• دوشنبه / ۲۵ آذر ۱۳۹۲ / ۰۷:۴۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 92092516932
  • خبرنگار : 71420

گله مدیرعامل باشگاه استقلال از هواداران

واکنش تند فتح‌الله‌زاده به تصمیم وزارت ورزش

واکنش تند فتح‌الله‌زاده به تصمیم وزارت ورزش

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به اظهارنظر معاون پشتیبانی و منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان مبنی بر اینکه دیگر هیچ پولی به استقلال و پرسپولیس پرداخت نمی‌شود، گفت: وزارتخانه تکلیف ما را هرچه زودتر روشن کند. آن‌ها باید به ما پول بدهند، وگرنه فرد دیگری را بر سر باشگاه بگذارند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به اظهارنظر معاون پشتیبانی و منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان مبنی بر اینکه دیگر هیچ پولی به استقلال و پرسپولیس پرداخت نمی‌شود، گفت: وزارتخانه تکلیف ما را هرچه زودتر روشن کند. آن‌ها باید به ما پول بدهند، وگرنه فرد دیگری را بر سر باشگاه بگذارند.

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در واکنش به سخنان مناف هاشمی، معاون پشتیبانی و منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان مبنی بر اینکه وزارتخانه دیگر ریالی به استقلال و پرسپولیس پول نخواهد داد، گفت: آقای هاشمی الان نمی‌تواند بگوید که پول نمی‌دهند. اگر می‌خواهند به ما پول ندهند، یک آدم دیگر را در باشگاه بگذارند. آن‌ها مقابل باشگاه متعهد هستند و باید پول بدهند.

وی ادامه داد: نمی‌شود که مدیریت باشگاه دست آن‌ها باشد و پولش را ما بدهیم. حرف من عین منطق است. وزارتخانه باید هرچه زودتر تکلیف ما را روشن کند. آن‌ها حتما باید به ما پول بدهند و اگر نمی‌خواهند این کار را بکنند، باشگاه را به ما بدهند یا یک مدیر دیگر برایش انتخاب کنند.

فتح‌الله‌زاده که به شدت عصبانی بود، گفت: وزارتخانه تعهد کرده بود که تا پایان فصل سیزدهم 10 میلیارد تومان به استقلال بدهد اما فعلا فقط یک و نیم میلیارد پول داده است. وزارت ورزش تعهد کرده بود که 50 درصد هزینه‌های باشگاه را پرداخت کند تا باقی هزینه‌ها را باشگاه از محل درآمدزایی خودش تامین کند. اگر وزارت ورزش سهم خود را نمی‌دهد، ما را بردارد.

فتح‌الله‌زاده همچنین با اشاره به دیدار تیمش برابر فجر سپاسی و خوب توصیف کردن این بازی، درباره استقبال کم هواداران استقلال از بازی‌های این تیم گفت: من از آن‌ها گله دارم. قرار نیست که هواداران ما را تنها بگذارند. نمی‌دانم شاید دیگر قهرمانی برایشان ارزشی ندارد. اشکالی ندارد. ما برای آن‌ها زحمت می‌کشیم، آن‌ها هر طور که راحت هستند تصمیم بگیرند.

مدیرعامل باشگاه استقلال که دیروز دیداری با علی کفاشیان داشت، درباره مفاد جلسه‌اش با رییس فدراسیون فوتبال گفت: ما درباره کلیات فوتبال صحبت کردیم و مشخصا از آن‌ها خواستیم که بگویند کی‌روش از باشگاه‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند چه می‌خواهد، در عوض ما هم با سرمربی خود صحبت می‌کنیم تا به یک جمع‌بندی مناسب برسیم.

وی افزود: نتیجه‌ای که از جلسه گرفتیم این بود که آن‌ها با کی‌روش صحبت کنند و مشخص‌تر بگویند که چه می‌خواهند. ما هم همین کار را می‌کنیم، اگر این موضوع حل شد که هیچ وگرنه باز هم مذاکره می‌کنیم تا به یک راه حل اساسی برسیم. من فکر می‌کنم این مشکل به راحتی قابل حل است.

فتح‌الله‌زاده همچنین گفت: وزارت ورزش متعهد شده است که نیمی از هزینه‌های باشگاه را پرداخت کند تا نیم دیگر را باشگاه از محل درآمدزایی خودش تامین کند. اگر این 50 درصد سهم وزارت ورزش پرداخت نشود، ما را بردارند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان در توضیح "کلیاتی" که درباره آن‌ها با کفاشیان صحبت کرده است به ایسنا گفت: فدراسیون به صداوسیما پیشنهاد داده که برای فصل بعد 160 میلیارد تومان به عنوان حق پخش پرداخت کند. به نظرم این مبلغ هنوز هم کم است اما قدمی برای تثبیت این حق است. همه جای دنیا فوتبال از درآمد خودش حیات دارد و اگر این پول نباشد فوتبال نمی‌تواند نفس بکشد. ضمن اینکه پول باشگاه‌ها را نمی‌دهند و به آن توهین می‌کنند و می‌گویند که دولت چقدر به فوتبال کمک می‌کند. آیا وقتی باشگاهی 25 میلیارد هزینه‌اش است و دولت فقط 5 میلیارد می‌دهد، نامش کمک کردن است؟

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۵ ۰۸:۰۲

اين مثلا دکتر هم ديگر شورش را دراورده.برو بهتر

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۵ ۱۰:۵۲

4444444444444

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۵ ۰۸:۳۸

ايول حاج علي ...

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۵ ۱۰:۲۹

کاملا درست مي گويد دولت اگه مي خواد پول ندهد، اول بايد اين باشگاهها را به بخش خصوصي واگذار کند.

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۵ ۱۰:۴۱

حق با وزارت ورزش است اين چه بازيکناني است؟ اقاي فتح الله زاده بازي بلد نيستن

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۵ ۱۰:۵۱

دوستان سلام حق با حاجي يا باشگاههاي دولتي است. آنها رديف بودجه داشته باشند يا دولت يک بار براي هميشه تصميم بگيره و اونا(استقلال- پرسپوليس) رو به بخش خصوصي البته واقعآ خصوصي واگذار کنه با شرايط فعلي ادامه کار تقريبآ غير ممکن....

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۵ ۱۱:۰۸

دوستان .اتفاقي که شايد ده سال پيش بايد اتفاق ميافتاد اگر بگذارند رخ ميدهد انشاالله

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۵ ۱۲:۵۳

حرف حساب جواب نداره .وزارت محترم ورزش يا بايد باشگاههاي استقلال وپرسپوليس رابه بخش خصوصي واگذارکند که الان چند ساله فقط درحد صحبته يا اينکه بخشي از هزينه هاي آنها را تقبل نمايد

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۵ ۱۴:۱۹

تيم استقلال پس از تيم رئال مادريد اسپانيا، ثروتمندترين تيم باشگاهي در دنيا از ديد فيفا محسوب مي‌شده و از اين رو بازپس گيري يا اخذ اجاره يا رهن اموال گسترده «استقلال» و پرسپوليس که توسط ساير ارگانهاي دولتي و غير دولتي استفاده مي شوند، مي‌تواند منشا درآمدزايي قابل توجهي باشه و دست هر دو تيم رو از بودجه و بيت المال قطع کنه متاسفانه هيات مديره و بخش هاي حقوقي در اين دو تيم ضعيفند يا پا نگرفته اند و عزمي براي پيگيري اين اموال در تهران و شهرستان ها (استقلال در ترکيه هم ملک و املاک داره) وجود نداشته است. با اخذ اجاره اين املاک نه تنها بدهي هاي گذشته جبران مي شود منبع درآمد خوبي هم براي سرمايه گذاري کلان تامين مي شود

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۵ ۱۴:۴۵

سلام بر استقلالي هاي درجه يک: اولا: اگر دولت پول داشت به کي روش کمک ميکرد که بازي هاي تدارکي خوب و در خور تيم ملي تدارک ببيند. ثانيا: مگر کسي مي توانند درباره جدايي تيم هاي استقلال و پرسپوليس و خصوصي شدن آنها حرفي بزند، مگر الکي هست پاي منافع ( ؟ ) در ميان است.

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۵ ۱۵:۳۴

چقدر بايد ماليات از حقوق کارگر و کارمند کم بشه ،اونوقت اينا ميلياردي بگيرند

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۵ ۱۶:۰۵

وزارت ورزش کار درستي کرد... براي چه دولت با اين وضع بد اقتصادي بايد به زير مجموعه هايي که نه تنها سود ده نيستند بلکه ميلياردها تومان بدهي دارند پول بدهد. تفکر پول بده تا زنده بمانم بايد از بين برود. باشگاه ها بايد بفهمند چيزي به اسم مديريت مالي وجود دارد.

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۵ ۱۶:۵۷

داداش خوبم پول نداري اين تيم رو به هوادارانش و پيسكسوتان تيم واگذار كنيد بسه فوتبال دولتي يكبار براي هميشه فوتبال را به اهلش بدهيد

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۵ ۲۰:۲۰

اگر اين پول هاي هنگفت خرج آموزش و پرورش مي شد بهتر نبود؟ ما چرا بايد اصلا" فوتبال حرفه اي داشته باشيم (که تنها از حرفه اي بودنش مسائل مالي را دنبال مي کنيم). نگاه کنيد به بازيکنان ميلياردي تان و بازيکنان قديمي (پيش کسوتان پرسپوليس بهتر از جوانان بازي مي کردند - حداقل درک فوتبال آنها بسيار بالاتر بود). اگر در ايران کسي پيدا شود و فوتبال حرفه اي نما را تعطيل کرده و پول هاي آن را در جاي بهتري هزينه کند به تمام مردم ايران خدمت کرده است.