• جمعه / ۴ بهمن ۱۳۹۲ / ۱۲:۱۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92110402321

4 کشته و 7 مجروح در یک تصادف پایتخت

رییس راهور تهران خبرداد: جزئیات پرتاب دو دستگاه پژو206 در بزرگراه حکیم به لاین مخالف + عکس

رییس راهور تهران خبرداد: جزئیات پرتاب دو دستگاه پژو206 در بزرگراه حکیم به لاین مخالف + عکس

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ جزئیات پرتاب دو دستگاه پژو 206 در بزرگراه حکیم را تشریح کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ جزئیات پرتاب دو دستگاه پژو 206 در بزرگراه حکیم را تشریح کرد.

سردار حسین رحیمی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: حوالی ساعت 23:10 شامگاه پنجشنبه یک دستگاه پژو 206 خاکستری رنگ با پنج سرنشین جوان که اکثرا بین 26-20 ساله بودند، در مسیر شرق به غرب حکیم در حال حرکت بود که از رمپ ورودی شیخ فضل الله یک دستگاه پژو 206 قرمز رنگ نیز در پشت سر آنها در لاین سرعت قرار گرفت.

وی افزود: پژو 206 قرمز رنگ پس از پل یادگار امام با دادن چراغ‌های مکرر، خواستار کنار رفتن خودروی 206 خاکستری رنگ می‌شود که متقابلا نیز خودروی خاکستری رنگ اجازه عبور را نمی‌دهد، اما کمی جلوتر پژو 206 خاکستری رنگ در حالی که قصد می‌کند به خودروی پشت سری خود راه دهد، به سمت راست متمایل می‌شود که ناگهان مشاهده می‌کند یک دستگاه سمند این مسیر را پر کرده و بلافاصله به سر جای خود برمی‌گردد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: پس از بازگشت خودروی 206 خاکستری رنگ به لاین سرعت، خودروی پژو 206 قرمز رنگ به دلیل سرعت بالا، به سمت چپ پژو خاکستری رنگ می‌زند که در پی این حادثه، هر دو خودرو از زمین بلند شده و پس از برخورد از کناره خودروها با گاردریل‌های وسط اتوبان و خواباندن آنها، در لاین غرب به شرق اتوبان حکیم قرار می‌گیرند و با 6 دستگاه خودرو لاین مقابل برخورد می‌کنند.

رحیمی با تاکید بر اینکه متاسفانه گاردریل‌های رفوژ میانی بزرگراه از مقاومت پایانی برخوردار بوده و جلوی ورود این خودروها را به لاین مقابل نگرفتند، افزود: متاسفانه در این حادثه دو سرنشین پژو 206 خاکستری رنگ و راننده پژو 206 قرمز رنگ در محل کشته و راننده خانم یک دستگاه پراید که در لاین مخالف به این خودروها برخورد کرده بود پس از انتقال به بیمارستان، کشته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دست راننده پژو 206 خاکستری رنگ در این حادثه قطع شد، افزود: متاسفانه در این تصادف 8 نفر مجروح می‌شوند که یکی از آنها در بیمارستان کشته می‌شود و حال سایر مجروحان به جز یک نفر دیگر مساعد گزارش شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه بررسی‌های پلیس نشان می‌دهد هر دو خودروی پژو 206 به صورت برابر در این حادثه مقصر بودند، افزود: خودروی پژو 206 خاکستری رنگ بنابر اظهارات شاهدان قبل از تونل رسالت در مسیر شرق به غرب حکیم حرکات مخاطره‌آمیز و لایی‌کشی‌های مکرر داشته و به صورت مداوم به خودروهایی که در لاین سرعت پشت سرش بودند، راه نمی‌داده است. از سوی دیگر راننده خودروی پژو 206 قرمز رنگ نیز که قصد داشته از کوی نصر تا مرزداران آمده و یکی از اقوام خود را برای یک مهمانی ببرد نیز عجله و شتاب بیش از اندازه داشته است.

رحیمی علت اصلی این حادثه را اجازه ندادن خودروی پژو 206 خاکستری رنگ به پژو 206 قرمز رنگ برای عبور از مسیر و حرکات مارپیچ و شتاب و عجله خودروی پژو 206 قرمز رنگ عنوان کرد و گفت: در عین حال علت فنی این حادثه بی‌مبالاتی از جانب راننده پژو 206 قرمز رنگ به علت حرکت با سرعت غیرمجاز و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه و ورود به مسیر غیرمجاز مخالف و بی‌مبالاتی از جانب راننده پژو 206 خاکستری رنگ به دلیل حرکت با سرعت غیرمجاز و تغییر مسیر ناگهانی و ورود به مسیر مخالف غیرمجاز بوده است.

وی به سوابق این رانندگان اشاره کرد و گفت: استعلام سوابق خودرویی این دو راننده نشان می‌دهد خودروی پژو 206 قرمز رنگ دارای تخلفات مکرر و بدهی جریمه دو میلیون و 400 هزار تومان بوده و پژو 206 خاکستری رنگ نیز بیش از 500 هزار تومان بدهی جریمه رانندگی داشته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با انتقاد از عدم استاندارد بودن گاردریل میانی بزرگراه حکیم در مقطع رخداد تصادف، گفت: با توجه به اینکه این خودروها به صورت مورب به گاردریل برخورد کردند، قاعدتا باید گاردریل به صورت ارتجاعی آنها را به مسیر اصلی بازمی‌گرداند این در حالیست که چنین اتفاقی نیفتاده و حتی پایه‌های گاردریل نیز بر روی زمین خوابیده است. از سوی دیگر در مقطع رخداد تصادف، فاصله بین گاردریل‌ها به دلیل تنگی معبر، بسیار کم بوده است.

رحیمی تصریح کرد: بررسی‌های انجام شده از صحنه تصادف نشان می‌دهد متاسفانه هیچ یک از دو راننده پژو 206 قرمز رنگ و خاکستری رنگ آثار عکس‌العملی و انعکاسی در جهت پیشگیری از حادثه مانند خط ترمز نداشته‌اند که همین امر نشان از بی‌مبالاتی آنهاست.

وی به تصادفات شبانه در پایتخت و ساعات آنها اشاره کرد و گفت: متاسفانه بیشترین حوادث وخیم رانندگی در پایتخت در ساعات شبانه در دو پیک، یکی از ساعت 22:30 تا یک بامداد که اکثرا قربانیان آنها جوان‌ها هستند و دیگری از ساعت چهار تا شش بامداد که اکثرا افراد شب‌کار و خسته‌اند، رخ می‌دهد.

تصادف اتوبان حکیم

تصادف اتوبان حکیم

تصادف اتوبان حکیم

تصادف اتوبان حکیم

تصادف اتوبان حکیم

تصادف اتوبان حکیم

تصادف اتوبان حکیم

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۱۳:۰۲

من از نزديک شاهد اين تصادف بودم در فاصله 500 متري من اتفاق افتاد واقعا وحشتناک ترين و دلخراشترين لحظات زندگي خود را ديدم از ديشب به اين فکرم که اگر من 2 دقيقه زودتر وارد اتوبان شده بودم چه اتفاقي برام افتاده بود 6 ماشين لاين غرب به شرق هيچ تقصيري نداشتند... براي تمامي حادثه ديدگان و خانواده بازماندگان از خداوند صبر طلب ميکنم

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۱۳:۵۱

تا وقتي سرگرمي و تخليه هيجانات جوانان محدود به اينگونه رانندگي ،خيابان گردي و .... بشه همين آش و همين کاسه هست

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۱۵:۰۸

نمي دانم چرا هر طرحي که در ايران موفق است را زود جمع آوري مي کنند . يکي از آن طرحها پليس نامحسوس بزرگراه بود که تا مدتي که در همه اتوبانها به طور مستمر و زياد در حال کار بودند هيچ راننده اي جرات سرعت زياد لايي کشيدن و بي انضباط راندن خيلي کم شده بود ولي بعد از اينکه اين طرح تقريبا جمع آوري شد و فقط تعداي از اين زانتياهاي پليس نامحسوس فقط براي دکور در بعضي از مناطق و بزرگراهامشاهده مي شود و آن دسته از رانندگاني که سايه قدرتمند پليس را بر سرشان ديگر احساس نمي کنند فضا را براي تخلفاتشان آزاد مي بينند و اين است که مشاهده مي کنيم در بزرگراهاي شهري رانندگاني ديوانه وار رانندگي مي کنند و ايجاد خطر هم براي خودشان و هم براي رانندگان ديگر مي کنند که متاسفانه در بعضي هم منجر به فوت هموطنان بي گناهمان مي شود . حال بايد از رئيس پليس راهور سئوال شود که چرا اين طرح بسيار ضعيف و کم اثر شده است و شما رسانه ها چرا پيگير اين مسائل نمي شويد و از انعکاس آن خوداري مي کنيد . لطفا در خبر گزاريتان تيتر بزنيد و سئوال کنيد که چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۱۵:۵۸

جناب سردار و مسئولين محترم تا حالا به اين فکر نکردن که چرا از ابتداي احداث بزرگراه تا حالا حداقل يکبار در ماه تو همين نقطه از بزرگراه حکيم حواث منجر به جرح و فوت اتفاق مي افته ! اصلا هر دوي اون راننده ي 206 ها هم مقصر، ولي چرا هميشه در همين نقطه حوادث وحشتناک اتفاق مي افته ؟ دليلش شيب و جاده ي غير استاندارده که بايد به طريقي از سرعت اتومبيلها در اين نقطه در هر دو لاين کاسته بشه ! يا حداقل علائم هشدار دهنده اي نصب بشه

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۱۶:۱۴

من هم از ساکنين همجوار بزرگراه حکيم هستم. از ابتداي راه اندازي اين بزرگراه تاکنون فقط در همين نقطه هر ماه ما شاهد حوادث تاسف بار هستيم، به نظر من هم پليس بايد راهکاري جهت کنترل بيشتر سرعت و اعلام خطر (از طريق نصب دوربين ، کاهش حداکثر سرعت مجاز و نصب تابلوهاي هشدار دهنده ي متفاوت ) در اين نقطه در نظر بگيره .

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۱۶:۲۳

طرح کنترل نامحسوس رو اجرا کنيد حتي با اکيپ هاي بيشتر.با رانندگان خاطي به شدت برخورد کنيد

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۱۷:۰۶

اين بي فرهنگي همچنان گريبانگير ما ايرانياست آقاي سردار فرهنگ از اعصاب آروم مي آيد که در ايران نه اعصاب آرومي هست نه فر هنگي ...

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۱۷:۳۴

کلا هر دو بزرگراه حکيم و همت از شرق به غرب حدود فاصله بين دو پل فض الله و يادگار خطرناک هستند مخصوصا شيب بعد از يادگار در بزرگراه حکيم که روشنايي خيلي کمي در شب دارد

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۱۸:۱۱

به نظرمن جريمه ها در ايران به اندازه کافي بازدارنده نيستند و تازه همين قوانين ضعيف هم به درستي اجرا نمي شوند.مسئولين مربوطه بايد با الگو برداري از کشورهاي موفق در اين زمينه اقدامات اساسي و ريشه اي براي حل اين مشکل را به اجرا بگذارند.

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۱۸:۲۰

فرهنگ سازي تنها راه حل درست شدن اين مشکلاته، همين امروز ديدم که ماشين روبروييم در اتوبان بابايي از ماشين اشغال ريخت بيرون. ما مردمي بي فرهنگ داريم که اتوبان براش سطح اشغاله يکي ديگه اتوبان براش ويراژ دادن و چسبوندن به ماشيناي ديگس و يکي ديگه اتوبان براش ملک خصوصيه که به ديگران راه نده و يک ديگه .... بايد فرهنگ سازي بشه و مردم به حقوق ديگران احترام بزارن و بفهمن ماشين با سرعت بالا مانند يه بمب ميمونه که به راحتي جونه آدمو مي گيره اگر مردم ما از اطلاعات علمي آگاه بودن هيچ وقت پرايد نمي خريدن در عکس کاملا واضحه که پرايد تا چه حد خطرناکه با يه تصادف موتور ماشين توي بغل آدم مياد

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۱۹:۳۲

تا زمانکه بنزين در کشور مفت مجاني توزيع ميشود همين آش و همين کاسه است

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۱۹:۵۹

رانندگي ما لجا جت و بي ا حتر ا مي همسا يگي ما لجا جت و بي ا حتر ا مي ر فا قت همين تر بيت غلط و لجاجت که مبنا ي ر فتا ر ما با شد ا خلا ق و ر فتا ر ا سا س همه چيز است که غلط است

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۲۱:۱۴

در اروپا با چنين رانندگاني به عنوان مجرم بر خورد مي شود و حتي دادگاهي مي شوند ولي در کشور ما فقط ملاک پليس جريمه کردن و نهايت ماشين را به پارکينگ بردن و چند ماه ظبط گواهينامه ولي رئيس پليس محترم شما که مي دانيد کساني که اينگونه رانندگي مي کنند ممکن است باعث تصادفات شديد و مرگ ديگران شوند آيا فقط جريمه و يا سه تا شش ماه ظبط گواهينامه کافيست ؟؟ لطفا گشتهاي نامحسوس بزرگراها را بيشتر کنيد و برخورد مناسبتر با اينگونه رانندگاني که پر خطر رانندگي مي کنند .

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۲۱:۱۶

انگار کنترل هاي خوبي روي راننده هايي که تخلف رانندگي زيادي دارند انجام نميشه. سوال اينه که چرا وقتي يه راننده دو ميليون و چهارصد هزار تومان بدهي جريمه داره مي تونه هنوز رانندگي کنه؟ وقتي اينجور ادمهايي که جنون تخلف دارن و اجازه دارن که رانندگي کنن در واقع پليس داره اين اجازه را به اينا مي ده که با جون مردم بازي کنن. خدا به داد ما برسه.

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۲۳:۲۸

آقاي سردار به اطلاع مقام بالاتر هم برسونيد : 1- پليس بايستي در بزرگراهها و گذرگاههاي اصلي از شب تا صبح هم حضور فعالي داشته باشه. حضور شما در روز و ترافيك هاي طولاني و فقط با ديد جريمه كردن خاطيان زياد هم مثمر ثمر نيست. 2- اگر واقعا در گذرگاههاي اصلي كه روزانه دها هزار نفر در آن تردد ميكنند اشكالي وجود دارد ( مثل شيب جاده و ضعف گاردريل) چرا پيگير رفع آن نيستيد.( بده بستانهاي سياسي و كاري نبايد مانع انجام وظيفه و وجدان شود.) 3- واقعا شما كه بزرگراهي را تحويل ميگيريد ، استقامت و استحكام گارد ريل را در طول كل مسير با تصادفهاي آينده مي سنجيد؟

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۴ ۲۳:۴۹

جنون سرعت به يک فرهنگ مضحک در جامعه تبديل شده که ربطي به گارد ريل و جاده نداره.مطمئنا اين حوادث در همه جادها تکرار خواهد شد .

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۵ ۰۱:۰۴

منم ديشب اونجا بودم خيلي وحشتناک بود نميدونم چي بگم يه لحظه از جلوي چشمم دور نميشه خدا به خانواده هاشون صبر بده

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۵ ۰۱:۰۹

من ديشب از اون بحبوحه ي وحشتناک رد شدم. مسيري که من هر روز ازش رد ميشم. جز تاسف و آرزوي صبر براي بازماندگان کاري نميتونم کنم.

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۵ ۰۲:۰۰

من اکثراً با موتور رفت و آمد مي کنم. به رعايت قوانين هم اعتقاد زيادي دارم. با اين وضعيت ، آمد و شد در اتوبان، حتي براي راکبان تانک نيز خطرآفرين است ؛ چه برسد براي راکبان موتورسيکلت که هيچ حفاظي ندارند

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۵ ۰۸:۱۹

مهمترين دليل اينگونه حوادث صرفا جمع آوري طرح پليس نامحسوس است. واقعا متاسفم

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۵ ۰۸:۵۲

ضمن تشكر از زحمات پليس راهنمايي و رانندگي، واقعيت موضوع اين است كه متاسفانه جديداًحضور پليس در بزرگراههاي داخل شهر بسيار كمرنگ شده است و به توقف يك ماشين پليس در كنار بزرگراه اكتفا شده است حال آن كه عمده تخلفات در حين حركت رخ مي دهد و بهتر است ماشين هاي گشت داخل بزرگراهها در حال حركت باشند و مشكلات را از نزديك ببيند.

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۵ ۱۱:۱۱

واقعا متاسفم. دلم براي سرنشين هاي ماشين هايي که از لاين مقابل ميومدن ميسوزه. اون پدر و مادري که امروز داغدار شده شايد اگر اول به پسرش فرهنگ رانندگي رو ياد ميداد بعد براش ماشين ميخريد امروز اين فاجعه رخ نميداد.

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۵ ۱۱:۱۹

من نيم ساعت بعد حادثه در حال رفتن به منزل شاهد حادثه دلخراش بودم خواهش میکنم از اين حوادث برنامه مستند تصويري تهيه و در صدا و سيما پخش کنيد شايد عبرتي باشد براي خاطيان

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۵ ۱۱:۵۹

فقط و فقط پليس مقصر است چون هر روزه صدها گونه از اين رانندگي ميتوان در اتوبانها ديد بدون هيچ برخوردي.

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۵ ۱۲:۳۵

خواهشمند است اين حادثه از طريق صدا و سيما بطور مستند پخش شود تا بلکه درس عبرتي باشد براي رانندگان لجوج و خاطي

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۵ ۱۷:۴۲

فقط پليس مقصر است هزاران از اين موارد در روز پيش ميايد که پليس نميبيند فقط شبها تو اين اتوبانها ببينيد که اين کاميونها يا اين اتوبوسها با مردم چه ميکنن اما پليس فقط براي جريمه زوج يا فرد خوب بقيه موقعها کجا هستن الله علم واقعا تاسف از ضعف پليس

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۵ ۱۷:۵۶

راننده 206 خاکستري از دوستان من هستش وضع خودشم روبراه نيست

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۵ ۱۹:۱۶

خدا به دادمون برسه هر چقدر هم درست رانندگي کنيم هستند کساني که باعث تصادف و مرگ شوند به خدا اتوبانها جاي کلکل بازي نيست کمي قانون مند رانندگي کنيم

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۵ ۲۱:۴۰

خيلي ناراحتم دلم واقعا سوخت واسشون کسي عکسي ازشون داره برام بفرسته خواهش ميکنم

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۵ ۲۱:۴۴

هيچ کس بيشتر از اون دزدي که از اهن گارد ريل دزديده مقصر تر نيست. توي اتوبان قم هم گارد ريل باعث مرگ ادم هاي بيگناه شد.خداوند سر زن وبچه شون بياره

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۵ ۲۳:۴۸

شهرداري تهران مقصره. هميشه آدماي ديوانه وجود دارند ربطي به سرعت نداره. رعايت نکردن فاصله ايمني جسبوندن به ماشين جلويي وقتي راننده ها بد هستند و گارد ريل مشکل داره چه سرعت 80 باشه چه 120 يه نتيجه رو ميده

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۶ ۰۰:۱۶

واقعا متاسف شدم . خداوند به بازماندگانشان صبر دهد. در ضمن بايد آنهاي را سرزنش کنيم که با پارتي بازي و زير ميزي گرفتن تعمير و نگهداري گاردريل هاي اتوبانها و بزرگراهها را به افراد غير متخصص ميدهند .

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۶ ۰۱:۱۵

دوستان عزيز اگر از اون حادثه فيلم يا عکسي داريد به من خبر بديد خيلي ممنون

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۶ ۰۹:۰۰

وقتي ماشين باباش رو ميگيره و دوستاش رو ميندازه تو ماشين تا يه خودي جلوي اونا نشون بده ، نتيجش ميشه اين . متاسفم .

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۶ ۱۰:۵۵

4 نفر زندگيشون رو از دست دادن شنيدنش ساده ولي خانواده هاشون رو داغدار کردن مادري و پدري که 20 و چند سال زحمت بزرگ کردن جوونشون رو کشيدن انها براي زندگي اميد داشتند ولي اين کارهاي خطرناک جونشون رو گرفت من خودم هم يکبار بر اثر خستگي و خواب آلودگي در جاده تصادف کردم . خدا جونم رو دوباره بهم داد. دوستاي عزيزم حيفه غنچها پر پر بشن خيابونهاي ما ---- ماشينهاي ما و مردم ما طاقت اين کارها رو ندارن يه لحظه رو به يه عمر نبخشيم.

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۶ ۱۰:۵۷

دوستان همشهريها شهروندان عزيز خواهش ميکنم تو رانندگي حوصله داشته باشين زود عصباني نشين به هم فحش ندين همه مشكلات دارن يه راه ندادن باعث اين فاجعه شد. صبور و بخشنده باشين

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۶ ۱۱:۰۳

به نظرمن چرا اداره را وترابري كه نقش كليدي در نظارت گارد ريلهاي اتوبان ها داره از پيمانكارهاي كه اصلا تخصصي در ساختن گاردريلهاي مستكم و استاندارد ندارن استفاده مي كنه اميدوارم اين گونه تصادفات بتونه حداقل تلنگري براي آقايان مسول در وزرات راه و شهر سازي بشه اگر واقعا اينگونه اتفاقات واسه بچه هاي خودشون بيفته دست روي دست ميزارن.به اميد داشتن راههاي استاندارد و تجهيزات استاندارد

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۶ ۱۱:۰۴

همه اينهايي که گفتيد درست اما من يک نتيجه ديگه هم گرفتم اون هم اينه که ما انسانها و همه موجودات عالم، در لحظه لحظه زندگيمون فقط و فقط به خواست و اراده "خدا" زنده ايم و بدون نگاه و نظر خدا در دم، " نابوديم"... مرگهاي ناگهاني که با دعا و صدقه رد ميشه اما ... اونايي که اون روز " فقط" يکي دو لحظه با اون خانمي که از لاين روبرو مي اومد و کشته شد فاصله داشتند، بهتر درک مي کنند چي ميگم.....! خدايا...ما رو يک لحظه هم از يادت غافل نکن آمين

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۶ ۱۲:۰۹

سرعت - مانور خياباني - اعتياد و مصرف مواد روان گردان -عقده هاي دروني - بي احترامي به قوانين -تربيت نادرست = تصادفان جاده اي و مرگ وآسيب رساني به ديگران.

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۶ ۱۳:۱۹

مشابه اين نوع رانندگي را در جايي ديدم كه به گفته راهتمايي و رانندگي دوربين بيست و چهار ساعته ماشين ها را زير نظر داره .... توقف اينجانب كنار بزرگراه در ساعت 12 شب در حاليكه سوت و كور بود توسط دوربين ضبظ شد اما حركاتي از اين توع رانندگي كه منجر به كشته شدن ديگران هم مي شود هرگز در لحظه وقوع ان جلوگيري نمي شود

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۶ ۱۴:۳۲

من اون لحظه اونجا بودم و سه روزه که به خاطر صحنه اي که ديدم نخوابيدم. واقعا نميدونم چي ميشه گفت. به خاطر مسخره بازي جون چند نفر رفت. جنازه مثل تيکه هاي ماشين رو زمين بود بدون دست و پا. خيلي بد بود.

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۶ ۱۵:۳۶

به نظر من بايد تک تک اون صحنه هايي رو که اونجا ديدم رو تو تلويزيون نشون بدن که واقعا اين جوونا عبرت بگيرن. هر چقدر هم ما بيايم اينجا بگيم اين صحنه وحشت ناک بود و اين حرفا خيلي از جوونا راحت از کنارش ميگذرن. بايد همه ي اون صحنه ها رو ببينن به خدا.

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۶ ۱۵:۴۲

من اون شب تو اتوبان بودم پشت ترافيک سنگين بودم

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۶ ۱۶:۰۹

يکي از اين بچه هايي که فوت شده بچه محلمونه دوستاش به زور بردنش حالا بايد اوضاع خونوادشو ببينين قيامتي تو محل درست شده اينا همش عبرت جوونا ببينين

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۶ ۱۷:۴۵

واقعا باسه رانندگي هاي اينچنيني متاسفم

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۷ ۰۱:۰۱

به اين فكر كرديد چرا در اكثر اتوبان هاي كشور آلمان محدويت سرعت ندارد؟?امنيت جاده اي-?قوانين رانندگي? خودرو--حالا برويد با توجه به نداشتن محدوديت سرعت آمار تصادفات را ببينيد-از آلمان الگو بگيريم

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۷ ۰۱:۵۱

چه شب بدي بود...هنوز نتونستم اون جنازه هارو فراموش کنم يکي نصف شده بود... هنوز تو شوکم چرا من اونشب اونجا بودم ...

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۷ ۱۰:۱۲

1کي از فوتيا پسرعموم بود پزو 206 خاکستري ديروز خاکسپاريش بود خ بد بود

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۷ ۱۲:۵۸

غروربيجا-نداشتن جوانمردي وگذشت- داشتن كمبودعاطفي وفرهنگي باعث ميشه شاهد چنين حوادث ناگوار بشيم.بيچاره اون خانم كه بخاطر لجاجت اين دوراننده كشته شد.ايرانيها درعاطفه ومهرباني زبانزد هستند بياييد مهرباني را در رانندگي نيز بنام خودمون ثبت كنيم.

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۷ ۲۰:۵۰

سلام . اين عکس پرايد هم مربوط به همين تصادفه ؟ عجب استحکامي !!!

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۸ ۰۰:۰۵

من فقط دلم واسه اون خانم ميسوزه چرا چرا آخه چرا

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۸ ۰۱:۴۰

با سلام. جا داره که از پليس (مخصوصا کنترل نامحسوس) به خاطر اين همه نظارت شبانه روزي تشکر بشه!!!!!!!!!!!!!!!!

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۸ ۲۲:۳۴

گذشتو براي اينجور موقعها گذاشتن

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۹ ۲۳:۰۹

متاسفانه افراد 206 5سرنشين از دوستان من بودند که متاسفانه 2 نفرشون مردن و يکيشون هم دستش قطع شده و يکيشونم توکماست براش دعا کنيد

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۹ ۲۳:۰۹

متاسفانه افراد 206 5سرنشين از دوستان من بودند که متاسفانه 2 نفرشون مردن و يکيشون هم دستش قطع شده و يکيشونم توکماست براش دعا کنيد