• یکشنبه / ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۰۸:۵۱
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 93021408876
  • خبرنگار : 71460

گیگز: به بازیکنان منچستر‌ اعتقاد دارم

گیگز: به بازیکنان منچستر‌ اعتقاد دارم

رایان گیگز می‌گوید هنوز هم به بازیکنان منجستر‌یونایتد اعتقاد دارد اما دلیل بازی ضعیف خانگی برابر ساندرلند را نمی‌داند.

رایان گیگز می‌گوید هنوز هم به بازیکنان منجستر‌یونایتد اعتقاد دارد اما دلیل بازی ضعیف خانگی برابر ساندرلند را نمی‌داند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رایان گیگز در دومین تجربه مربیگری خود در منچستر‌یونایتد در خانه برابر ساندرلند شکست خورد تا این تیم همچنان در رده هفتم جدول باقی بماند.

رایان گیگز سرمربی موقت منچستر‌یونایتد پس از شکست تیمش برابر ساندرلند در خانه گفت: بازی بسیار ضعیفی در خانه از خود نشان دادیم. نمی دانم چرا بازیکنانم در این دیدار بی‌انگیزه بودند. هفته گذشته بازی خیلی خوبی از خود نشان دادیم و این هفته بازی بسیار بدی ارائه دادیم. من هنوز هم به کیفیت بازیکنان منچستر‌ اعتقاد دارم.

گیگز در ادامه گفت: در نیمه نخست چند سانتر خوب داشتیم. اما در نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار گرفتیم و چندین فرصت گلزنی ایجاد کردیم با این حال متاسفم که نتوانستیم در زدن ضربات آخر دقت کنیم. همین باعث شد شکست بخوریم. فکر می‌کنم اگر می‌توانستیم یک گل به ثمر برسانیم، توانایی زدن گل‌های بیشتری هم داشتیم.

سرمربی جوان ولزی منچستر‌یونایتد در ادامه گفت: این فصل در بازی‌های خارج از خانه بازی‌های خوبی داشتیم اما نمی‌دانم در اولدترافورد چه اتفاقی می‌افتد که نمی‌توانیم بازی همیشگی خود را به نمایش بگذاریم. در فصل گذشته هر وقت که در اولدترافورد بازی داشتیم، دروازه حریف را به توپ می‌بستیم و هوادارانمان هر لحظه منتظر به ثمر رسیدن گل بودند اما نمی‌دانم چرا در این فصل بازی‌های کسل کننده‌ای در اولدترافورد نشان می‌دهیم.

ساندرلند که تا هفته‌های گذشته یکی از تیم‌های قعرنشین بود با پیروزی برابر تیم‌های چلسی و منچستر‌یونایتد و تساوی برابر منچستر‌سیتی توانست خود را از قعر جدول جدا کند و در لیگ برتر باقی بماند.

منچستر‌یونایتد هفته آینده در آخرین دیدار خود در لیگ برتر با ساوت‌همپتون دیدار خواهد کرد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha