• چهارشنبه / ۸ آبان ۱۳۹۲ / ۱۳:۴۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 92080805133
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

‌نماینده‌ ارومیه در مجلس: انتخاب استاندار غیر بومی در دستور کار قرار ندارد

‌نماینده‌ ارومیه در مجلس: انتخاب استاندار غیر بومی در دستور کار قرار ندارد

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم ارومیه در خانه ملت گفت: بهترین گزینه برای استانداری آذربایجان غربی باید از بین افراد بومی استان انتخاب شود و استاندار غیر بومی در دستور کار قرار ندارد.

نماینده مردم ارومیه در خانه ملت گفت: بهترین گزینه برای استانداری آذربایجان غربی باید از بین افراد بومی استان انتخاب شود و استاندار غیر بومی در دستور کار قرار ندارد.

عابد فتاحی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، منطقه آذربایجان غربی اظهار کرد: امروز (چهارشنبه) مجمع نمایندگان استان در رابطه با انتخاب استاندار آذربایجان غربی جلسه‌ای با وزارت کشور خواهند داشت که به بحث و بررسی پیرامون موضوع خواهند پرداخت.

وی افزود: از بین گزینه‌های مطرح برای استانداری آذربایجان غربی در حال حاضر بحث استاندار شدن آقایان جواد جهانگیرزاده، محمدامین رضازاده، محمد حضرت پور، فریدون درویش زاد‌ه، ملایی و علیرضا خلخالی در وزارت کشور در حال بررسی است.

فتاحی با تاکید بر اینکه استاندار آذربایجان غربی باید از بین گزینه‌های بومی استان انتخاب شود، افزود: باید استانداری برای استان انتخاب شود که فردی اجرایی، علمی ، به دور از حاشیه و به دور از مسائل سیاسی و معتدل بوده و در بدو ورود نسبت به قلع و قمع مدیران اقدامی نکند.

وی اظهار کرد: انتخاب استاندار بومی به علت شناخت وسیع از مسایل سیاسی و مشکلات اقتصادی و فرهنگی استان مورد حمایت و تاکید مجمع نمایندگان استان است.

وی ادامه داد: استاندار انتخابی باید به دور از مسایل جناحی بوده و با رویکرد حامیانه از مدیران لایق و شایسته‌ای که در دولت گذشته عملکرد قابل قبولی داشته‌اند، حمایت کند.

نماینده مردم ارومیه در خانه ملت با پیشنهاد به استاندار آینده آذربایجان غربی اظهار کرد: با توجه به حساسیت استان و داشتن مرز مشترک با چهار کشور خارجی ، استاندار آینده باید با ایجاد گروه‌های دوستی با کشورهای همسایه در راستای تعاملات هر چه بیشتر و افزایش مبادلات اقتصادی تلاش کند و توجه عمیقی به گمرکات فعال استان داشته باشد.

وی ادامه داد: در راستای احیاء و نجات دریاچه ارومیه نیز لازم و ضروری است تا استاندار آینده با تاسیس معاونت دریاچه ارومیه اقدام اساسی در راستای حفظ و نجات دریاچه انجام دهد که این امر می‌تواند تاثیر وافری بر جذب گردشگر و رونق توریسم و اقتصاد استان خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha