• شنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۰۰:۱۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 93022012788
  • خبرنگار : 71468

ملی‌پوش سابق بدمینتون: قراردادهای ما رقمی به حساب نمی‌آید

ملی‌پوش سابق بدمینتون: قراردادهای ما رقمی به حساب نمی‌آید

ملی پوش پیشین بدمینتون می‌گوید که در گاز تهران با یک مقدار بد شانسی قهرمان لیگ برتر را تقویم دانشگاه آزاد کرد.

ملی پوش پیشین بدمینتون می‌گوید که در گاز تهران با یک مقدار بد شانسی قهرمان لیگ برتر را تقویم دانشگاه آزاد کرد.

محمدرضا خانجانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا، درباره‌ی کیفیت لیگ برتر بدمیتون و نائب قهرمانی تیم گاز تهران اظهار کرد: کیفیت لیگ برتر مانند 2 سال گذشته که بازیکنان خارجی حضور داشته نبود با این حال نسبت به سال قبل بهتر بود و بعضی از بازیکنان تیم ‌هایی که در میانه و پایین جدول بودند، انگیزه خوبی داشتند و جدای آنها با بازیکنان تیم‌های بالای جدال جذاب بود و سطح بازیها را بالاتر برده بود. اما در کل بازیهای رقابت دو طرفه وجود نداشت و رقابت اصلی میان دانشگاه آزاد و گاز تهران بود.

وی ادامه داد: در رقابت با سایر تیم‌ها نیز شاید از 5 بازی، تنها 2 بازی درد ساز می‌شد. بازی هم که گاز تهران از تیم گلستان شکست خورد یک اتفاق بود که فکر می‌کنم هر 100 سال یک بار رخ می‌دهد. از طرفی ما با یک مقدار بدشانسی نتوانستیم قهرمانی‌های قبل را تکرار کنیم و قهرمانی را به تیم دانشگاه آزاد تقدیم کردیم. با این حال تفاوتی با تیم قهرمان نداشتیم.

خانجانی با ابراز رضایت از نحوه‌ی برنامه ریزی این دوره از رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون ، بیان کرد: برنامه ریزی امسال خیلی خوب بود و همه بازی‌ها طبق برنامه پیش رفت، ما تنها یک بازی معوقه داشتیم که آنهم به این دلیل بود که تیم مهمان شرایط بازی کردن را نداشت. بنابراین جا دارد از آقایان مهاجر و عرب تشکر کنم.

وی افزود: اگر امسال لیگ برتر زودتر برگزار شود به شخصه از این موضوع استقبال می‌کنم. اگر پیش از مسابقات دهه فجر نیز به پایان برسد. می توانیم برای آن رقابت‌ها برنامه ریزی بهتری داشته باشیم.

بدمینتون باز ایران با اشاره به ناچیز بودن مبالغ قراردادها در لیگ‌ برتر، تصریح کرد: در این برهه از زمان و با شرایط اقتصادی حال حاضر مبالغی که می‌گیریم رقمی به حساب نمی‌آید. در لیگ نیز بحث اقتصادی مطرح نه بحث ملی که بازیکن به خاطر دل خود در آن شرکت کند. فکر می‌کنم اگر اسپانسرهای بیشتری به ورزش وارد شوند و سرمایه گذاری کنند، کیفیت لیگ، بازیکنان و مبلغ قراردادها که مانند حلقه‌های زنجیر به هم متصل هستند بالاتر برود. در این صورت لیگ با کیفیت و جذاب تری را خواهیم داشت.

خانجانی در پاسخ به این پرسش که چرا نام او در میان نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی برای مسابقات کنیا وجود ندارد؟ گفت: به دلیل آسیب دیدگی که دارم نمی‌توانم در خدمت تیم ملی باشم. با این حال برای سایر ملی پوشان که عازم مسابقات لیگ می‌شوند، آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم امسال تعداد اعزام‌های برون مرزی که مهمترین نیاز ما است، افزایش یابد تا در نتیجه گیری، رنکینگ جهانی و تجربه چیزی به ما اضافه شود.

وی درپاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که برنامه ریزی برای حضور شخصی در مسابقات برون مرزی دارد یا خیر‌؟ گفت: برای کسب سهمیه جهانی و المپیک حداقل به 10-15 مسابقه در سال نیاز است. با توجه به وضعیت ارز مبلغ زیادی برای این کار نیاز است. بنابراین برنامه ریزی نداریم. با این حال همه ما آرزو داریم سهمیه المپیک را بگیریم اما با شرایط حال حاضر کار سختی داریم، امیدواریم بعد از المپیک 2012 که نماینده‌ای نداشتیم، دوباره این افتخار در المپیک 2016 نصیب بدمینتون ایران شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha