• سه‌شنبه / ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ / ۱۴:۰۵
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 92111510907
  • منبع : نمایندگی ایلام

دستگیری عامل انتشار مطالب همجنس‌گرایی در اینترنت

دستگیری عامل انتشار مطالب همجنس‌گرایی در اینترنت

ایسنا/ایلام رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ایلام از شناسایی و دستگیری عامل انتشار مطالب غیراخلاقی همجنس‌گرایی، هرزه‌نگاری و آموزش آن در فضای مجازی در استان خبر داد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ایلام از شناسایی و دستگیری عامل انتشار مطالب غیراخلاقی همجنس‌گرایی، هرزه‌نگاری و آموزش آن در فضای مجازی در استان خبر داد.

سرگرد علی عباسی‌کسانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه ایلام،در این باره اظهارکرد: در پی‌رصد فضای مجازی توسط کارشناسان این پلیس در یکی از شبکه‌های اجتماعی با صفحه‌ای مواجه که در آن فردی با شناسه کاربری خاص (غیراخلاقی) اقدام به هرزه‌نگاری و تحریک دیگر کاربران این شبکه در حوزه استان به مسائل خلاف عفت و همجنس‌گرایی می‌کرد.

وی با بیان اینکه به فعالیت گسترده و حساسیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت افزود: با انجام اقدامات فنی و تخصصی و استفاده از روش‌های مختلف هویت متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی دستگیر شده است.

عباسی‌کسانی ادامه‌داد: متهم در ابتدا منکر اتهام شد اما پس از مواجه با مستندات محکم و غیرقابل انکار پلیس به بزه ارتکابی اعتراف کرده در نهایت به همراه پرونده برای ادامه مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

رئیس پلیس تولید و تبادل اطلاعات ایلام با اشاره به اینکه آسیب‌های جدی شبکه‌های اجتماعی موارد غیراخلاقی است که کاربران روان پریش با توجه به هویت پنهان خود به آن مبادرت می‌کنند و از کاربران فضای مجازی به خصوص کاربرانی که در شبکه‌های اجتماعی عضو هستند خواست در شبکه‌های اجتماعی داخلی که محیط سالم‌تری دارند، عضو شوند.

وی گفت: درخواست دوستی کاربران ناشناس را تایید نکنید و از در اختیار گذاشتن اطلاعات شخصی خود به افرادی دیگر خودداری کنند.

وی با تاکید بر اینکه پلیس فتا با این گونه موارد بشدت مقابله و برخورد خواهد کرد اضافه‌کرد: شهروندان در صورت مواجه با چنین مواردی مراتب را سریعاً به وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir گزارش یا با شماره تلفن‌های 65-2182361-0841 تماس بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha