• شنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۳:۱۹
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 93022013234

حضور خناری نژاد و خدادادی در تیم ملی از اردوی بعدی

سرمربی ژیمناستیک: پارتی بازی نمی‌کنیم

سرمربی ژیمناستیک: پارتی بازی نمی‌کنیم

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک گفت: ملی‌پوشان خط خورده از اردوی تیم ملی، دوباره به تمرینات دعوت می‌شوند.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک گفت: ملی‌پوشان خط خورده از اردوی تیم ملی، دوباره به تمرینات دعوت می‌شوند.

محمد آذرپی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره خط خوردن سه نفر از ملی‌پوشان ژیمناستیک از اردوی بازی‌های آسیایی، اظهار کرد: نظم و انضباط برای من در درجه اول اهمیت است. ملی‌پوشان می‌خواستند سه روز دیرتر به اردوی تیم ملی بیایند. من گفته بودم که یا باید به موقع بیایند و یا نیایند. هر کسی که توانایی داشته باشد در تیم ملی جا دارد و دعوت می‌شود.

او ادامه داد: کسانی که مصدومیت دارند باید بدانند که می‌توانند خودشان را برسانند یا نه. این که بیایند و دوران نقاهتشان را در اردوی تیم ملی بگذرانند قابل قبول نیست، چرا که رشته ما با سایر رشته‌ها متفاوت است. کمتر از یک ماه دیگر و در اواخر اردوی سوم تیم ملی تنها هفت – هشت نفر در اردو می مانند و مابقی ریزش می‌کنند. ما زمان زیادی نداریم بنابراین نمی‌توانیم ریسک کنیم.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک در پاسخ به این پرسش که آیا این ملی‌پوشان دوباره به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند؟ تاکید کرد: خدادادی و خناری نژاد دوباره دعوت می‌شوند. البته خناری نژاد باید وضعیتش را روشن کند. اگر وضعیت بازوها و شانه‌اش خوب باشد از آنجایی که یک بازیکن با تجربه است و می‌تواند در خدمت تیم ملی باشد در اردوها خواهد بود. رضا پرنیان هم به دلیل عمل زانویش در اردوی اول نمی‌توانست برخی از حرکات را بزند و در حرکات پرشی مشکل داشت. قبل از برپایی اردو با او تلفنی حرف می‌زنم که اگر می‌تواند تمرینات را انجام دهد بیاید.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک یادآور شد: در زمان گنادی برخی از ژیمناست ها در اردوی‌های تیم ملی با مصدومیت حاضر می‌شدند. ما با بحران مالی و کمبود وقت مواجهیم و نمی‌توانیم روی کسانی که شانس ندارند سرمایه‌گذاری کنیم. در اسرع وقت باید هفت – هشت نفر اصلی را انتخاب کنیم.

آذرپی با بیان این که بزرگسالان الگوی جوانان هستند، یادآور شد: همیشه باید بزرگترها و با تجربه‌ها نظم را رعایت کنند. ما تبعیضی قائل نشدیم. من موافق نیستم که می‌توانستیم به شیوه دیگری غیر از نیامدن به اردو ملی‌پوشان را جریمه کنیم. اگر کسی شرایط مناسبی داشته باشد می‌تواند بدنش را آماده نگه دارد. با یک هفته‌ یا 10 روز تمرین نکردن در اردوی تیم ملی مشکلی برای کسی پیش نمی‌آید.

او در پاسخ به این پرسش که ملی‌پوشان گفته بودند فردای شروع اردو به بندرعباس می‌رسند، اما شما گفتید سه روز بعد از آغاز اردو، کدام صحت دارد؟ به ایسنا گفت: برخی از این نفرات سه روز تاخیر داشتند و برخی یک روز. من از قبل گفته بودم که جلسه اول تمرین تیم ملی صبح روز چهارشنبه است، رییس و دبیر فدراسیون هم حضور داشتند. اگر کسی واقعا شرایطش را نداشت و یا مجوز داشته باشد با شیوه دیگری با او برخورد می‌کنیم. ما نمی‌توانیم پارتی بازی کنیم. همه باید حضور پیدا می‌کردند. ما نمی‌توانستیم حتی یک جلسه تمرین را در قالب اوقات فراغت برای ژیمناست‌ها بگذارنیم!

آذرپی در پایان در واکنش به اظهار نظر خناری نژاد مبنی بر این که به دلیل انتقاد از شرایط اردوی تهران به اردوی بندرعباس دعوت نشدند، اظهار کرد: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد. باید برای اردوی اول که بعد از تعطیلات نوروز در تهران برگزار شد تشکر کنیم. در این اردو تنوع غذایی نداشتیم. غذاها بد نبودند، اما یک نوع بود که در حد توان میزبان بود، اما در بندرعباس شرایط فرق می‌کرد و همه چیز عالی بود. در اردوی اول برخی رعایت نکردند، اما برای اردوی دوم اولتیماتوم داده بودیم.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha