• جمعه / ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۲:۴۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 93021912652
  • منبع : نمایندگی لرستان

انتقاد رکابزن‎های کوهستان از بلاتکلیفی برای اینچئون

انتقاد رکابزن‎های کوهستان از بلاتکلیفی برای اینچئون

رکابزن‎های تیم ملی دوچرخه سواری در ماده کراس کانتری از وضعیت آماده‎سازی برای حضور در بازی‎های آسیایی اینچئون ناراضی هستند.

رکابزن‎های تیم ملی دوچرخه سواری در ماده کراس کانتری از وضعیت آماده‎سازی برای حضور در بازی‎های آسیایی اینچئون ناراضی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، نخستین مرحله لیگ باشگاه‎های کراس کانتری در تپه شهدای گمنام خرم‎آباد برگزار شد و همان‎طور که انتظار می‎رفت پرویز مردانی و فراز شکری عنوان‎های اول و دوم را کسب کردند.

این رکابزن‎ها قرار است در بازی‎های آسیایی 2014 اینچئون هم شرکت کنند و از وضعیت موجود آماده‎سازی انتقاد دارند.

شکری که نایب قهرمان شد در این رابطه به خبرنگار ایسنا گفت: «با امکانات موجود به هیچ وجه در اینچئون موفق نمی‎شویم و برای موفقیت در آن بازی‎ها امکانات بهتری می‎خواهیم.»

وی ادامه داد: «در فاصله چهار ماه که به اینچئون مانده ما هنوز برنامه‎ای نداریم و فدراسیون برنامه‎ای را اعلام نکرده است.»

شکری با بیان اینکه نیاز به برنامه‎ریزی دقیق داریم، تصریح کرد: «برنامه‎ریزی در هر کاری حرف اول را می‎زند ولی فعلاً ما از وجود این مهم بی‎بهره هستیم».

رکابزن تیم جاینت ایران همچنین در مورد برگزاری اولین مرحله لیگ نیز بیان کرد: «میزبانی خوب بود اما سطح رقابت‎ها با فصل پیش هیچ تفاوتی نداشت و این در حالیست که ما منتظر رشد و کیفیت بیشتر هستیم.»

مربی خارجی نیاز داریم

مردانی نیز که مقام قهرمانی کراس کانتری رده سنی بزرگسالان را کسب کرد، با ابراز نارضایتی از وضعیت تیم ملی گفت: «نه اردویی داریم و نه به رقابت‎های بین‎المللی اعزام می‎شویم و هیچ برنامه‎ آماده‎سازی برای حضور در اینچئون نداریم.»

وی تأکید کرد: «موفقیت در بازی‎های آسیایی مستلزم داشتن اردوها و شرکت در رقابت‎های مختلف است که تاکنون خبری از این‎گونه برنامه‎ها نبوده است.»

مردانی جذب یک مربی خارجی برای تیم کوهستان ایران را مهم دانست و افزود: «مربی‎های خوبی در ایران داریم اما از لحاظ تکنیکی نسبت به مربی‎های خارجی در سطح پایین‎تری هستند و ما برای پیشرفت به مربی‎های سطح بالای خارجی نیاز داریم.»

عضو تیم دوچرخه‎سواری آباریس تهران همچنین در مورد مبلغ قرارداد رکابزن‎ها، اظهار کرد: «مبلغ قرارداد که محرمانه است اما باید بگویم نسبت به ورزشکارهای سایر رشته‎ها خیلی پایین است. من شغل آزاد دارم و از این طریق چرخ زندگی را می‎چرخانم.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha