• شنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۱:۴۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93022013100
  • خبرنگار : 90111

لیورپول مشتری جدید سردار آزمون

لیورپول مشتری جدید سردار آزمون

سایت‌های عربی به نقل از رسانه‌های انگلیسی از علاقه‌ی باشگاه لیورپول به جذب سردار آزمون مهاجم ایرانی روبین کازان خبر دادند.

سایت‌های عربی به نقل از رسانه‌های انگلیسی از علاقه‌ی باشگاه لیورپول به جذب سردار آزمون مهاجم ایرانی روبین کازان خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار آزمون مهاجم جوان ایرانی روبین کازان این روزها مشتریان زیادی پیدا کرده است. چند هفته پیش رسانه‌های انگلیسی از علاقه‌ی باشگاه آرسنال به جذب آزمون خبر دادند و حالا آنها از لیورپول به عنوان مشتری جدید این استعداد ایرانی نام می‌برند.

سایت عربی کوره به نقل از رسانه‌های انگلیسی نوشت که باشگاه لیورپول در نظر دارد برای تقویت خط حمله‌ی خود در فصل آینده سردار آزمون مهاجم ایرانی روبین کازان را جذب کند.

یک منبع نزدیک به باشگاه لیورپول گفت: لیورپول می‌خواهد برای فصل آینده تیم خود را تقویت کند. این تیم تلاش می‌کند تا درفصل جابجایی تابستانی سردار آزمون را جذب کند. به محض اینکه فصل جابجایی شروع شود با سه میلیون پوند به دنبال جذب مهاجم ایرانی روبین کازان خواهیم بود.

این سایت عربی در ادامه گزارش خود نوشت: لیورپول برای جذب "مسی فوتبال ایران" رقابت شدیدی با دیگر باشگاههای بزرگ اروپایی خواهد داشت اما برندان راجرز سرمربی لیورپول اطمینان دارد که می‌تواند در نهایت این مهاجم ایرانی را به تیم خود آورد.

آزمون پیش از این از علاقه‌ی خود برای پیوستن به آرسنال خبر داد و گفت: بازی برای آرسنال برای من از دوران کودکی یک رویا بود اما در حال حاضر من بازیکن روبین کازان هستم و تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد را با این تیم داشته باشم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۲-۲۰ ۱۲:۰۰

يه برنامه بذاريد که حتما بره ليورپول... زنده باد ليورپول قهرمان ,زنده باد سردار ايران

avatar
۱۳۹۳-۰۲-۲۰ ۱۲:۰۳

داوود فنايي تو برنامه تلويزيوني خوب گفت حالا که پيشرفت کرده همه ميگن ما ساختيمش در صورتي که رهاش کرده بودند ببينيد چقدر ما استعداد داريم که ميتونن تو بهترين تيم هاي دنيا توپ بزنند

avatar
۱۳۹۳-۰۲-۲۰ ۱۲:۳۲

سردار تنها يکي از اون همه استعدادهاي موجود کشور ماست. اگه باند بازي نباشه هميشه راه پيشرفت ميسره

avatar
۱۳۹۳-۰۲-۲۰ ۱۴:۰۱

احسنت بر اين استعداد ايراني. ما استعدادهاي بسياري داريم که متاسفانه اکثر آنها شکوفا نميشن دليلش هم واضح هست...