• یکشنبه / ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۰۹:۱۰
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 93021408890
  • خبرنگار : 90111

مارتینو: من مسئول فصل کابوس‌وار بارسلونا هستم

مارتینو: من مسئول فصل کابوس‌وار بارسلونا هستم

سرمربی آرژانتینی بارسلونا پس از تساوی تیمش برابر ختافه اعتراف کرد که او مسئول نتایج کابوس‌وار بارسلونا در فصل جاری است.

سرمربی آرژانتینی بارسلونا پس از تساوی تیمش برابر ختافه اعتراف کرد که او مسئول نتایج کابوس‌وار بارسلونا در فصل جاری است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بارسلونا در هفته‌ سی و ششم رقابت‌های لیگا در حالی که تا دقایق پایانی با نتیجه‌ دو بر یک از ختافه جلو بود گل تساوی را دریافت کرد تا شانس این تیم برای کسب عنوان قهرمانی بسیار کم شود.

خراردو مارتینو، سرمربی آبی اناری‌ها از تساوی تیمش در دقایق پایانی بسیار ناراحت است. او خودش را مسئول کسب نتایج ضعیف بارسلونا در فصل جاری دانست.

سرمربی آرژانتینی بارسلونا پس از توقف تیمش برابر ختافه گفت: من اصلا دوست ندارم توجیه کنم. وقتی یک تیم نمی‌تواند به هدفی که دارد برسد این نشان می‌دهد عملکرد خوبی نداشته است. اصلا دوست ندارم از مسئولیتی که به من واگذار شده شانه خالی کنم. من مسئول نتایج کابوس‌وار بارسلونا در این فصل هستم. دیگر چه دلیلی دارد دست به توجیه و بهانه‌تراشی بزنم؟

او افزود: در این فصل تنها در چند بازی بارسلونای حقیقی را دیدم. بارسلونا در این چند سال اخیر همواره عملکرد خوبی داشته است اما متاسفانه در این فصل از روزهای اوج خود بسیار دور بودیم. مسئول نتایج بد بارسلونا من هستم و باید سرزنش‌ها متوجه من باشد. گاهی اوقات یک مربی احساس می‌کند که نباید به او دیگر فرصتی داده شود، چرا که او شایسته آن نیست. یک مربی مسئول نتایج تیمش است. او در هر حالتی باید پاسخگو باشد. من هم مسئول نتایج ناامیدکننده بارسلونا در فصل جاری هستم.

مارتینو درباره آینده خود با آبی اناری‌ها گفت: هنوز زود است درباره آینده‌ام صحبت کنم. عجله‌ای ندارم چرا که هنوز تا پایان فصل زمان داریم. بعدها در فرصت مناسبی با سران بارسلونا در این‌باره صحبت خواهیم کرد.

سرمربی آرژانتینی بارسلونا درباره عملکرد تیمش در دیدار برابر ختافه گفت: ما در این دیدار فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. به راحتی می‌توانستیم به پیروزی برسیم. تیم حریف برای ماندن در لیگا به امتیازات این دیدار نیاز مبرمی داشت. با پیروز نشدن در این دیدار نشان دادیم که شایسته رسیدن به عنوان قهرمانی نیستیم. با این حال امید خود را از دست نمی‌دهیم و تا آخرین لحظه خواهیم جنگید. با پیروزی در این دیدار می‌توانستیم امیدهای خود را برای قهرمانی زنده نگه داریم. بارسلونا در این فصل می توانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. اما با اشتباه‌های زیادی که داشت از کسب قهرمانی دور ماند. ما توان اشتباه‌های خود را دادیم. در کل نمایش خوبی در دیدار برابر ختافه داشتیم. با این حال از هوش خود استفاده نکردیم باید سه امتیا‌ز را به دست می آوردیم.

مارتینو در پایان سخنان خود گفت: فصلی سرشار از مشکلات را پشت سر گذاشتیم. تلاش کردیم تا برای کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های مختلف بجنگیم. برای ما همه چیز بر باد رفته است. بر این باورم که به پایان رسیدن فصل بدون کسب جامی برای بارسلونا ناعادلانه بود. در بعضی از دیدارها شایسته پیروزی بودیم اما در پایان امتیازی به دست نیاوردیم. نباید فصل این گونه برای ما به پایان می‌رسید. به هر حال من مسئول نتایج بد بارسلونا در این فصل هستم و شما می‌توانید من را سرزنش کنید.

بارسلونا با 85 امتیاز در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار دارد. آتلتیکو مادرید با 88 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به آبی اناری‌ها در جایگاه اول است. رئال مادرید هم با 82 امتیاز و دو بازی کمتر نسبت به بارسلونا در جایگاه سوم است.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha