوعات

شهنازی: شرایط مطلوبی برای کاروان اعزامی به اینچئون فراهم می‌کنیم

شهنازی: شرایط مطلوبی برای کاروان اعزامی به اینچئون فراهم می‌کنیم

شاهرخ شهنازی در اجلاس دو روزه شورای المپیک آسیا در بحرین جلسات مختلفی با نمایندگان ستاد برگزاری بازیهای آسیایی اینچئون درباره اسکان،ترانسفر، ثبت نام و تغذیه برگزار کرده تا کاروان ایران در مدت زمان حضور در این رقابتها شرایط مطلوبی داشته باشد.

شاهرخ شهنازی در اجلاس دو روزه شورای المپیک آسیا در بحرین جلسات مختلفی با نمایندگان ستاد برگزاری بازیهای آسیایی اینچئون درباره اسکان،ترانسفر، ثبت نام و تغذیه برگزار کرده تا کاروان ایران در مدت زمان حضور در این رقابتها شرایط مطلوبی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، دبیر کل کمیته ملی المپیک که برای شرکت در نشست شورای المپیک آسیا به بحرین سفر کرده بود اظهار کرد: در این نشست دو روزه مسئولان برگزاری بازی های آسیایی اینچئون، المپیک نوجوانان و بازیهای ساحلی پوکت در ابتدا گزارشاتی درباره نحوه آماده سازی و میزبانی این بازیها ارائه کردند و در ادامه جلساتی عمومی و تخصصی با نمایندگان برگزار کننده داشتیم، اما در نشست تخصصی که با مسئولان برگزاری بازیهای آسیایی اینچئون برگزار کردیم ثبت نام ماقبل نهایی صورت گرفت تا در آینده از سوی فدراسیون و کادر فنی نفرات نهایی اعزامی به این بازیها معین شوند.

او ادامه داد: در این نشست از سوی مسئولان عالی رتبه کمیته بین‌المللی المپیک و شورای المپیک آسیا از ایران به همراه سه کشور دیگر که در جهت اصلاح اساسنامه و برگزاری دمکراتیک انتخابات مطلوب عمل کردند خواسته شد تا گزارشی در این زمینه ارائه دهند و به عنوان دبیر کل کمیته گزارشی برای مدعوین و نمایندگان دیگر کشوها ارائه کردم که مورد توجه مسئولان IOC و OCA قرار گرفت و در میان چهار گزارش ارائه شده به عنوان گزارش برتر انتخاب شد. حتی از دیگر کشورهای آسیایی خواسته شد تا از تجربیات ایران در این زمینه بهره لازم را ببرند.

دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن اشاره به برگزاری جلساتی با نمایندگان کشورهای میزبان بازیهای ساحلی پوکت، آسیایی اینچئون و المپیک نوجوانان یادآور شد: ما فقط اکتفا به جلسات عمومی با نمایندگان این کشورهای نکردیم، بلکه در جلسات تخصصی پیگیر موارد کاروان اعزامی به این سه رویداد مهم بودیم به خصوص در جلسه ای که با مسئولان برگزاری بازیهای المپیک نوجوانان نانجینگ داشتیم آنها گفتند ایران جزو کشورهای منظم و به موقع در ارائه مشخصات و اسامی ورزشکارانش است و برخلاف برخی کشورها تاکنون مشکلی در این باره با ایران نداشتند.

او افزود: آنها همچنین روند ادامه برگزاری رقابتهای کسب سهمیه المپیک جوانان را نیز اعلام کردند که این موارد را در جلسه با مسئولان فدراسیون‌ها به اطلاع آنها خواهیم رساند.

شهنازی خاطرنشان کرد: در این نشست دو روزه به عنوان دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن ارتباط با نمایندگان کمیته المپیک دیگر کشورها توانستیم روابط خوبی با نمایندگان شورای المپیک آسیا و کمیته بین المللی المپیک برقرار کنیم تا فضای همدلی و همکاری در این زمینه ایجاد شود.

اجلاس دو روز منطقه ای شورای المپیک آسیا در منامه بحرین برگزار شد و از ایران شاهرخ شهنازی دبیر کمیته ملی المپیک، اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی و اسلامیان نماینده امور بین الملل کمیته در آن حضور داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha