• چهارشنبه / ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ / ۱۳:۲۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 92121409623
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

استاندار جدید خراسان رضوی: از توانمندی خراسانی‌ها استفاده می‌کنم

استاندار جدید خراسان رضوی: از توانمندی خراسانی‌ها استفاده می‌کنم

ایسنا/خراسان رضوی استاندار جدید خراسان رضوی در اولین اظهارنظر خود پس از انتصابش به عنوان استاندار گفت: شناخت کافی و کاملی از استان دارم.

استاندار جدید خراسان رضوی در اولین اظهارنظر خود پس از انتصابش به عنوان استاندار گفت: شناخت کافی و کاملی از استان دارم.

علیرضا رشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان، افزود: طی سال‌های 74 و 80 افتخار خادمی زائران امام رضا(ع) را داشته و بعد از آن نیز در استان حضور داشتم و به همین دلیل شناخت کافی و خوب از این استان مهم کشور دارم.

وی در مورد اولویت‌های خود گفت: مسائل مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باید به طور جدی در استان پیاده و پیگیری شود و توسعه در خراسان رضوی باید با محوریت مضجع شریف علی ابن موسی الرضا(ع) باشد.

وی تاکید کرد: از توانمندی‌های خراسانی‌ها به دور از جناح‌بندی‌های سیاسی استفاده می‌شود و بیشتر به دنبال کارآمدی هستم تا این‌که آدم‌های سیاسی را انتخاب کنم.

استاندار جدید خراسان رضوی دیانت، تخصص و تعهد را مولفه‌های اصلی خود برای مدیران استان عنوان کرد و گفت: تمام افراد معتقد به مبانی نظام و دولت باید در مجموعه استان فعال باشند و قطعا آدم‌های مدنظرم انسان‌های معتدلی خواهند بود، چرا که سیاست دولت روحانی اعتدال است و تندروهای هر دو طرف نمی‌توانند در این مسیر مفید باشند.

رشیدیان خاطرنشان کرد: از مردم خراسان رضوی، علما، دانشگاهیان، جوانان و همین طور رسانه‌ها تقاضای همکاری دارم و درخواست من از جوانان جدی است چراکه تفکر و توانمندی جوانان در مسیر توسعه مثبت خواهد بود.

رشیدیان که ساعتی پیش به عنوان استاندار خراسان رضوی منصوب شد در حال حاضر مسئول نظارت و بازرسی حوزه نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت را بر عهده دارد. وی دارای مدرک فوق لیسانس علوم سیاسی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha