• یکشنبه / ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۰۰:۴۲
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 93021408827
  • خبرنگار : 71463

ملی‌پوش کشتی فرنگی: در یک غافلگیری طلای آسیا را از دست دادم

ملی‌پوش کشتی فرنگی: در یک غافلگیری طلای آسیا را از دست دادم

دارنده مدال نقره وزن 80 کیلوگرم کشتی فرنگی آسیا گفت: در یک غافلگیری مدال طلا را از دست دادم.

دارنده مدال نقره وزن 80 کیلوگرم کشتی فرنگی آسیا گفت: در یک غافلگیری مدال طلا را از دست دادم.

یوسف قادریان پس از نایب قهرمانی در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: با تمام وجود به قزاقستان رفته بودم تا مدال طلا بگیرم اما متاسفانه در فینال به خاطر کم تجربگی در یک غافلگیری ضربه شدم. این اولین تجربه‌ام در بزرگسالان بود و خدا را شکر که دست پر به ایران بازگشتم.

او با اشاره به سطح بالای رقابت‌های قهرمانی آسیا افزود: خیلی از قهرمانان جهان و المپیک در این مسابقه‌ها حضور داشتند. متاسفانه داوران خیلی در حق نمایندگان ایران کم لطفی کردند. با کوچک‌ترین حرکت، پوئن – اخطار به ضرر کشتی‌گیر ایرانی داده می‌شد.

قادریان در ادامه گفت: رقبای سطح بالایی داشتم. حریف ژاپنی‌ام خوب بود که او را شکست دادم. مقابل کشتی‌گیر قزاق داورها خیلی اذیت کردند ولی خوشبختانه پیروز شدم. حریف قرقیزم در فینال پرقدرت و جاندار بود ولی می‌توانستم او را ببرم که متاسفانه در اثر غافلگیری شکست خوردم و مدال طلا را از دست دادم.

وی همچنین بیان کرد: تیم ما با اختلاف کمی سوم شد. تیم خوب ولی جوانی داشتیم و می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم. من هم سعی کردم تمام تلاش خودم را بکنم و امیدوارم نظر کادر فنی را جلب کرده باشم.

ملی‌پوش وزن 80 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در پایان اظهار کرد: خودم را برای رقابت‌های انتخابی تیم ملی آماده می‌کنم. حریف اصلی‌ام حبیب‌الله اخلاقی است که علاوه بر رقابت‌، از دوستان خوب من به حساب می‌آید. باید در اینجا از خانواده، کادر فنی و کسانی که برایم زحمت کشیده‌اند تشکر کنم و امیدوارم بتوانم زحمات‌شان را جبران کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha