• جمعه / ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۳:۵۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 93021912697
  • خبرنگار : 71468

وعده صبور به ملی‌پوشان سه گانه: پول حضور در اردوها تا هفته آینده پرداخت می‌شود

وعده صبور به ملی‌پوشان سه گانه: پول حضور در اردوها تا هفته آینده پرداخت می‌شود

رییس فدراسیون سه گانه ایران می‌گوید که تا هفته آینده حق حضور در اردوهای ملی‌پوشان پرداخت می‌شود اما برای پرداخت حقوق ماهیانه باید موانع قانونی رفع شود.

رییس فدراسیون سه گانه ایران می‌گوید که تا هفته آینده حق حضور در اردوهای ملی‌پوشان پرداخت می‌شود اما برای پرداخت حقوق ماهیانه باید موانع قانونی رفع شود.

محمدعلی صبور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره پرداخت نشدن حقوق ملی‌پوشان اظهار کرد: این موضوع دو علت دارد، تصمیماتی که ما برای پرداخت حقوق به ورزشکاران گرفتیم بر اساس بودجه فدراسیون بود اما بودجه فدراسیون جوابگوی این مسئله نیست. از طرفی ما فعلا پیگیری‌هایی را در مورد رفع موانع قانونی حقوق ماهیانه را انجام می‌دهیم تا حداقل حمایت مالی را از ورزشکاران داشته باشیم. بنابراین انتظار داریم وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نیز ردیف جداگانه‌ای از بودجه‌ را برای واگذاری حقوق به ورزشکاران پیش‌بینی کنند چرا که ما تاکنون هیچ کمکی را به آن‌ها نداشته‌ایم. البته ما تنها چشم به بودجه‌ی وزارت و کمیته نداریم امسال تلاش خواهیم کرد از طریق مراجع و منابع مختلف بودجه و درآمدهایی را اخذ کنیم.

وی ادامه داد: با این وجود سعی می‌کنیم حق حضور در اردوها را به ورزشکارانی که در اردوی تیم ملی بودند تا هفته آینده پرداخت کنیم.

صبور با اشاره به بازدید کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک از فدراسیون سه گانه، بیان کرد: هاشمی با توجه به مسئولیت‌هایش به فدراسیون سه گانه آمد و امیدواری را به ما می‌دهد که تغییر محسوسی در بودجه مصوب فدراسیون سه گانه به وجود آید. او پشتیبانی کامل خود را در جهت رشد سه گانه اعلام کرد و تلاش می‌کند با توجه به محدودیت بودجه، اعتبارات مناسبی را در اختیار فدراسیون ما قرار دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که هاشمی صحبتی پیرامون اعزام ملی‌پوشان سه گانه به بازی‌های آسیایی داشته است یا خیر، تصریح کرد: از آنجا که امکان کسب مدال در بازی‌های آسیایی برای ما میسر نیست بنابراین سه گانه در اولویت‌های بعدی اعزام‌ها قرار می‌گیرد اما اگر سه گانه مانند دو دوره قبل به بازی‌های آسیایی اعزام نشود مطمئن هستم دوباره عقب می‌افتد و در صورت اعزام من قول خواهم داد زمینه‌ی رشد سریع این رشته در جهت کسب مدال در سال‌های آتی فراهم شود.

صبور درباره اعزام ملی‌پوشان به مسابقه‌های جهانی دوگانه در اسپانیا نیز گفت: کارهای مربوط به اعزام انجام شده و هیچ مشکلی در این مورد وجود ندارد. بنابراین دو ورزشکار در بخش آقایان و دو ورزشکار در بخش بانوان به مسابقه‌های اسپانیا اعزام خواهند شد.

وی در پایان بیان کرد: با توجه به اینکه مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نسبت به تمامی رشته‌های ورزشی اشراف خاصی دارند دو از بدو ورود آقایان گودرزی و سجادی تغییر قابل محسوسی در بودجه فدراسیون برای اولین بار صورت گرفته است. البته هرچند این بودجه هنوز جوابگوی نیازهای اولیه این فدراسیون نیست اما باز هم تحول خوبی با بودجه واگذاری شده انجام گرفت. طی 7 سال اخیر فدراسیون سه گانه بهترین بودجه را در سال 92 دریافت کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha