• یکشنبه / ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۰۹:۲۴
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 93021408912

جدایی بعد از 24 سال

نایب رئیس بوکس: رفتم تا جوانترها بیایند!

نایب رئیس بوکس: رفتم تا جوانترها بیایند!

نایب رییس فدراسیون بوکس که تصمیم دارد بعد از 24 سال از فدراسیون برود گفت این تصمیم را به خاطر حضور جوانترها در بوکس گرفته است.

نایب رییس فدراسیون بوکس که تصمیم دارد بعد از 24 سال از فدراسیون برود گفت این تصمیم را به خاطر حضور جوانترها در بوکس گرفته است.

منوچهر مقصودی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در مورد دلایل تصمیمش اظهار کرد: دلیل خاصی برای این کار ندارم. من بیش از 24 سال در بوکس بودم و زحمات زیادی کشیدم. دیگر خسته شده بودم و زمانش بود که جایم را به جوانترها بدهم تا آنها نیز تلاش خود را انجام دهند.

او در پاسخ به این سوال که آیا باز هم به فدراسیون بوکس بازمی گردد افزود: دیگر به هیچ عنوان به فدراسیون برنمی گردم حتی اگر ناطق نوری بار دیگر رییس فدراسیون شود. من چندی پیش به خاطر مبهم بودن شرایط حضور ناطق نوری در انتخابات فدراسیون مدتی به فدراسیون نرفتم. اکنون می‌خواهم به کار و زندگی‌ام برسم. اکنون هم با ناطق نوری دوست هستم و مانند گذشته در کنار هم خواهیم بود اما دیگر در بوکس در کنارش نخواهم بود.

نایب رییس فدراسیون بوکس در پاسخ به این سوال که آیا از فدراسیون استعفا داده است و به همین دلیل دیگر به فدراسیون نمی رود گفت: من استعفا نداده ام و در آن زمان هم کسی نبود که استعفای من را بپذیرد یا نپذیرد. خودم تصمیم گرفتم که دیگر با بوکس همکاری نکنم.

مقصودی ادامه داد: وقتی یک جوان در تلویزیون هر چه می خواهد می گوید و حرمت ها را از بین می برد دیگر نمی‌شود کار کرد. من دیدیم با این شرایط بهتر است دیگر در بوکس نباشم. آن حرفها برایم خیلی سنگین بود.

او در پاسخ به این سوال که ارزیابی اش از حضور 24 ساله اش در فدراسیون چیست گفت: بوکس ایران سالها تعطیل بود و بعد از آن هم جنگ تحمیلی و تحریم ها اجازه نداد که ورزش ایران زیاد رشد کند. بودجه ما در این سالها خیلی کم بود ولی ناطق نوری به هر زحمتی بود این فدراسیون را سرپا نگه داشت. بوکس ایران مدیون ناطق نوری است و مطمئن باشید که با بودجه کمی که بوکس داشت بهتر از این نمی شد کار کرد.

مدیر سابق تیم های ملی بوکس افزود: با بودجه اندک و خوابیدن در کانکس نمی شد بهتر از این کار کرد. من بازهم می گویم با فشارهای زیادی که روی ما بود در این سالها خوب کار کردیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha