• جمعه / ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ / ۱۱:۴۹
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 92112517216

مشاور اقتصادی وزیر آموزش و پرورش:

خبر‌های خوش بیمه‌ای در راه است / طرح جدید رفاهی ویژه فرهنگیان

خبر‌های خوش بیمه‌ای در راه است / طرح جدید رفاهی ویژه فرهنگیان

مشاور اقتصادی و رفاهی وزیر آموزش و پرورش از اجرای طرح «فرهنگ» ویژه فرهنگیان شاغل خبر داد و گفت: با شارژ ماهیانه 300 هزار تومان، کارت فرهنگ ارزاق فرهنگیان با تخفیف ویژه ارائه می‌شود.

مشاور اقتصادی و رفاهی وزیر آموزش و پرورش از اجرای طرح «فرهنگ» ویژه فرهنگیان شاغل خبر داد و گفت: با شارژ ماهیانه 300 هزار تومان، کارت فرهنگ ارزاق فرهنگیان با تخفیف ویژه ارائه می‌شود.

روح‌اله عالمی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره طرح فرهنگ گفت: در حال حاضر این طرح برای فرهنگیان شاغل اجرا می‌شود و در این طرح یک کارت بانکی از بانک سرمایه برای فرهنگیان صادر می‌شود و هر ماه می‌توانند ارزاق مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های آموزش و پرورش تهیه کنند.

وی با بیان اینکه مبلغ شارژ این کارت هر ماه تا سقف 300 هزار تومان بوده و یک طرح همیشگی است، گفت: در مرحله اول این طرح برای فرهنگیان شاغل اجرا می‌شود و در مرحله بعدی به دنبال اجرای آن برای فرهنگیان بازنشسته نیز هستیم.

به گفته مشاور اقتصادی و رفاهی وزیر آموزش و پرورش، هدف آموزش و پرورش از اجرای این طرح کمک به معیشت معلمان بوده و بر اساس این طرح اقلام پرمصرف از جمله گوشت، مرغ، برنج، قند، شکر و روغن با تخفیف ویژه در فروشگاه‌هایی که در هر منطقه برای آموزش و پرورش تعریف شده، ارائه می‌شود که فرهنگیان می‌توانند با مراجعه به این فروشگاه‌ها با تخفیف 26.5 درصد نسبت به تهیه ارزاق امورد نیازقدام کنند.

عالمی اظهار کرد: در ابتدای این طرح برای معلمانی که عضو صندوق ذخیره هستند، 100 هزار تومان کارت‌های فرهنگ شارژ می‌شود و بابت این شارژ هزینه ای از اعضای صندوق کسر نخواهد شد از ماه‌های آینده، در صورتی که فرهنگیان تمایل داشته باشند می‌توانند 300 هزار تومان کارت خود را شارژ کنند البته مبلغ شارژاولیه برای صدوراین کارت برای فرهنگیانی که عضو صندوق نیستند حدود 32 هزار تومان است.

مشاور اقتصادی و رفاهی وزیر آموزش و پرورش درباره آخرین اخبار بیمه طلایی فرهنگیان نیز گفت: زمانی که اقدامات بیمه طلایی نهایی شد، مدیرعامل و هیات مدیره بیمه ایران تغییر کرد که به علت این همزمانی برنامه و تغییر مدیریت بار دیگر جزئیات بیمه طلایی در دستور کار قرار گرفته که به زودی نتایج آن را اعلام می‌کنیم.

عالمی گفت: از لحاظ خدمات و سقف تعهدات، در حال حاضر با بررسی‌هایی که صورت گرفته، بیمه طلایی به روال گذشته ادامه دارد اما در بررسی مجدد به دنبال ارتقای کیفیت این بیمه هستیم و به زودی خبرهای خوشی را به فرهنگیان خواهیم داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۱۱-۲۵ ۱۱:۵۹

مگه قرار نبود خبرهايي که هنوز قطعي نشده اعلام نشه. خبرهاي خوش در راه است را که چند ماهه داريم مي شنويم

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۲۵ ۱۳:۵۶

سلام ، با تشكر از اينكه به فكر رفاه و حفظ شأن شخصيت فرهنگيان هستيد. از نحوه باز پرداخت آن چيزي نگفتيد؟

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۲۵ ۱۴:۴۲

درراه است؟ خب اگه با پرايد باشه وتصادف کنه که چيزي ازش باقي نمي مونه.

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۲۵ ۱۶:۲۹

سلام، فرهنگياني که عضو صندوق ذخيره نيستند که بيشتر نياز دارند براي آن ها چه مي کنيد؟؟؟

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۲۵ ۱۷:۱۷

مطالباتي که اعلام شد را هنوزندادند.

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۲۵ ۲۰:۱۵

چرا براي صدور کارت مبلغ سي ودو هزار تومان درخواست شده؟درحالي که هميشه اين مبلغ حدودسه الي چهار هزارتومان است از فرهنگيان مظلوم تر وساده تر پيدا نکردين؟يک سر هم به ليست اجناس طرح فرهنگ بزنيد يک مشت جنس غيرضروري با مارک هاي ناشناخته

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۲۵ ۲۰:۲۵

من يک بازنشسته هستم وسهامدار بانک سرمايه ميباشم بنابراين بانک سرمايه دروهله اول بايد اولويت رابه سهامدارانش بدهدبويژه بازنشستگان که نه از مزاياي دوران شاغلي برخوردار ميشوندنه ازقوانين ومصوباتي که بعدا"ايجاد ميشودمانندارتقاي شغلي طرح طبقه بندي مشاغل وغيرو که باروح عدالتخواهي منافات دارد

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۲۶ ۰۷:۴۲

کي اجرايي ميشه؟

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۲۶ ۰۹:۱۳

بازپرداختش به چه صورتي هست؟

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۲۶ ۱۱:۳۶

بدون باز پرداخت؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۲۶ ۱۸:۱۱

بزک نمير بهار مياد